uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA

  • 242 Odpowiedzi
  • 37558 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 24, 2006, 18:31:39 »
Cytat: "ravel"
Na pudelku jest numer seryjny a watpie jesli wysylales z pudelkiem zeby ci zamienili i pudlo i sprzet.
Zreszta jak przyjeli CI sprzet do naprawy to wypisali taki specjalny kwit pisze na nim "Zgloszenie do serwisu , dowod przyjecia" i tam jest nazwa urzadzenia z numerem seryjnym , wiem bo niedawno zawozilem osobiscie mio do oriki wroclaw i mam taki kwitek.


Problem polega na tym, że urządzenie wysłałem zgodnie z instrukcją w fabrycznym pudełku, więc .....  :wkurzony:

A ponieważ wysłałem to nikt mi nie dał żadnego pokwitowania ....  :wkurzony:

A od czasu wysłania jedyne czym dysponuję to dowód nadania DHLem' ;)

Serwis HP w porównaniu z tym to RAJ!!!! RAJ!!!! RAJ!!!! Powiadam wam!!!!
A wiem co mówię bo miałem z nim do czynienia :)
Polecam Regulamin forum !!

*

nothin

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 24, 2006, 18:39:50 »
Cytat: "darkavenger"
ale chłopaki mnie rozpierdzieliliście. Konkret informacje, niestety jeśli sprzedawca zauważy, że klient jest zielony to wciska ściemy na maxa. Właściwie się to zdarza w 99%. Także ktoś bez konkretnej wiedzy może zapomnieć o jakiejkolwiek walce z nieuczciwymi sprzedawcami.


świadomy człowiek, świadoma odpowiedź.

Pozdrawiam was serdecznie jeszcze raz.
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 24, 2006, 21:14:44 »
Spieszę poinformować Was o zmianach.
Asus popsuł się znowu definitywnie -- nie odpowiada na włanczanie ani reset.
Napisałem oficjalne pismo e-mail oraz polecony tradycyjny o rezygnacji z gwarancji i wyborze rękojmi jako zabezpieczenia klienta. Wysłałem pismo do sprzedawcy i Asus Polska. Jako że za rękojmie odpowiada sprzedawca a z tytułu gwarancji odpowiada gwarant i serwis. Po okresie 14 dni przy braku odpowiedzi reklamacja jest uznana. Przez ten okres należy zabezpieczyć sprzęt należycie. Po tym terminie wysyła się w oryginalnym opakowaniu PDA opłaconym przez siebie kurierem do sprzedawcy i oczekuje na zwrot zapłaconej kwoty za PDA
SzymonN

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Re: Pozdrawiam was serdecznie jeszcze raz.
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 24, 2006, 22:06:15 »
Cytat: "SzymonN"
Spieszę poinformować Was o zmianach.
Asus popsuł się znowu definitywnie -- nie odpowiada na włanczanie ani reset.
Napisałem oficjalne pismo e-mail oraz polecony tradycyjny o rezygnacji z gwarancji i wyborze rękojmi jako zabezpieczenia klienta. Wysłałem pismo do sprzedawcy i Asus Polska. Jako że za rękojmie odpowiada sprzedawca a z tytułu gwarancji odpowiada gwarant i serwis. Po okresie 14 dni przy braku odpowiedzi reklamacja jest uznana. Przez ten okres należy zabezpieczyć sprzęt należycie. Po tym terminie wysyła się w oryginalnym opakowaniu PDA opłaconym przez siebie kurierem do sprzedawcy i oczekuje na zwrot zapłaconej kwoty za PDA
SzymonN


Napisz jak skończy się Twoje działanie w tej sprawie, jestem bardzo ciekaw czy oddadzą zapłaconą kwotę. Czekam na kolejne doniesienia i życzę szczęścia.

Re: Pozdrawiam was serdecznie jeszcze raz.
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 24, 2006, 22:07:18 »
Cytat: SzymonN
Spieszę poinformować Was o zmianach.
Asus popsuł się znowu definitywnie -- nie odpowiada na włanczanie ani reset.

