uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA

  • 242 Odpowiedzi
  • 37569 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Soovek

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 26, 2006, 15:18:39 »
Teraz masz za darmo N :) i wyświetlacz extra clear cośtam cośtam :P
Ten mniej wyraźny ale zato bardziej czytelny w słońcu.
No i masz wifi b/g i bt 2.0 :)

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 28, 2006, 07:12:30 »
Soovek jeżeli wymienili płytę główną to tym samym również wyświetlacz? jest on tak zintegrowany z płytą? (pytam bo może być też sytuacja taka że ekran zostaje a jest nowa z A636N)

labdoria może zauważyłaś róznice wyświetlacza?

mnie również odpisali z serwisu:
W urządzeniu potwirdzono uszkodzenie płyty głównej, niestety nie posiadamy
ich w chwili obecnaj na stanie w magazynie.
Oczekujemy na dostawę od producenta. Okres naprawy ulegnie wydłużeniu.


więce czekam.... ;)

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 28, 2006, 09:17:15 »
no to sobie poczekasz :( Nie bardzo rozumiem,dopiero była dostawa,przyjechała płyta główna do mojego asusa,i przyjechała tylko jedna?To serwis nie ma części na stanie tylko jak sie coś komuś zepsuje to zamawiają po sztuce?Wymiana to jeden dzień a czekać trzeba miesiąc :] Co do wyświetlacza to sama jestem ciekawa czy został wymieniony czy nie?Moim zdaniem świeci mniej ostro ale może tylko mi sie to wydaje ?Swoją drogą ściągali folię ochronną(bo zniszczyli)więc może...

*

Soovek

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 28, 2006, 09:29:24 »
Moim zdaniem nie bawią się w wymianę samej płyty głównej. Wymieniają bebechy razem z wyświetlaczem. Z tego co wiem wyświetlacze w A636 a w A636 N SĄ INNE.
Pozdrawiam

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 28, 2006, 09:31:22 »
labdoria Zobaczymy czy zniszczą folię u mnie, tak mi się wydaje że serwis zamawia do każdego modelu z osobna, może tak Asus zrobił aby serwis nie kombinował z cząściami, składowanie części też kosztuje - ze strony klienta te tłumaczenia są absurdem, ale firmy kierują się własnymi procedurami tym bardziej że serwis ma czas... w odróznieniu ode mnie ;)
no i ciekawe ile tak naprawdę A636 leży im na stole ;)

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 28, 2006, 18:46:37 »
witam
Ja również wysłałem-naprawa gwarancyjna  do serwisu ORIKA mojego asuska a 636- chyba uszkodzony wyświetlacz kilka pionowych białych linii szer 1 pixela wzdłuz całego ekranu......zobaczymy  ile potrwa naprawa. na razie 3 dzień-status "przyjete do naprawy głównej"--będę informował  o  czasie i przebiegu naprawy.....

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 28, 2006, 20:48:44 »
No i dostałem kolejną odpowiedź z serwisu na pytanie kiedy można się spodziewać tej wymiany płyty głównej:

Niestety nie mamy jeszcze potwierdzenia wysyłki.
Proszę skontaktować się z nami w przyszłym tygodniu, może będziemy wiedzieć
coś więcej.


Cieszy mnie jedynie fakt że serwis jak na razie odpisuje szybko (czyt. dzień roboczy).

margo55 Jeżeli Soovek ma racje i wymieniają przy uszkodzonej płycie głównej wszystko to pewnie wsadzą Ci mój wyświetlacz i będziesz miał szybko ;) żartuję choć pewnie takie praktyki są stosowane. Mój leży w serwisie 17 dzień roboczy - lada dzień powinieneś zobaczyć na stronie standard czyli "brak części" ;) Informuj jak się sprawy mają.

