Wygaśnięcie subskrypcji

  • 122 Odpowiedzi
  • 31499 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 04, 2009, 20:17:56 »
Tylko, że w tych kopertach to oprogramowanie OEM, to twierdzi parę osób w tej dyskusji, a nie suport AM. Jednym z pierwszych pytani do suportu było czy mogę sobie to oprogramowanie przenieść na inną kartę którą mam w swoim urządzeniu (bo mam tam inne programy) i dostałem odpowiedz że mogę, w czasie całej korespondencji wymieniłem parę mail, tak więc nic nie ukrywałem i suport doskonale wiedział o jakie oprogramowanie chodzi. Gdyby był to OEM to chyba raczej bym nie mógł, bo program był by przypisany do konkretnego nowego urządzenia.
Sytuacja jest tutaj co najmniej dziwna i dla mnie niezrozumiała, bo suport AM nie widzi w tym oprogramowaniu OEM, a część z was widzi, nie rozumiem o co chodzi, jakiś paragraf 22.

Ps. dla ludzi z branży zwrot "licencja pełna" jest zrozumiała i oznacza BOX (to odnośnie mojego zapytania do suportu)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 04, 2009, 20:27:03 wysłana przez matmat »

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 04, 2009, 20:37:10 »
Masz skażone rozumienie OEM produktami M$, w AM licencja OEM ma znaczenie dla sprzedawcy
jest tańsza, ale ma być sprzedawana wyłącznie ze sprzętem. Póki sprzedawca wywiązuje się z umowy
i nie puszcza jej w obieg 'luzem', póty dla odbiorcy końcowego nie ma to żadnego znaczenia.
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 04, 2009, 20:55:03 »
Masz skażone rozumienie OEM produktami M$, w AM licencja OEM ma znaczenie dla sprzedawcyjest tańsza, ale ma być sprzedawana wyłącznie ze sprzętem.

W Microsofcie jest, a przynajmniej było, podobnie. Sam kupiłem swego czasu system Windows jako OEM do karty graficznej, za połowę ceny Windows Box, zainstalowałem system na PC, a kartę schowałem do dolnej szuflady, jako zbędną. Chciałem zmienić (i zmieniłem) Win98/ME na XP (bodaj?).

*

Offline Borg

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation,SE P1i
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 05, 2009, 01:01:02 »
Jeżeli producent AM na "plastikowym" opakowaniu był w stanie umieścić informację o rodzaju licencji (oem) - to powinien też te kilka liter umieścić na kopercie. Takie działania powinny być w jego interesie - utrudnić życie nieuczciwym sprzedawcom, przecież to nie są jakieś wielkie koszty. Gdyby był taki zapis, pewnie by tego wątku nie było a klienci nie mogli by się zasłaniać niewiedzą jakiego typu licencja znajduje się w kopercie :).

ps.
W Microsofcie jest, a przynajmniej było, podobnie. Sam kupiłem swego czasu system Windows jako OEM do karty graficznej, za połowę ceny Windows Box, zainstalowałem system na PC, a kartę schowałem do dolnej szuflady, jako zbędną. Chciałem zmienić (i zmieniłem) Win98/ME na XP (bodaj?).
Jeżeli to było kilka lat temu kiedy jeszcze obowiązywały stare licencje oem - to złamałeś warunki umowy ;).  Nowe już nie wymuszają zakupu i montażu części nieperyferyjnych komputera na którym ma być instalowany system  - licencja "dowiązuje się" do konfiguracji sprzętu (najbardziej do płyty głównej).
Palm m105->m130->Motorola mpx200->mpx220->SE P1i->HTC HD->HTC Desire->HTC Sensation

*

Offline radoskur

  • *****
  • 1921
    • http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=414522
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 05, 2009, 20:28:36 »
Kiedyś zawierałem głos w tej sprawie i czekałem kiedy AM zacznie ograniczać te licencje w jakiś sposób. Jak wyżej Moi napisał - jest to niszczenie rynku (uczciwych sprzedawców, którzy odchodzą od sprzedaży tego softu lub co gorsza też zaczynają rozparowywać). Producent powinien dokonać stosownej zmiany w opisie licencji i zabronić rozparowywania, bo na chwilę obecną dzięki umowom Automapy z producentami sprzętu oraz sieciami komórkowymi na intenrecie ponad 50% licencji to właśnie rozparowane oem-y.

