uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA

  • 242 Odpowiedzi
  • 37599 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 16, 2007, 11:49:55 »
Cytat: "drogi"
...W moim przypadku sprzedawca pluł się że się nie znam, że nie znam przepisów ale... nie odpisali na pismo, a tym samym zgodzili się na jej treść. Potem musieli ładnie dać nowy sprzęt.


Tzn.? Nie odpisali i po 14 dniach zglosiles sie do nich i od reki Ci dali czy tez zalatwiales to jakos inaczej ?

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #121 dnia: Marzec 16, 2007, 13:33:47 »
Powiem tak: moim zdaniem to wstyd w przypadku Asusa, tak dlugo czekac na naprawy tych nieszczesnych awarii rozkalibrowywania się ekranow w A636N. Po kilkunastu telefonach do Susa i Oriki watpie w ich jakakolwiek kontrole zamówień czesci zamiennych. Pracuje w bardzo dużej międzynarodowej firmie i nie wyobrażam sobie takich akcji z klientem jak nie wiadomo kiedy cos będzie i kiedy nam cos przysla. Wiem, ze po paru takich reklamacjach i nie podjeciu działań mających na celu zadowolenie klienta, już bym nie pracowal na tym stanowisku co teraz.

Wspominałem już wczesniej oraz na forum Asusa, chcąc nie stracic przyszłych klientow oraz zaoszczędzić takich wlasnie komentarzy jak mój powinno się zadziałać automatycznie wymieniając sprzet na nowy. Kazda inna powazna firma po wykryciu bledu przez siebie informuje od razu klientow i prosi o zgłoszenie się do serwisu celem natychmiastowej naprawy, a czesciej wymiany. Tak działają na przykład powazne firmy motoryzacyjne i stad wlasnie marki Mercedes, VW oraz marki japońskie sa uznawane za niezawodne, mimo, ze czasem takie wlasnie im wpadki się zdarzaja.

Wczesniej każdy z nas tutaj narzekal na sam serwis Orika, jednak moim skromnym zdaniem czesc z tej winy ponosi sam Asus, nie mogąc koniecznych czesci zamiennych, nie mówiąc już o podjeciu decyzji wymiany palmtopow na nowy. Wiem jedno: gdybym przeczytal te swoje posty będąc kolejna osoba zastanawiajaca się co kupic, to na ta chwile tylko ze względu na filie Asus Polska oraz serwis Orika zdecydowałbym się na FS N560.

Mam nadzieje, ze inne osoby czekające na swoje palmtopy z serwisu podpisza się pod tym co napisałem, majac również nadzieje, ze Asus Polska przeczyta to i pomysli jak nie tracic kolejnych klientow.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #122 dnia: Marzec 16, 2007, 14:39:16 »
Cytat: "gregorb"
Tzn.? Nie odpisali i po 14 dniach zglosiles sie do nich i od reki Ci dali czy tez zalatwiales to jakos inaczej ?


Po 14 dniach (a dokładnie po 16) roboczych zadzwoniłem do sklepu i kierownik tegoż sklepu powiedział że to on zdecyduje czy wymienią czy naprawią i ogólnie że ja nic nie rozumiem. Więc udałem się wtedy do rzecznika który powiedział że raczej to ten kierownik nie rozumie prawa. Napisałem kolejne pismo, w którym poinformowałem że brak odpowiedzi jest równoznaczny z przyjęciem tegoż pisma za zasadne i dałem 7 dni roboczych na wykonanie wymiany sprzętu na nowy. Po kilku dniach zadzwonili do mnie ze sklepu (nie kierownik) i umówili się grzecznie na wymianę urządzenia. Nadmienie tu że cała reklamacja odbyła się bez pozostawienia sprzętu w sklepie, dopiero w dniu wymiany otrzymali mój a ja nowy.

Miałem troszkę szczęścia że nie odpisali ale to pewnie jakieś niedopatrzenie z ich strony bo nie sądzę aby tak prosto się poddali ;)

Wiem że to troszke denerwujące (naprawa w Orice) mnie jeszcze bardziej zdenerwowali gdyż najpierw wysłałem do nich, wymienili płytę główną - po powrocie dalej była usterka. W rozmowie mailowej z Oriką miła Pani powiedziała abym zrobił HR i testował urządzenie przez kilka dni, jak się będzie powtarzać to wtedy znów wysłać. Testować potrafię ale chyba nie ja od tych testów jestem, wtedy to właśnie zdecydowałem się na korzystanie z ustawy a nie kolejne wysyłanie i kolejny miesiąc w Orice i żadnej gwarancji że będzie dobrze.