Na poczatku chcialem sie przywitac jako nowy :)
Niestety dzisiaj po 2 tygodniach od zakupu padl moj Asus 636N.Zawiesil mi sie podczas pracy,zrobilem restart i kiszka.Po restarcie przestał wydawac jakiekolwiek oznaki zycia.Asusa kupilem w sklepie internetowym Agito.Z tego co widze to wszyscy slą swoje Asusy do Oriki.Ja poprzedniego Asusa osobiscie oddawalem w tym roku do naprawy tu http://www.scientific.com.pl/  i wszystko przebieglo szybko i sprawnie.

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
Re: Pozdrawiam was serdecznie jeszcze raz.
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 24, 2006, 23:04:54 »
Cytat: "SzymonN"
Spieszę poinformować Was o zmianach.
Asus popsuł się znowu definitywnie -- nie odpowiada na włanczanie ani reset.
Napisałem oficjalne pismo e-mail oraz polecony tradycyjny o rezygnacji z gwarancji i wyborze rękojmi jako zabezpieczenia klienta. Wysłałem pismo do sprzedawcy i Asus Polska. Jako że za rękojmie odpowiada sprzedawca a z tytułu gwarancji odpowiada gwarant i serwis. Po okresie 14 dni przy braku odpowiedzi reklamacja jest uznana. Przez ten okres należy zabezpieczyć sprzęt należycie. Po tym terminie wysyła się w oryginalnym opakowaniu PDA opłaconym przez siebie kurierem do sprzedawcy i oczekuje na zwrot zapłaconej kwoty za PDA
SzymonN

Możesz napisac jasniej o co Ci chodzi ? Bo mi to na jakies BZDURY wygląda

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 25, 2006, 17:05:14 »
Prosze uprzejmie o przeczytanie wszystkich listów w moim wątku który tutaj założyłem.
Opisuje on walkę klienta z firmą ASUS i jej nieuczciwego serwisu ORIKA.
I nie są to Bzdury.

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 25, 2006, 17:10:20 »
Moj Asus padł wczoraj.Dzwonilem do sprzedawcy i po objawach jest prawie pewny ze padl wyswietlacz.Teraz mam 2 mozliwosci.Wysylam sprzet do Oriki albo oddaje go do sklepu a sklep wysyla go do...Oriki :wkurzony:

No koniec facet mnie "pocieszyl"Powiedzial ze co chwila dostaje e-maile od Oriki ze niestety nie maja wyswietlaczy na wymiane i caly sprzet do naprawy lezy nie tkniety.Polecil mi zebym straszyl ich w e-mailach adwokatem po tym jak uplynie termin naprawy
A tak sie cieszylem przez zaledwie 2 tygodnie moim nowy sprzetem :kill:
Mysle,ze chyba oddam go do sklepu,moze im naprawia szybciej niz pojedynczemu ludkowi.

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 28, 2006, 02:07:07 »
Cytat: "SzymonN"
Prosze uprzejmie o przeczytanie wszystkich listów w moim wątku który tutaj założyłem.
Opisuje on walkę klienta z firmą ASUS i jej nieuczciwego serwisu ORIKA.
I nie są to Bzdury.

Uprzejmie przeczytałem wszystkie Twoje posty a tekst "bzdury" odnosi się do CYTATU który jest wyżej. Zresztą nie tylko ja odpisywałem jak wyglada sytuacja w polskim "prawie", według którego Twój post który zacytowałem to bzdury.

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 28, 2006, 17:30:24 »
Witam ponownie,
Niestety mój Asus po problemie z wyłączaniem się i powrotem z serwisu z wymienioną płytą główną po niecałych 2 tygodniach od powrotu znów się wyłącza. Wyłącza się cokolwiek robie (czarny ekran dokładnie tak jak przejście w uśpienie). Po HR bez instalacji czegokolwiek oczywiście to samo.