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 28, 2006, 21:08:37 »
zapomnieliście,że prawdopodobnie mój wyświetlacz już leży w serwisie :))

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 02, 2006, 20:04:47 »
Pozdrawiam Wszystkich.
To ja zacząłem ten wątek.
Mam juz wszystkiego dość.
wysłałem a636N
otrzymałem a636  bez  n
wymienili mi płytę na starą wyświetlacz został ten co był.
Dzwoniłem do oriki   bez reakcji.
Dzwoniłem do Asus Polsk  też nic nie zrobili.
Ratujcie. :kill:

*

Offline pxm

  • **
  • 101
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 02, 2006, 20:25:52 »
Cytat: "SzymonN"

Dzwoniłem do oriki   bez reakcji.
Dzwoniłem do Asus Polsk  też nic nie zrobili.
Ratujcie. :kill:


Jak bez reakcji? MUSZĄ Ci dać pełnosprawny produkt. Łaski nie robią...
Co powiedzieli w serwisie?

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 10, 2006, 19:12:45 »
Mój już wrócił był tam całe 37 dni ;(

Cytat: "Soovek"
Moim zdaniem nie bawią się w wymianę samej płyty głównej. Wymieniają bebechy razem z wyświetlaczem. Z tego co wiem wyświetlacze w A636 a w A636 N SĄ INNE.
Pozdrawiam


Mam ten sam ekran, nawet foli nie sciągali tak jak w przypadku labdoria więc jednak chce im się bawić ;)

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 10, 2006, 19:32:09 »
i cp?przerobili ci na 636N?

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 10, 2006, 19:44:26 »
Cytat: "labdoria"
i cp?przerobili ci na 636N?


Tak mam A636N - miałem więcej szczęscia od Ciebie bo moja folia wróciła nienaruszona.
A mam jeszcze jedno pytanie, masz jakąś adnotacje serwisu że wymienili cokolwiek? Jeżeli nie to czy kontaktowałaś się z serwisem w tej sprawie?

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 10, 2006, 21:26:29 »
mam,taki świstek gdzie pisze,że wymieniono płytę główną.Do oriki pisałam z zapytaniem czy wsadzili płytę od A636N,co potwierdzili.Dobrze,że nie zniszczyli Ci folii,ja musiałam zainwestować w nową.

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 17, 2006, 18:07:13 »
mój asus lezy w serwisie orika  juz ponad 20 dni --brak częsci a swoja droga mam ponad 50 lat  i pierwszy raz zdarzyło mi sie ze naprawa gwarancyjna  trwa powyzej 14 dni, a naprawiałem rózny sprzet  RTV ,AGD itp już od poczatku lat 70 i było zawsze --naprawa w ciagu 14 dni lub wymiana na pełnosprawny sprzet ew.zwrot  gotówki, były nawet takie okresy podczas szalejacej inflacji ze zwrot gotówki za zwrócony towar był kilkakrotnie wyższy od  kwoty zapłaconej --tj wartość towaru w dniu reklamacji i zawsze był dotrzymany termin 14 dniowy- a teraz czekam... i jak widze na forum inni czekaja jeszzcze dłuzej--to jakas paranoja....uwazałem że firma ASUS to sznujaca sie firma ale teraz zmieniłem zdanie i zapewniam ze od teraz nigdy nie kupię asusa...

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 18, 2006, 15:58:03 »
mój jest 37 dni w serwisie, może po niedzieli będzie naprawiony. Ponoć pod koniec tygodnia mają dostawę części. Mój kontakt ze sprzętem Asus zawsze był ok, ale po tym co się dzieje z serwisem, z ręką na sercu mogę napisać, nigdy więcej asus, nigdy. LUDZIE NIE KUPUJCIE TEGO BADZIEWIA, no chyba że chcecie wydać ok. 400 Euro i przy ewentualnej naprawie czekać do u. śmierci. Gwarancja jest tak napisana, że takim wypadku takim jak mój, możecie tylko cierpliwie czekać, zapomnijcie o zwrocie pieniędzy czy wymianie na nowy sprawny sprzęt.