Mimo wszystko szanuję Asusa za jego urządzenia, choć niesmak pozostaje gdyż pozostawiają użytkownik bez fachowej obsługi, co jak już wspomniałeś w innych firmach byłoby nie do pomyślenia. Nawet głupie czajniki za 40zł w markecie mają 2 lata gwarancji i serwis od razu wymienia na nowy ;) - pomijam już to że nie opłaca się im naprawiać...

pozdrawiam,

*

gch10

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #123 dnia: Marzec 17, 2007, 08:48:40 »
Tylko zastanawiam się, co da wymiana ASUSA na nowy jak zdecydowana większość jest z wadliwym elementem? To jest jak gra w ruletkę. Ale fakt, jeżeli już raz był naprawiany i nadal jest niesprawny to może inny egzemplarz będzie lepszy. W poniedziałek mija drugi tydzień jak oddałem A636N do serwisu VICO, który miał zająć się wysyłką do ORIKI. Dwa tygodnie bez sprzętu i pewnie leciutko jeszcze ze dwa. To wymaga dużo cierpliwości...

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #124 dnia: Marzec 17, 2007, 09:08:27 »
Mam dla siebie dobra wiadomosc...moj sprzet od wczoraj ma status wyslane do klienta i mam potwierdzenie, ze na poniedzialek bedzie u mnie czyli bedzie rowno 3 tygodnie od dnia oddania sprzetu do sprzedawcy w celu wyslania do Oriki.

*

gch10

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #125 dnia: Marzec 17, 2007, 10:24:11 »
Zazdroszczę ci ;)

*

Offline KoDy_PL

  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Asus A636N
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #126 dnia: Marzec 28, 2007, 11:11:50 »
Zazdroszczę ci ;)

Ehh w jakim my kraju żyjemy ....
Szanowni, po przeczytaniu tego wątku rozpaczy postanowiłem rozpocząć oficjalną wojnę z firmami Asus Polska oraz Orika.

Jako pierwszy etap chciałbym zebrać jak największą liczbę użytkowniów PPC Asusa, którzy są w stanie podpisać sie pod petycją/skargą/pismem informującym. Wszystkich zainteresowanych zapraszam na priva.

Drugi etap, w przypadku gdy zostaniemy zignorowani przez obie wyżej wymienione firmy, to eskalacja w jaki sposób... Tego na chwilę obecną jeszcze wam nie powiem (za dużo świadków i osób trzecich).

Pzdr,
KoDy
. . .  w tym krótkim czasie obietnic jesteś wspomnieniem . . .

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 29, 2007, 19:19:19 »
I kicha jak narazie...moj sprzet dzis odebralem ze sklepu po juz drugiej naprawie. Wczesniej wymieniali mi plyte glowna, teraz lcd. Wlaczam swojego Asusa w sklepie przy sprzedawcy i mam przesuniecie jakies 4mm w gornej prawej czesci ekranu. Mam informacje, ze w Orice sprawdzali go przez kilka dni po wymianie lcd i sprzedawca dzis przez pare godzin tez testowal. Ja przy pierwszym dotknieciu widze duzy problem.Niestety...przy instalowaniu programow i wpisywaniu kodow na klawiaturze blad pojawil sie znow i moge powiedziec, ze w miare pisania postepuje. Sprawia juz to znow trudnosc w poslugiwaniu sie klawiatura. Moim zdaniem jedno jest pewne: Orika to najgorszy serwis czegokolwiek jaki znam i o jakim slyszalem. Wychodzi na to, ze w ogole nie sprawdzali mojego sprzetu mimo ich zapewnien i juz przy odbiorze problem sie pojawia.
Od jutra bede wlaczyl ze sklepem o wymiane na nowy model A639 albo zwrot pieniedzy.

