Uszkodzona baza Kalendarza

  • 1 Odpowiedzi
  • 705 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Uszkodzona baza Kalendarza
« dnia: Sierpień 22, 2007, 15:00:12 »
Mam nastepujacy problem: po instalacji WM6 v4 przywrocilem informacje PIM za pomoca wczesniej wykonanego backupa programem SPB Backup. Wszystkie ustawienia typu kontakty, terminy powrocily, ale teraz kiedy probuje zapisac jakis termin w kalendarzu po nacisnieciu OK pojawia sie komunikat ze baza danych nie istnieje lub jest zepsuta. I nic nie mozna dalej zrobic. Jestm laikiem i slabo sie znam na systemie WM. Jesli ktos mogl by mi podpowiedziec ktory plik jest baza danych kalendarza? Gdzie go szukac? Czy mozna go skasowac zeby dalo sie zapisywac nowe terminy? Bardzo dziekuje (z gory :-) ) za pomoc.

Nikt nie potrafi pomoc?? Bardzo potrzebuje rady :-)
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2007, 12:22:19 wysłana przez MarcinKu »

Odp: Uszkodzona baza Kalendarza
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 20, 2007, 23:03:33 »
Witam,


mam ten sam problem. Czy może udało ci się go rozwiązać?

pozdrawiam
Robert