*

Offline pxm

  • **
  • 101
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 18, 2006, 16:42:31 »
Cytat: "mario_m"
Gwarancja jest tak napisana, że takim wypadku takim jak mój, możecie tylko cierpliwie czekać, zapomnijcie o zwrocie pieniędzy czy wymianie na nowy sprawny sprzęt.


Zaraz, zaraz, ale oprocz gwarancji producenta mozna skorzystac z gwarancji sprzedawcy przeciez.

laptop
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 18, 2006, 17:08:31 »
ja juz miesiac czasu czekam na laptopa - wymiana toutchpada.
Pisalem meila co jest odpowiedzili, ze czekaja na czesci - parodia, wyglada ze maja podobnie jak Fujitsu_Siemenns czyli brak magazynu  glownego w naszym kraju, tylko po za.

Podobna systuacje mialem z ACEREm, jak na razie nie zawiodl mnie tylko serwis DELLa

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 18, 2006, 21:18:36 »
Ale jest jeszcze jedno wyjście mozna olać  karte gwarancyjna i reklamować  bezpośrednio u sprzedawcy (niezgodność towaru z umową), zgodnie z Ustawą
O szczególnych warunkach sprzedazy konsumenckiej z dnia 27-07-2002 r art.10.1 "sprzedawca odpowiada za niezgodność  towaru konsumpcyjnego z umową jedynie  w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od wydania tego towaru kupujacemu........." aha i jeszcze jedno w/w cyt.ustawy--art.4.1-"sprzedawca odpowiada wobec kupujacego,jezeli towar konsumpcyjny w chwili wydania jest niezgodny z umowa- w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem 6 miesiecy od wydania towaru domniemywa sie ze istniała ona w chwili wydania"--a wtedy mamy prawo wystapić o wymiane towaru na nowy wolny od wad lub zwrot gotówki...., natomiast korzystajac z uprawnień "niezgodnosci towaru konsumpcyjnego" żadamy od sprzedawcy naprawy,wymiany lub zwrotu gotówki w rozsadnym terminie na który musimy się zgodzić....
Dlatego jezeli gwarancja producenta jest niekorzystna -nie korzystajmy z niej --a jedynie z reklamacji u sprzedawcy na niezgodność towaru kosumpcyjnego z umową.........

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 18, 2006, 22:47:55 »
Cytat: "margo55"
Ale jest jeszcze jedno wyjście [..]

Czy umiesz czytać i zadałeś sobie odrobine trudu zeby przeczytać CAŁY (z naciskiem na pierwszą stronę) watek ??

Re: laptop
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 24, 2006, 01:59:00 »
Cytat: "kornac"
[...]wyglada ze maja podobnie jak Fujitsu_Siemenns czyli brak magazynu  glownego w naszym kraju, tylko po za.
[...]


To jeszcze o niczym nie świadczy. Po prostu mają g...nianą logistykę.
Weźmy taki np. serwis Toyoty... (tak, tak... tu Taiwan, tam Japonia, inna branża itd)
Jeżeli danej części nie ma w u nas w kraju, sprowadzenie jej (magazyn na Europę jest bodajże w Belgii) i dostępność dla klienta to jest 3 dni robocze !
W przypadku gdy daną część trzeba sprowadzać aż z Japonii to jest 7-14 dni.
Tak więc da się sprawnie obsłużyć klienta, trzeba tylko chcieć.
Mając na uwadze to, że Asus zawsze był postrzegany jako firma produkująca sprzęt wysokiej jakości i nie najtańszy w swojej klasie, powinni zadbać o całe zaplecze serwisowe.
Najwyraźniej mają to gdzieś i teraz jadą na wypracowanej przed laty opinii.
Pozdro.

*

Offline Cichy!

