uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA

  • 242 Odpowiedzi
  • 36586 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #180 dnia: Lipiec 04, 2007, 08:43:58 »
Wszystko zależy w głównej mierze, czy kupiłeś to jako "firma", czy jako osoba prywatna.

A ja już jestem zdegustowany - myślałem, że bez przycisków mi trochę pochodzi, a od wczoraj tylko napis asus mnie wita i nic dalej (próbowałem nawet kilka razy HR, ale nic nie daje, więc cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak wysłanie im go :( ).
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #181 dnia: Lipiec 04, 2007, 11:22:28 »
jako osoba prywatna

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #182 dnia: Lipiec 06, 2007, 11:59:15 »
jako osoba prywatna
Jeśli nie masz żadnej pomocy prawnej, to może poproś "ajed"'a jeśli ma czas, ale wydaje mi się, że jeśli dokonałeś zakupu, jako osoba prywatna, to raczej odradzi Ci takie postępowanie.

Mam pytanie - po ilu dniach pojawi się jakiekolwiek info o statusie przesyłki na stronie "eservice" asusa?:)
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #183 dnia: Lipiec 07, 2007, 00:56:02 »
ok
spróbuję sam powalczyć z Electro Word
może coś się uda
ale powiem szczerze że będę dążył do wymiany sprzętu,
powiem szczerze że trochę się przejechałem na firmie

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #184 dnia: Lipiec 07, 2007, 18:38:46 »
Wszystko zależy od szczęścia - to już pierwszy sprzęt asusa, który muszę wymienić, więć dam im szansę. Poza tym i dell'owi i FS też to się zdarza, więc trudno.
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #185 dnia: Lipiec 10, 2007, 01:23:41 »
hmmm
muszę przyznac że po przeczytaniu tego wątku byłem lekko załamany
ale.................
własnie dzisiaj miła pani z Electro World zadzwoniła do mnie z prośba o przybycie do sklepu w celu wymiany sprzętu na nowy,jestem nadal w ciężkim szoku,byłem u nich 4 dni temu i przedstawiłem problem z ekranem,zaznaczyłem że naprawa w serwisie absolutnie mnie nie interesuje,pani spisała reklamację i dzisiaj przyszła wiadomość że wymiana,
jestem mega zadowolony,choć obawiam się że z wymienionym będzie to samo
mam taka mała prośbę jak na szybko sprawdzić tak w sklepie czy z ekranem jest wszystko ok
jest jeszcze jedno ale,nowy PDA jest już z WM6,a tego obawiam się najbardziej,czy jeśli będzie możliwość wyboru to brać z 5 czy z 6
jeszcze jedno pytanie mam do wyboru,albo 693,albo 696 plus karta 2 gb,szczerze powiedziawszy to bardziej podoba mi się 696,ale czy warto zmieniac model,czy 696 tez ma takie makabryczne problemy z ekranem
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2007, 01:54:46 wysłana przez piteron »

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #186 dnia: Lipiec 10, 2007, 07:27:54 »
Ja też się nad takim rozwiązaniem zastanawiałem, ale w tej chwili nie widzę bardziej odpowiadającego mi sprzętu niż A639. Może gdyby F-S n560 miał rozkładaną antenę... :)

Pietron - gratulacje - wątpiłem, że się uda :)

Mam pytanie - pisaliście o tym statusie Waiting - ile mniej więcej się czeka od tego do statusu - wysłane? ;)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2007, 09:18:04 wysłana przez McMike »
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #187 dnia: Lipiec 10, 2007, 10:25:02 »
Mam pytanie - pisaliście o tym statusie Waiting - ile mniej więcej się czeka od tego do statusu - wysłane? ;)

Te statusy to chyba losowo, miałem waiting (sprawdzałem rano) poczym po południu dostałem telefon z DHL że mają dla mnie paczkę, Sprawdziłem status i był już inny (ten ostatni) jak dobrze pamiętam finish - w ogóle zabrakło statusu pośredniego.