I co teraz? znów serwis? wysłanie to nie problem ale czekałem na niego ponad 30 dni i znów mam wysyłać?

xpablo  mam jakieś możliwości prawne do np zwrotu gotówki? są takie? czy mam po prostu zacisnąć zęby i mieć super wcale nie tanie i nie sprawne urządzonko? Oczywiście wyśle do serwisu ale chyba nie na tym to polega.

*

tramp

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 28, 2006, 17:50:42 »
korzystaj z rękojmi w stosunku do sprzedawcy w związku z ewidentną niezgodnością z umową
żądaj zwrotu gotówki albo natychmiastowej wymiany na nowy egzemplarz oprócz tego powiedz, że masz olbrzymie straty w związku z tym bublem
jakby co pytaj usera Ajed

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 28, 2006, 19:12:58 »
Cytuj
xpablo mam jakieś możliwości prawne do np zwrotu gotówki? są takie? czy mam po prostu zacisnąć zęby i mieć super wcale nie tanie i nie sprawne urządzonko? Oczywiście wyśle do serwisu ale chyba nie na tym to polega.

TYLKO jesli oddasz sprzęt DO SPRZEDAWCY NA PODSTAWIE CYTOWANEJ wczesniej nie tylko przemnie ustawy o szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej.
Poniewaz kazdy przypadek jest szczególny ( a ja nie jestem niestety wszechwiedzącym prawnikiem) warto wczesniej się zwrócic do federacji konsumenta lub własnie do ajeda (z tym ze też nie zawsze może miec czas)

Kodeks cywilny art 560
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 28, 2006, 19:24:23 »
Piszę do Xpablo
Art. 560. [Odstąpienie; obniżenie ceny]
§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wady, kupujący może od umowy odstąpić albo żądać obniżenia ceny. Jednakże kupujący nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne.
§ 2. Jeżeli kupujący odstępuje od umowy z powodu wady rzeczy sprzedanej, strony powinny sobie nawzajem zwrócić otrzymane świadczenia według przepisów o odstąpieniu od umowy wzajemnej.
§ 3. Jeżeli kupujący żąda obniżenia ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej, obniżenie powinno nastąpić w takim stosunku, w jakim wartość rzeczy wolnej od wad pozostaje do jej wartości obliczonej z uwzględnieniem istniejących wad.
§ 4. Jeżeli sprzedawca dokonał wymiany, powinien pokryć także związane z tym koszty, jakie poniósł kupujący.

Ponieważ mój PDA był już naprawiany i znowu się zepsuł w tym przypadku  po oficjalnej rezygnacji z gwarancji i poinformowaniu o tym fakcie sprzedawcy Złożyłem reklamację. Po 14 dniach wysyłam PDA do sprzedawcy i czekam na pieniądze.
W przypadku dalszego korzystania z gwarancji mogli by mi tak naprawiać sprzęt nawet kilkanaście razy bez żadnych możliwości reakcji z mojej strony

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 28, 2006, 19:33:25 »
SzymonN
Więc jest to taka sama sytuacja jak moja? Ten drugi raz zepsuł się tak samo?
Mógłbyś przesłać taki wzór pism które trzeba wysłać? Oczywiście bez danych osobowych ;)

wysłałem Ci list Drogi
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 28, 2006, 19:50:40 »
Wysłałem Do ciebie list w sprawie rezygnacji z Gwarancji.

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Re: Kodeks cywilny art 560
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 28, 2006, 22:46:16 »
Cytat: "SzymonN"
Piszę do Xpablo
Art. 560. [Odstąpienie; obniżenie ceny]......


Jedna uwaga.
Zgodnie z art. 1 ust. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego "Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów art. 556-581 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny." A zatem jeśli kupiłeś pocketa w sklepie i nie w związku z działalnością gospodarczą powołany przez Ciebie przepis nie ma zastosowania.