  • 6
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://audiopro.com.pl/sklep/
  • Sprzęt: ASUS A696
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 24, 2006, 08:04:26 »
Cytat: "margo55"
mój asus lezy w serwisie orika  juz ponad 20 dni --brak częsci a swoja droga mam ponad 50 lat  i pierwszy raz zdarzyło mi sie ze naprawa gwarancyjna  trwa powyzej 14 dni, a naprawiałem rózny sprzet  RTV ,AGD itp już od poczatku lat 70 i było zawsze --naprawa w ciagu 14 dni lub wymiana na pełnosprawny sprzet ew.zwrot  gotówki, były nawet takie okresy podczas szalejacej inflacji ze zwrot gotówki za zwrócony towar był kilkakrotnie wyższy od  kwoty zapłaconej --tj wartość towaru w dniu reklamacji i zawsze był dotrzymany termin 14 dniowy- a teraz czekam... i jak widze na forum inni czekaja jeszzcze dłuzej--to jakas paranoja....uwazałem że firma ASUS to sznujaca sie firma ale teraz zmieniłem zdanie i zapewniam ze od teraz nigdy nie kupię asusa...

Z MiO w Orice jest tak samo. Czasem na 550ke czeka się dwa miesiace z powodu np. braku płyt głównych!! Tylko problem w tym ze ja musze potem od klientów słuchać ze go to nie interesuje :S

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 24, 2006, 09:44:01 »
Faktem jest długa obsługa serwisowa,
lecz co jest z gwarancją na naprawiony sprzęt (czyli wymienione części)
u mnie wymienili płytę główną jak już wspominałem w tym wątku, w karcie poserwisowej pisze co zostało wymienione i informacja że udziela się gwarancji 6mc na wymienione podzespoły. Gwarancje na całość od producenta to dwa lata, zostało mi  jeszcze 1,5. Co teraz jeżeli pisze 6mc? co się stało z pozostałym rokiem?

ps. w moim rozumieniu powinienem dostać na wymienione części kolejne dwa lata a nie 6mc. Oczywiście rozumiem że 6mc dostaje osoba której np gwarancja kończy się wcześniej, lub brak jej w ogóle. Mimo wszystko jest nie ładnie napisane.

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 24, 2006, 12:27:55 »
Cytat: "Soovek"
Moim zdaniem nie bawią się w wymianę samej płyty głównej. Wymieniają bebechy razem z wyświetlaczem. Z tego co wiem wyświetlacze w A636 a w A636 N SĄ INNE.
Pozdrawiam


Witam.
U mnie nie wymienili wyświetlacza w A636 wymieniając płytę, bo miałem folie Brando Protector Plus na wyświetlaczu przyklejoną w ten sposób, że była malutka różnica odległości na dłuższych bokach wyświetlacza (o pół milimetra przesunięta folia na bok, nie centralnie na środku), poza tym były trzy drobinki kurzu pod folią w charakterystycznych miejscach. Po powrocie z serwisu LCD bez zmian  (40 dni tam był:-((  ) wymieniono płytę na a636n zaś wyświetlacz stary, czyli  super ;-)
folia nawet nie ruszana czyli na 100% stary LCD.

Swoją drogą ORIKA nadaje się na śmieci z taką obsługą i poziomem logistyki. Musiałem poruszyć niebo i ziemię żeby coś drgnęło w tej sprawie.
Asus Polska miał już kasę oddawać, wtedy stał się cud: nagle części się znalazły.
Generalnie nie polecam marki ASUS ze względu na BARDZO KIEPSKI serwis w Polsce. A sprzęt jako taki jest OK.