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #188 dnia: Lipiec 10, 2007, 11:05:24 »
Rozumiem, a dzwonili do Ciebie na nr. który podałeś w tym liście do ASUSA, czy jakimś innym?

A najlepsze są te statusy:
ASUS After-sale Repair Status Route is as below:
Product Received > (Waiting) > Repairing > Final Testing > Packing > Ready for Shipping > Repair Finished
A ja od razu gdy do nich dotarł miałem repairing, a teraz waiting, więc co oni tam wyprawiają :P
« Ostatnia zmiana: Lipiec 10, 2007, 12:46:01 wysłana przez McMike »
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #189 dnia: Lipiec 10, 2007, 22:22:01 »
Dzwonili na ten co podałem, ale tak jak wspomniałem telefon był z DHL nie z Asusa. Jak wcześniej (pierwsza naprawa - wtedy jeszcze kiedy nie załatwiało się zgłoszenia w Asus tylko bezpośrednio w Orika) oddałem do serwisu to po naprawie dzwonili do mnie z Oriki aby potwierdzić adres do wysyłki, Asus tego nie robi.

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #190 dnia: Lipiec 11, 2007, 13:50:11 »
Rozumiem, spytałem dlatego, że niedawno przyszła do mnie paczka z usa i wyszukali mnie z książki telefonicznej operatora, a nie dzwonili na ten nr., który podałem... :)

No cóż...3 dzień i status waiting, czy oni sobie w kulki lecą?
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline areg

  • 19
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #191 dnia: Lipiec 11, 2007, 21:07:51 »
u mnie po pierwszym jest Repairing() ale niestety znam serwis Orika i nie robię sobie nadziei, że jutro mi go wyślą :)
 

*

Offline drogi

  • ***
  • 277
  • Sprzęt: HTC Diamond, Samsung I5700
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #192 dnia: Lipiec 11, 2007, 21:20:18 »
ja miałem najpierw waiting potem bardzo szybko zmieniło się na repairing i trwał niecały dzień potem pojawił się znów waiting i trwał dość długo (podejrzewam że jak to mówią czekają na części), a potem już wiecie nagle był u mnie hehe.
pierwsza naprawa trwała 37 dni kalendarzowych, druga  21 dni (przy drugiej miałem już inne zastępcze urządzenie więc nie zależało mi strasznie na szybkości - gorzej było z pierwszą ;( )
Morał z tego taki że jak wam zależy to będzie długo, a jak nie zależy na szybkości to przyślą szybko ;)

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #193 dnia: Lipiec 11, 2007, 22:01:29 »
Chol...a, więc dobrze, że będę mógł wziąść jakiś zastępczy sprzęt, bo bym chyba zgłupiał :)

A może ktoś jest chętny na ten badziew? Bo to jakaś paranoja, w usa sprzęt do mnie by wrócił po max tygodniu idąc z innego stanu, a tu? I dziwią się niektórzy, że Lepper i s-ka był w rządzie...
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #194 dnia: Lipiec 11, 2007, 22:10:00 »
Witam
a co z tymasusem się stał ????
bo jak  wspomniany głośnik to chyba się domyślam

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #195 dnia: Lipiec 11, 2007, 22:14:35 »
Po m-cu padły przyciski (ale można było formaty robić i jakoś chodził bez przycisków), po kilku dniach start systemu kończył się na napisie Asus i na tym był koniec ładowania systemu;)

Może trzeba było wziąść Mio za połowę ceny, a i tak by działało...
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #196 dnia: Lipiec 12, 2007, 00:14:58 »
a co do Mio
to miałem 550 i złego słowa nie dam powiedzieć ( no może poza bateria)
ale takich szopek jak z Asusem nigdy nie miałem,a miało byc tak kolorowo

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #197 dnia: Lipiec 12, 2007, 00:16:19 »
No niestety, ale o jakości wykonania i łączeniu z gpsem bym trochę powiedział, w sprawie Mio.
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

