PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Artemis => Wątek zaczęty przez: SopelaR w Listopad 20, 2007, 22:58:18

Tytuł: Problemy z Kalendarzem
Wiadomość wysłana przez: SopelaR w Listopad 20, 2007, 22:58:18
Witam,

Własnie wgrałem na mojego Artemisa WM6 zassany ze strony HTC i mam dziwny problem. Przed dokonanie zmianu Windows dokonałem BackUp'u danych PIM za pomocą SPB Backup. I wszystko fajnie bo po zmianie na Windows 6 odtwarzam dane PIM i mam wszystko, telefony, zadania i wpisy w kalendarzu. Ale jak chcę wprowadzić nowy termin w kalendarzu, to wypisuje mi błąd, że baza danych z której kalendarz korzysta jest niedostępna lub zablokowana.

Mieliście może juz taki problem? Jeżeli tak to jak go rozwiązać?

Będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Robert
Tytuł: Odp: Problemy z Kalendarzem
Wiadomość wysłana przez: Masta_J w Listopad 21, 2007, 08:47:35
Wystarczyło odgrzać kotleta a nie tworzyć nowy wątek.