*

Offline CaSspeR

  • ****
  • 595
  • Płeć: Mężczyzna
  • Android User
  • Sprzęt: HTC HD2 with ANDROID; Asus Transformer 32GB
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #128 dnia: Kwiecień 03, 2007, 09:38:09 »
Witam. Jeśli jest taka możliwość, mógłby mi ktoś napisać kolejne etapy wysyłania Pocketa do Oriki. Od jakiegos czasu borykam sie z rozkalibrowywującą sie lewą stroną ekranu i wreszcie zdecydowałem się go odesłać. Jako, że robię to pierwszy raz, nie chciałbym cos głupiego zrobić. Pozdrawiam

*

Offline arlo

  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A636N
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #129 dnia: Kwiecień 03, 2007, 13:45:18 »
www.orika.pl/index.php?id=463&d=223

Tu masz info dot.  zgłaszania usterek i procedurę wysyłki.
Pozdr. 
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 05, 2007, 19:49:51 wysłana przez Soovek »

*

Offline CaSspeR

  • ****
  • 595
  • Płeć: Mężczyzna
  • Android User
  • Sprzęt: HTC HD2 with ANDROID; Asus Transformer 32GB
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #130 dnia: Kwiecień 03, 2007, 16:08:21 »
Dzięki arlo :)

*

Offline rafk

  • *
  • 81
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad NR560
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #131 dnia: Kwiecień 05, 2007, 20:47:34 »
Czy do serwisu ORIKA trzeba wysyłać urządzenie (w moim przypadku Asus a636n) z pełnym osprzętem ? czy można do oryginalnego pudełka włożyć tylko reklamowane urządzenie, czyli sam PDA. Wychodzę z założenia, że mniej rzeczy wysłanych = mniej rzeczy zgubionych, a w takim poważnym serwisie jak ORIKA, o którym na niniejszym forum można przeczytać tyle ciepłych słów ;) kable i ładowarkę powinni chyba mieć... jestem pełen obaw bo chyba będę musiał wysłać >:(

*

Offline gregorb

  • ***
  • 360
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #132 dnia: Kwiecień 05, 2007, 22:55:59 »
Wystarczy sam PDA.

*

Offline Jarek001

  • 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ASUS 636N + microSD 1GB + miniSD 2 GB
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #133 dnia: Kwiecień 06, 2007, 14:02:13 »
ja wysłałem ASUS'a w oryginalnym opakowaniu + gwarancję + ksero faktury + zasilacz.
Mam nadzieję, że taki komplet do mnie wróci :)

Jarek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #134 dnia: Maj 03, 2007, 09:40:36 »
Ja wysłałem samego PDA.
Już niedługo mija 2 m-ce a tu ani słychu o moim a636n, przez telefon jakaś babka powiedziała mi, że jak zrobią to dadzą znać.
Ciekaw jestem tylko kiedy to nastąpi. 

*

gch10

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #135 dnia: Maj 03, 2007, 20:58:01 »
Ja wysłałem samego PDA.
Już niedługo mija 2 m-ce a tu ani słychu o moim a636n, przez telefon jakaś babka powiedziała mi, że jak zrobią to dadzą znać.
Ciekaw jestem tylko kiedy to nastąpi. 

Nie łudź się! Nikt ci nie da znać. Mój A636N trzymali  'tylko' półtora miesiąca, bo po miesiącu zacząłem się naprzykrzać telefonami do Obsługi Klienta Asusa w W-wie. Dzwoniłem codziennie i tobie tak radzę, bo nic z tego nie będzie.

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #136 dnia: Maj 10, 2007, 14:30:01 »
Mi też trzymają blisko 2 miesiące  :-\
Na razie twierdzą, że właśnie "do Oriki idzie duża dostaw części" i w przyszłym tygodniu powinien być zrobiony.
Pażiwiom uwidim.

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #137 dnia: Maj 10, 2007, 18:37:45 »
Tak sobie czytam o Waszych przygodach z serwisem i nasuwa mi się pytanie. Co Wy macie napisane w gwarancji na temat terminu naprawy?
Coś mi sie zdaje, że 2 miesiące, to na tyle długo, ze trza żądać nowego padaka, a nie martwić się, że ni widu, ni słychu ???