*

Offline piteron

  • *
  • 99
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: 639
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #198 dnia: Lipiec 12, 2007, 00:28:16 »
to ja może miałem inny model ::)
fixa łapał max w 1 minutę
wykonanie było całkiem całkiem,a powiem więcej ,kilkukrotnie mi upadł ,raz nawet z jadacego roweru,i nic sie nie stało,a w Asusie wystarczy troszkę potrząsać i juz ekran do kalibracji
jeśli chodzi o wi fi to Mio działało stabilniej,w Asusie mam duże problemy z odbiorem nawet jak pokazuje całkiem niezła siłę sygnału,w Mio wystarczyła 1 kreska i jakość połączenia była ok
powiem szczerze ze gdyby nie bateria to na 99% nie zdecydował bym sie na wymianę,moim zdaniem Asus wypuścił gnioty,ale to juz zaczyna być pewnym standardem,pierwsze urządzenia są dopracowane pod każdym szczegółem,a następnie wypuszcza się gnioty ,i jedzie się na opinii


p/s
nowy Asus odebrany 2 dni temu ze sklepu,i ekran tandeta,jeszcze gorzej niż było w tym co oddałem,więc niestety,ale juz nie napisze dobrego słowa o tym producencie

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #199 dnia: Lipiec 18, 2007, 14:19:46 »
No to widzę, że też trafiłeś na inny model Asusa, bo ja przyciskałem wszędzie i też wyleciał na podłogę i nic mu nie było, tyle że chyba coś soft jest niedopracowany, skoro tak mi się sypnął. Teraz trochę żałuje, że nie wziąłem F-S, może nie miałbym takich problemów z serwisem, albo przynajmniej Acera trzeba było wziąść, bo oni w tydzień załatwiają serwis.

Oddaj go i chyba lepiej jak wymienisz na inną firmę...

Kontaktował się ktoś w sprawie sprzętu w serwisie, żeby ich trochę pogonić? ;D Jeśli tak, to jaki kontakt "działa"?;)
Napisane: Lipiec 12, 2007, 08:43:39
Mam pytanie - ile czekaliście od momentu pojawienia się "Repair Finished" do pojawienia się go u was? Zawsze kurier dzwoni, że ma go dla was?
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #200 dnia: Lipiec 19, 2007, 11:11:45 »
No po 2 tygodniach oczekiwania na RMA  mój Asusik pojechał do Oriki, ciekawe ile czasu im tam zejdzie :)


*

Offline wanka

  • 3
  • Sprzęt: A696
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #201 dnia: Lipiec 19, 2007, 12:57:55 »
Hmmmmm. Problemów z serwisem nie miałem. Kupiłem A696 - podziałał dzień - padł głośnik, wyjście słuchawkowe działało, tylko nie szło wykrzesać dźwięku przez głośnik. Hard reset, soft reset nic nie pomagał. No to za telefon i dzwonimy na infolinię. Koleś powiedział, by wypełnić formularz RMA, co też zrobiłem. Po 48 godzinach, numeru mi nie nadano, napisałem maila co jest, gdzie numer. Po 3 godzinach numer dostałem. Telefon po kuriera i po sprawie. Od zamówienia kuriera, przez naprawę i ponowne pojawienie się kuriera ze sprzętem minęło 6 dni, więc jak dla mnie bajka. Coś tam wymienili, napisali UPGRADE ROM - miałem zainstalowanego od razu, od zakupu WM 6.0, a Orika upgrade dokonała na WM 5.0. :D Sprzęcior działa i na razie się nic więcej nie zepsuło.
Napisane: Lipiec 19, 2007, 12:55:15
Acera trzeba było wziąść, bo oni w tydzień załatwiają serwis.

Czyżby coś się zmieniło u Acera? Jak serwisowałem notebooka, to 1,5 miesiąca czekałem, aż naprawią. Nękanie mailami (odczekałem 3 tygodnie) co 2 dni nie przynosiło efektu - zawsze ta sama wymówka - brak części. Postraszyłem sądem konsumenckim i naprawa się zakończyła.

