Problemy z Kalendarzem

  • 1 Odpowiedzi
  • 770 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problemy z Kalendarzem
« dnia: Listopad 20, 2007, 22:58:18 »
Witam,

Własnie wgrałem na mojego Artemisa WM6 zassany ze strony HTC i mam dziwny problem. Przed dokonanie zmianu Windows dokonałem BackUp'u danych PIM za pomocą SPB Backup. I wszystko fajnie bo po zmianie na Windows 6 odtwarzam dane PIM i mam wszystko, telefony, zadania i wpisy w kalendarzu. Ale jak chcę wprowadzić nowy termin w kalendarzu, to wypisuje mi błąd, że baza danych z której kalendarz korzysta jest niedostępna lub zablokowana.

Mieliście może juz taki problem? Jeżeli tak to jak go rozwiązać?

Będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Robert

*

Offline Masta_J

  • ***
  • 309
  • Sprzęt: HD2
Odp: Problemy z Kalendarzem
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2007, 08:47:35 »
Wystarczyło odgrzać kotleta a nie tworzyć nowy wątek.
Masta_J