*

Offline sosek2

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A 632N
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 16, 2009, 12:54:16 »
Krew mnie zalewa  :mad: , moja sprawa jest dalej nie załatwiona, soft leży w szufladzie w firmie x , a suport AM każe czekać.Więc ja się pytam na co mam czekać i ile ?, i dostaję odp. " Sprawa jest w trakcie wyjasniania, prosimy o chwile cierpliwosci. ", najpierw podejrzany był sklep x , gdy się okazało że sklep nie -  to jakiś dystrybutor, a ja klient zostałem z ręką w nocniku, korespondencja trwa prawie miesiąc bez rezultatu. Co ja mam zrobić poradżcie coś bo ręce opadają , cisną mi się na usta różne słowa łącznie z tym po co mi to wszystko było ?, zachciało mi się legalnego softu i co mam z pomocy za którą mam płacić kilkadziesiąt zł. rocznie ? A może mam czekać aż złapią nieuczciwego dystrybutora, przesłuchają, osądzą , skażą czy cholera jeszcze wie co ? Czemu ja w to wszystko jestem zamieszany, powinienem dostać wydłużenie subskrypcji a reszta mnie nie powinna obchodzić .

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 16, 2009, 18:24:47 »
Czemu ja w to wszystko jestem zamieszany, powinienem dostać wydłużenie subskrypcji a reszta mnie nie powinna obchodzić .

Zapytaj się o to sklepu. Już dawno powinien Ci dać nowy produkt, a sprawę tamtego wyjaśniać z producentami i dystrybutorami.
Ale widzę, że Ty nie chcesz słuchać, wolisz mieć pretensję do całego świata...

*

Offline sosek2

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A 632N
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 16, 2009, 19:13:46 »
A dlaczego sklep, czy to jego aby na pewno wina ? Jeśli to by było takie oczywiste to suport by odpisał że go to nic nie obchodzi i mam załatwiać sprawę ze sklepem. Jeśli suport w swoim dochodzeniu dojdzie do tego że jest to wina sklepu to tam będę kierował swoje żale, a póki co nie ma takiej pewności. Mam być cierpliwy, tylko łatwo powiedzieć ten program po to kupiłem by go używać .

*

Offline Treker

  • ****
  • 756
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 16, 2009, 19:38:29 »
Dziś się zdenerwowałem w sklepie przy przedłużaniu licencji. A sprawa wyglądała tak , ja mam AM EU i chciałem wykupić dalszą licencję tylko na Polskę za 89 zł , bo mi nie jest potrzebna już pełna EU za 179 zł. No i Pan mnie poinformował, że muszę obowiązkowo wykupić tę droższą subskrypcję. Ja sie pytam dlaczego, rozumiem, że gdybym miał na Polskę program i żądał przedłużenia licencji ale już na całą EU to okey i nie da się, ale ja zapłaciłem więcej za program i teraz chcę z większe pieniądze mniej. Ja nie żądałem zwrotu gotówki za przejście z EU do XL PL. A ciekawe jest w tym też to, że ja przez ostatnie 7 mcy ściągałem tylko aktualizacje ze strony AM dotyczące Polski a nie EU i program z licencją EU bez problemu to łykał, nie mówił mi, że pobrałem niewłaściwą aktualizację ze strony AM. Szkoda, że tak to działa i nie może byc to bardziej elastycznie rozwiązane, czyli masz program AM EU i zapłaciłeś kilkaset złotych to twoja sprawa czy będziesz chciał przedłuzyć licencję ale juz tylko na PL.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 16, 2009, 19:46:54 »
Chyba w żadnym programie nie opcji downgrade. Bo pewnie musieliby zwracać kasę.
Ale zapytaj Supportu, może się da?

*

Offline Treker

  • ****
  • 756
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 16, 2009, 19:59:00 »
Chyba w żadnym programie nie opcji downgrade. Bo pewnie musieliby zwracać kasę.
Ale zapytaj Supportu, może się da?

Nie będę już sobie głowy zawracał, na szczęście miałem jeszcze starą licencję na Polskę i tę aktywowałem ponownie.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 16, 2009, 20:45:15 »
A dlaczego sklep, czy to jego aby na pewno wina ? Jeśli to by było takie oczywiste to suport by odpisał że go to nic nie obchodzi i mam załatwiać sprawę ze sklepem. Jeśli suport w swoim dochodzeniu dojdzie do tego że jest to wina sklepu to tam będę kierował swoje żale, a póki co nie ma takiej pewności. Mam być cierpliwy, tylko łatwo powiedzieć ten program po to kupiłem by go używać .

Już Ci pisałem kilkakrotnie (z przytoczeniem przepisów prawa!), że to sklep ponosi odpowiedzialność wobec Ciebie, za to, co Ci sprzedał. A Ty ciągle swoje... No chyba, że jesteś właścicielem tego sklepu  :evil:  ??? :mysli:
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 16, 2009, 20:47:14 wysłana przez akubit »

*

Offline sosek2

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A 632N
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 16, 2009, 21:38:35 »


Taaa i sam sobie sprzedałem ten soft i z nudów bije pianę na forum ..... nie będę pisał o swoich podejrzeniach bo nie o to chodzi sklepu nie bronię bo nie mam w tym żadnego interesu. Napisałem że AM prowadzi śledztwo, czyli coś jest nie halo skoro nie każą mi oddawać programu do sklepu.