*

Offline McMike

  • *****
  • 1585
  • Płeć: Mężczyzna
  • McMike
  • Sprzęt: E90, Asus A639, AM 4.1 + S8 i octa
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #202 dnia: Lipiec 19, 2007, 13:16:37 »
(...)Czyżby coś się zmieniło u Acera? (...)
Znajomemu w tydzień naprawili, a ja już czekam drugi tydzień, od przed wczoraj mam status, że naprawiony, a tu sprzętu nie widać :)
Zastanawiałem się nawet czy może do DHLu nie zadzwonić i w ciemno się nie zapytać czy może nie mają do mnie przesyłki :)
Jest :) po dwóch tygodniach...ciekawe ile pociągnie, pewnie tyle co zwykle :]
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2007, 22:46:15 wysłana przez McMike »
Rząd nic nie robi i to się najbardziej chyba Polakom podoba =)

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #203 dnia: Lipiec 20, 2007, 08:12:18 »
Witam ...
Jestem po naprawie i .... szybko się uporali. Bardziej mnie zdenerwował kurier z DHL . W poniedziałek 9.07 przyjechał i zabrał mojego palma, natomiast wczoraj czyli 19.07 już był w domu ... tylko że nie moim a sąsiada .. Kurier nie kontaktował się wogóle czy będe w domu i akurat mieszkanie było puste więc inteligent dał paczkę sąsiadowi którego zupełnie nie znam. Grrrr a jakby się nie przyznał że odebrał przesyłkę ...
Ale wszystko się dobrze skończyło :)
Pozdrawiam
Radziuk

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #204 dnia: Lipiec 23, 2007, 15:06:06 »
Ok mój wrócił po ok tygodniu więc szybciutko, wymieniona płyta główna z A636 na A636N + wymiana części obudowy, na razie odpala się tylko bo nie mam karty pamięci przy sobie i żadnych danych.
Teraz mam dylemat tylko czy zostawić WM5.0 czy przejść na WM6.0 skoro mam czysty system.


*

Offline Kurt

  • 17
  • Sprzęt: A696 + SD 4GB Transcend
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #205 dnia: Lipiec 23, 2007, 16:22:08 »
Zostawić WM 5.0

*

arimpek

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #206 dnia: Lipiec 23, 2007, 20:05:33 »
Witam.

Jak dla mnie to firma Asus całkowicie przepadła. 38 dni temu wysłałem im Poceta do serwisu i do dzis status 'wating'
Bardzo ciężko żałuję, że nie oddałem go do sklepu.
A przez firmę Asus czuje się troszke nabity w butelke... Na szczęscie sprzet zmienia się co jakiś czas, i po takiej nauczce wiecej w moje ręce nie trafi nic z tym logiem.
Jako klient w zasadzie nic nie możma zrobić, po wymianie maili z Asus Polska moje zdruzgotanie jeszcze bardziej wzrosło. W odpowiedzi na maila dostałem odpowiedz, ze przeciez zaden przepis nie okresla terminu naprawy sprzętu (...)  Wiec jako klient nozemy płakać i czekac.


*

Offline areg

  • 19
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #207 dnia: Lipiec 23, 2007, 21:58:50 »
pewnie wymiana ekranu. mój czeka "tylko" 15 dni ale pewnie to nie wszystko - wtopa na całego

*

gch10

Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #208 dnia: Lipiec 23, 2007, 23:23:33 »
Nie macie co przeżywać! Kupiliście sprzęt wadliwy i trzeba czekać na wymianę czegoś np. ekranu lub płyty. Asus tak ma i nic sie na to nie poradzi! Ja czekalem na sprzęt 2 michy i teraz spoko.

*

Offline areg

  • 19
Odp: uszkodzony Asus a636N w serwisie ORIKA
« Odpowiedź #209 dnia: Lipiec 24, 2007, 07:57:23 »
a wydawałoby się, że powinno być spoko od chwili zakupu a nie po oczekiwaniu 2 miesięcy ale Asus chyba jest tutaj wyjątkiem.....