*

Offline macpunto

  • 23
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 Omnia 8GB (i900SAHJ3)
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 30, 2006, 12:15:33 »
ja bede odbieral swojego a636 jutro z naprawy (z oriki oczywiscie)
podobno wymienili plyte glowna
ciekawe jak dlugo pochodzi? :huh:

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 07, 2006, 15:52:00 »
i w końcu dzisiaj odebrałem przesyłkę z Oriki - wymiana wyświetlacza
naprawa trwała TYLKO  42 dni ,sądze ze by trwała dłużej  ale interweniowałem wszedzie gdzie sie tylko dało.....

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 11, 2006, 01:27:23 »
Nie wiem co jest grane.W poniedzialek 6.11 nadałem DHL-em swojego Asusa.Do czwartku 9.11 był status "do naprawy głownej" a dzisiaj w piatek 10.11 jest status "do wysyłki"  :))

Szok!!!

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 11, 2006, 10:56:20 »
Cytat: "raver74"
Nie wiem co jest grane.W poniedzialek 6.11 nadałem DHL-em swojego Asusa.Do czwartku 9.11 był status "do naprawy głownej" a dzisiaj w piatek 10.11 jest status "do wysyłki"  :))

Szok!!!


No faktycznie szok ;) aby tylko nie napisali Ci że palmtop był sprawny ;)

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #80 dnia: Listopad 11, 2006, 15:52:47 »
Cytat: "drogi"
Cytat: "raver74"
Nie wiem co jest grane.W poniedzialek 6.11 nadałem DHL-em swojego Asusa.Do czwartku 9.11 był status "do naprawy głownej" a dzisiaj w piatek 10.11 jest status "do wysyłki"  :))

Szok!!!


No faktycznie szok ;) aby tylko nie napisali Ci że palmtop był sprawny ;)



No raczej nie mógł być bo najpierw siezawiesił a za chwilę zdechł po miekim resecie.Twardy reset spowodowal chwilowe błysniecie wyświetlacza.W sklepie stawiali na płyte głowna albo na wyświetlacz.Moze po wadliwej serii zamowili z Tajwanu caly kontener wyswietlaczy :))  Zobaczymy jak sprzecik przyjdzie.Dam znac co tam mi narobili;)

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #81 dnia: Listopad 16, 2006, 10:08:00 »
Dzisiaj minął 6-ty dzień statusu "do wysyłki". Dodzwonic sie oczywiście nie można więc przed chwilą wysłałem e-mail z pytaniem ile będzie trwała ta wysyłka bo jutro będzie tydzień jak widnieje ten sam status --- "do wysyłki"  :wkurzony:

*

Offline ST6

  • **
  • 203
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #82 dnia: Listopad 22, 2006, 15:51:20 »
No ja może jestem wyjątkiem ale nie mam na co narzekać.
Dośc dawno temu pękł mi zatrzask rysika, ale była to zbyt mała pierdoła, żeby pozbywac sie Pocketa na dwa tygodnie. Później coś się poluzowało w łączu do synchronizacji, ale ciągle potrzebowałem ASUSa i nie miałem okresu w którym mógłbym sie go pozbyć. I na całe szczeście ;) bow okolicach 1.11 złamał mi się rysik.

14.11 wysłałem ASUSa do Oriki z opisem uszkodzeń do naprawy gwarancyjnej:
1. Niedziałające złącze synchronizacji
2. Złamany zatrzask rysika
3. Złamany rysik.

Dziś - w 9 dni po wysłaniu - dostałem PPC zpowrotem - działa złącze, nowy zatrzask i nowy rysik. Wszystko super. Nawet jakaś pani do mnie dzwoniła przed wysłaniem żeby się upewnic, że chcę aby mi go wysłano na firmowy adres, a nie do domu :D

*

Offline ST6

  • **
  • 203
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #83 dnia: Listopad 22, 2006, 19:52:36 »
Ha! Jeszcze lepiej... Odkryłem właśnie, że nagle mój A636 stał się A636N. Obudowa jest stara, więc nie wymienili urządzenia, tylko grzebali w środku ;)

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #84 dnia: Listopad 25, 2006, 19:44:45 »
A ja od 14 października (data wysłanie do serwisu) nie mam MIO168.