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #138 dnia: Maj 10, 2007, 22:10:43 »
Tak sobie czytam o Waszych przygodach z serwisem i nasuwa mi się pytanie. Co Wy macie napisane w gwarancji na temat terminu naprawy?
Coś mi sie zdaje, że 2 miesiące, to na tyle długo, ze trza żądać nowego padaka, a nie martwić się, że ni widu, ni słychu ???

W gwarancji (która jest dobrą wolą producenta) nie ma określonego terminu, więc wykorzystując ją nie można mieć żadnych roszczeń z tego tytułu.
To samo jest niestety korzystając z ustawy, tam terminy również nie są podane.

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #139 dnia: Maj 10, 2007, 23:35:21 »
A ja widzę że coś się zmieniło. Komputronik nie wysyła już sprzętu do Oriki od 2 kwi 2007 jest jeden tylko PDA wysłany do nich z błędem kalibracji. Mój tam nie trafił, chioć go oddałem w Komputroniku.

Jest jeszcze jakiś serwis w W-wie.
--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline bobas007

  • ***
  • 435
  • Sprzęt: i780 - WM6, SGS BVJS4
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #140 dnia: Maj 11, 2007, 00:38:18 »
W gwarancji (która jest dobrą wolą producenta) nie ma określonego terminu, więc wykorzystując ją nie można mieć żadnych roszczeń z tego tytułu.
To gwarancja Asusa? Dobrze wiedzieć, tak na przyszłość  >:(

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #141 dnia: Maj 14, 2007, 23:33:09 »
ojej. . .  już się boje.  Po przeczytaniu wszystkich komentarzy zaczynam sie pocić.  Ja kupiłem Asusa 636N.  Takie piękne był zachwalany na tym forum(niecały rok temu).  Po dwóch miesiącach użytkowania przy wstrząsach zaczął mi sie wyłączać ekranik, po naciśnięciu wyłącznika urządzenie zaczynało pracować poprawnie do następnego wstrząsu.  Tak działo sie raz częściej raz nieco rzadziej.  Wysłałem do Oriki i po 14 dniach dostałem moje urządzenie z wymienioną płytą główną.  Moja radość nie trwała jednak zbyt długo.  Znowu dłuższy wyjazd i problem wrócił.  Znowu wysłałem Asuska i to w zeszły piątek.  Nie wiem czego mam się spodziewać.  Mam wrażenie, że wystarczy poruszać wtyczką podłączoną do urządzenia by problem na jakiś czas zniknął.  Jestem nowym na tym forum, proszę o wyrozumiałość.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #142 dnia: Maj 15, 2007, 07:01:02 »
ojej. . .  już się boje.  Po przeczytaniu wszystkich komentarzy zaczynam sie pocić.  Ja kupiłem Asusa 636N.  Takie piękne był zachwalany na tym forum(niecały rok temu).  Po dwóch miesiącach użytkowania przy wstrząsach zaczął mi sie wyłączać ekranik, po naciśnięciu wyłącznika urządzenie zaczynało pracować poprawnie do następnego wstrząsu.  Tak działo sie raz częściej raz nieco rzadziej.  Wysłałem do Oriki i po 14 dniach dostałem moje urządzenie z wymienioną płytą główną.  Moja radość nie trwała jednak zbyt długo.  Znowu dłuższy wyjazd i problem wrócił.  Znowu wysłałem Asuska i to w zeszły piątek.  Nie wiem czego mam się spodziewać.  Mam wrażenie, że wystarczy poruszać wtyczką podłączoną do urządzenia by problem na jakiś czas zniknął.  Jestem nowym na tym forum, proszę o wyrozumiałość.

Myślę że wtyczka nie ma tu nic do tego, miałem taki sam problem i Asus wyłączał się w różnych sytuacjach, z włożoną wtyczką, bez niej, z kartą Sd i bez niej. Wyeliminowałem wszystko co dodatkowe. Szkoda tylko że firma Asus raczej nadal nie zna przyczyn dziwnego zachowania się sprzętu. Wspomnie również że mój A636N również leży w serwisie, jak wróci z wymienioną płytą główną to będzie to już 4 model którego "będę" używał. Już kupiłem sobie GPS na bluetoothu do telefonu bo niestety na Asuska liczyć nie mogę...