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 24, 2006, 12:32:06 »
Cytat: "SzymonN"
Pozdrawiam Wszystkich.
To ja zacząłem ten wątek.
Mam juz wszystkiego dość.
wysłałem a636N
otrzymałem a636  bez  n
wymienili mi płytę na starą wyświetlacz został ten co był.
Dzwoniłem do oriki   bez reakcji.
Dzwoniłem do Asus Polsk  też nic nie zrobili.
Ratujcie. :kill:


UDERZAJ TU:

Maciej Krawcewicz
> Service Application Engineer
> ASUS Poland Sp. z o.o. | Al. Jerozolimskie 200 | 02-222 Warszawa
> Tel.: +48 22 571 80 40 | Direct: +48 22 571 80 33 | Fax.: +48 22 571 80 01
> Email: maciej_krawcewicz@asus.com | Website: http://pl.asus.com

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 24, 2006, 12:33:07 »
Cytat: "drogi"
Cytat: "labdoria"
i cp?przerobili ci na 636N?


Tak mam A636N - miałem więcej szczęscia od Ciebie bo moja folia wróciła nienaruszona.
A mam jeszcze jedno pytanie, masz jakąś adnotacje serwisu że wymienili cokolwiek? Jeżeli nie to czy kontaktowałaś się z serwisem w tej sprawie?



ja na przykład dostałem protokół że wymienili płytę główną

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 24, 2006, 13:38:43 »
A w jaki sposób sprawdzić stan "procesu naprawy" sprzętu??

Wysłałem 10 dni temu Mio168 do naprawy i .... cisza.

Mam tylko numer nadany zgłoszeniu reklamacyjnemu.

BTW po wpisaniu na stronie Oriki zgłoszena naprawy czekałem na nadanie numeru tydzień (a miał być na następny dzień roboczy) i dopiero po zgryźliwym mailu go dostałem.
Polecam Regulamin forum !!

uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 24, 2006, 14:23:12 »
Cytat: "MaDuch"
A w jaki sposób sprawdzić stan "procesu naprawy" sprzętu??

Wysłałem 10 dni temu Mio168 do naprawy i .... cisza.

Mam tylko numer nadany zgłoszeniu reklamacyjnemu.

BTW po wpisaniu na stronie Oriki zgłoszena naprawy czekałem na nadanie numeru tydzień (a miał być na następny dzień roboczy) i dopiero po zgryźliwym mailu go dostałem.



logujesz sie na stronie oriki numerem rma i nr seryjnym jako hasło chyba
jak nie masz rma to dzwoń na nr oriki i nie wybieraj nic klawiszami z menu centralki tylko czekaj jak sie skonczy gadanie i konsultatnt sam sie zgłosi - jak bedziesz czekal to dowiesz sie ze wszystkie linie sa zajete...

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 24, 2006, 15:55:19 »
Cytat: "lukas_02"

logujesz sie na stronie oriki numerem rma i nr seryjnym jako hasło chyba
jak nie masz rma to dzwoń na nr oriki i nie wybieraj nic klawiszami z menu centralki tylko czekaj jak sie skonczy gadanie i konsultatnt sam sie zgłosi - jak bedziesz czekal to dowiesz sie ze wszystkie linie sa zajete...


Numer z zajętymi konsultantami to ja już przrabiałem  :wkurzony:

Najgorsze, że wysłałem PDA z kartą gwarancyjną i nie mam nigdzie numeru seryjnego  :kill:

Inna rzecz, że nigdzie na ich stronie nie ma opisanego sposobu postępowania z trwającą reklamacją  :kill:  :wkurzony:  :kill:
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline ravel

  • *****
  • 1017
    • http://www.grom.org.pl
  • Sprzęt: FS Loox N560
uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 24, 2006, 16:10:06 »
Na pudelku jest numer seryjny a watpie jesli wysylales z pudelkiem zeby ci zamienili i pudlo i sprzet.
Zreszta jak przyjeli CI sprzet do naprawy to wypisali taki specjalny kwit pisze na nim "Zgloszenie do serwisu , dowod przyjecia" i tam jest nazwa urzadzenia z numerem seryjnym , wiem bo niedawno zawozilem osobiscie mio do oriki wroclaw i mam taki kwitek.