Serwis Oriki nie odpowiada na maile, nikt nie odbiera telefonu.

W poniedziałek przyjdzie czas na radykalne rozwiązania.
Polecam Regulamin forum !!

*

Soovek

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #85 dnia: Listopad 25, 2006, 21:35:01 »
Cytat: "MaDuch"

Serwis Oriki nie odpowiada na maile, nikt nie odbiera telefonu.


Nie masz sie co martwić servis ORIKA także olewa moje maile z kilkoma zapytaniami o naprawę sprzętu użytkowników naszego forum.
Jest nie poważny - chyba trzeba napisać do asus polska.
Pozdrawiam

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #86 dnia: Listopad 25, 2006, 22:07:01 »
Cytat: "Soovek"
Cytat: "MaDuch"

Serwis Oriki nie odpowiada na maile, nikt nie odbiera telefonu.


Nie masz sie co martwić servis ORIKA także olewa moje maile z kilkoma zapytaniami o naprawę sprzętu użytkowników naszego forum.
Jest nie poważny - chyba trzeba napisać do asus polska.
Pozdrawiam


Dziwi mnie to bardzo gdyż z odpowiedziami na maile nie miałem problemu, raz tylko czekałem 2 dni na odpowiedź, kilkanaście innych na drugi dzień.
Oczywiście mogę się doczepić do telefonów - tam dodzwonić się jest BARDZO trudno ;)
O serwisie ORIKA usłyszałem również nie miłe słowa w jednym z punktów sklepu Komputronik, więc jest jak jest a wszyscy wiedzą jak.
(kontakt mailowy jest jedyna sprawa na którą nie mogę narzekać w przygodzie z ORIKĄ)

Wspomnę tu jeszcze o tym że po powrocie z serwisu mój Asus nadal jest zepsuty (wymienili płytę główną) po zapytaniu mailowym czy w ogóle ktoś testował ten sprzęt po naprawie dostałem odpowiedź proszę zrobić HR i testować sprzęt przez dwa dni, jeżeli będzie się pojawiało nadal - odesłać.

Z powodu na bardzo długą naprawę, nie odesłałem tylko zażądałem wymiany na nowy w sklepie w którym go kupiłem, sprawa jeszcze nie ujrzała punktu końcowego, choć wczoraj minął termin w jakim sprzedawca powinien ustosunkować się do pisma, więc tym samym przyjął moje roszczenia. Co będzie dalej - na pewno napiszę.

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #87 dnia: Listopad 28, 2006, 18:14:11 »
Wreszcie jest. Po niemal 6 tygodniach jest.

Naprawiony, działający, choć wpisy w karcie naprawy trochę dziwne - reklamowałem niedziałający klawisz sprzętowy, został naprawiony, ale ani o tym słowa.

Nie zgłaszałem żadnych uwag do ekranu, a nie dość, że wpisali, że porysowany to jeszcze, że folia nie daje się zdjąć! A niby po co?? Do napprawy gniazda i klawisza sprzętowego??

Nic to. Ważne, że jest i działa.
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline matthiasgor

  • ***
  • 368
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad Vivo S, Nokia E7
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #88 dnia: Listopad 28, 2006, 19:31:10 »
Ja romawialem ze znajomym w Komputroniku i mi powiedzial ze od nich Asusy Orika trzyma ok 7 dni do 14.

I komu tu wierzyc, ja dalem go Komputoniku, a niech oni sie z orika uzeraja, skoro tacy sa skutecni...

Padl mi GPS :(
--
Pozdrawiam
Maciej

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #89 dnia: Listopad 29, 2006, 16:06:46 »
Cytuj
Nie zgłaszałem żadnych uwag do ekranu, a nie dość, że wpisali, że porysowany to jeszcze, że folia nie daje się zdjąć! A niby po co??


Bo źle wyświetlał działanie klawisza :D I to własnie był ten problem :D