*

Offline CaSspeR

  • ****
  • 595
  • Płeć: Mężczyzna
  • Android User
  • Sprzęt: HTC HD2 with ANDROID; Asus Transformer 32GB
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #143 dnia: Maj 15, 2007, 14:22:39 »
Hey. Mam pytanko dla tych co ostatnio wysyłali swoje Asusu do Oriki. Na stronie http://www.orika.pl/formularz_RMA.php jest formularz do wypełnienia. Ja wysyłam Asus A636, ale w polu matrka komputera mam tylko Aristo i PDA Mio. Czy to zanczy, że wybralem niewłaściwy formularz, czy popprstu tą opcje olać i poniżej w zakładce model wklepać Asus A636?? Dzieki za odp.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #144 dnia: Maj 15, 2007, 14:26:49 »
Hey. Mam pytanko dla tych co ostatnio wysyłali swoje Asusu do Oriki. Na stronie http://www.orika.pl/formularz_RMA.php jest formularz do wypełnienia. Ja wysyłam Asus A636, ale w polu matrka komputera mam tylko Aristo i PDA Mio. Czy to zanczy, że wybralem niewłaściwy formularz, czy popprstu tą opcje olać i poniżej w zakładce model wklepać Asus A636?? Dzieki za odp.

Wyraźnie pisze jakich firm dotyczy ten formularz. Na stronie oriki piszę przecież - w widocznym miejscu...

Informujemy użytkowników produktów firmy ASUS (notebooki, PDA, monitory LCD), że od dnia 1 marca 2007 pomoc techniczna, zgłaszanie usterek wyżej wymienionego sprzętu i informacja o sprzęcie będącym w naprawie realizowana jest przez Centrum Obsługi Klienta firmy ASUS w Warszawie pod numerem telefonu 022 571 80 40

Więc dzwonisz na podany nr telefonu i tam otrzymasz dalsze instrukcje - poproszą o email i wyślą do Ciebie formularz do wypełnienia (w beznadziejnym ms exelu) odsyłasz go z powrotem i otrzymujesz numer RMA po czym wysyłasz na wskazany adres do serwisu (pomijam że do Oriki).

*

Offline CaSspeR

  • ****
  • 595
  • Płeć: Mężczyzna
  • Android User
  • Sprzęt: HTC HD2 with ANDROID; Asus Transformer 32GB
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #145 dnia: Maj 15, 2007, 14:30:39 »
Dzięki drogi :)

*

Offline ST6

  • **
  • 203
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #146 dnia: Maj 16, 2007, 12:49:04 »
Właśnie do mnie dzwonili z Oriki, że dziś wysyłają i jutro mam mieć... 2 miesiące... Niezły wynik... Ciekawe czy będzie się rozkalibrowywał, na razie nie miałem tego kłopotu...

*

Offline miki270

  • 19
  • Płeć: Mężczyzna
  • nic nie może przecież wiecznie trwać...
  • Sprzęt: A636N
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #147 dnia: Maj 17, 2007, 00:33:05 »
dzis oddalem mojego A636N w vobisie na gwarancji (rozkalibrowywal sie)
po przeczytaniu tego watka jestem zalamany

zaluje ze nie czytalem tego wczesniej bo powiedzialbym w sklepie zeby kolo mi dopisal ze gwarancja tj.  14dni roboczych (bo tak mi mowil)
jutro podejde i poprosze zeby mi to dopisal moze sie uda. . .
zawsze bedzie sie o co rzucac jak by co. . .  jak bede to mial na pismie

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #148 dnia: Maj 17, 2007, 00:54:08 »
Ja właśnie dostałem odpowiedz z Komputronika, rozpatrzyli pozytywnie moja rękojmię. Czekam na nowy sprzęt.
--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #149 dnia: Maj 17, 2007, 12:07:27 »
Ja właśnie dostałem odpowiedz z Komputronika, rozpatrzyli pozytywnie moja rękojmię. Czekam na nowy sprzęt.

Przecież oddawałeś do naprawy? czemu nagle info o rękojmi i nowym sprzęcie? Zainteresowałem się bo pewnie i ja drugi raz skorzystam z rękojmi w komputroniku.