A co będzie jeśli sprzedawca wyda mi nowy program ja go zarejestruję, a okaże się że tamten jest mimo wszystko ok ?

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 16, 2009, 22:01:16 »
Taaa i sam sobie sprzedałem ten soft i z nudów bije pianę na forum ...

Coraz bardziej przekonuję się, że tak jest (sorry za ten żart, ale sam się prosisz  :P)

Napisałem że AM prowadzi śledztwo, czyli coś jest nie halo skoro nie każą mi oddawać programu do sklepu.

IMHO robią to tylko dlatego, że są "user friendly". Swoją drogą uważam, że robią błąd.

A co będzie jeśli sprzedawca wyda mi nowy program ja go zarejestruję, a okaże się że tamten jest mimo wszystko ok ?

A czy tamten nie jest ok? Jest, tylko Ty na takie warunki nie chcesz się zgodzić. I słusznie!

*

Offline sosek2

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A 632N
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 16, 2009, 22:10:20 »
Może Tobie wydaje się że ja obstaję za sprzedawcą ale tak nie jest i kropka. Może to nie wynika z moich postów ale nikogo nie obwiniam kategorycznie za zaistniałą sytuację - każdy ma swoje racje.....najgorsze jest to czekanie .

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 16, 2009, 22:35:09 »
Nie chodzi o to, czy obstajesz za nim, czy nie, ale o to, że nie egzekwujesz od niego swoich praw.

*

Offline klosz007

  • **
  • 194
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 4 16GB + iPad 3 3G 32GB + NavRoad Vivo Plus
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 16, 2009, 23:35:06 »
Tak na marginesie wydaje mi się nieco dziwne, że AM jest sprzedawana jako wersja OEM (tańsza) i box (droższa), gdy dla końcowego użytkownika nie ma to żadnej różnicy w sensie warunków użytkowania.

Rozumiał bym, że OEM jest tańszy gdyby był sprzedawany razem z urządzeniami sprzedawanymi też przez AM (zarobiliśmy już na urządzeniu to na programie możemy zarobić mniej itp.) ale OEM jest sprzedawany przez operatorów komórkowych i to oni zarabiają na sprzedaży sprzętu a AM tylko na oprogramowaniu.

Zaraz pewnie ktoś powie, że chodzi o wolumen sprzedaży (ktoś dużo kupuje więc dostaje taniej). Zgoda, ale w takich warunkach wersja OEM powinna mieć jakieś ograniczenia vide np. raz przypisana do karty lub urządzenia nie może być już przeniesiona (za wyjątkiem np. gwarancyjnej naprawy sprzętu) - patrz Windows na PC w wersji OEM.

Obecna sytuacja jest dość patogenna gdyż użytkownik końcowy nie widzi funkcjonalnie żadnej różnicy pomiędzy OEM i BOX. Jedną i drugą wersję może sobie przenosić pomiędzy urządzeniami, dla obu pomoc techniczną świadczy AM itp. W efekcie kwitnie handel tańszymi wersjami OEM odłączonymi do macierzystego sprzętu. A producent AM de facto na tym traci więc dziwię się, że nic nie robi w tej sprawie.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 17, 2009, 07:43:43 »
Przedłużenie subskrypcji to jest sprawa AM a nie sprzedwacy, program działa poprawnie czyli sprzedawca niby jest OK.
Całe zamieszanie niestety wynika z tego że AM źle oznakowuje swoje produkty i jak juz wykazałem te produkty które ty uważasz za OEM, AM traktuja jak box. AM daje plamę i Ty ją na siłę bronisz. W tym wypadku bez mrugnięcia powinni przedłuzyc subskrypcję (tutaj w sumie chodzi o pare złotych)

Nie chodzi o to, czy obstajesz za nim, czy nie, ale o to, że nie egzekwujesz od niego swoich praw.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 17, 2009, 08:23:13 »
Temat był przedyskutowany, produkt jest dobrze oznakowany (były nawet zdjęcia), a Ty z uporem maniaka twierdzisz, że AM ma walczyć w tym względzie z kombinatorami. Nie musi, ta walka jest nie do wygrania poprzez wprowadzanie kolejnych zabezpieczeń. Przed kombinacjami chroni konsumenta prawo.
Dość bicia piany. EOT w tym względzie.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 17, 2009, 08:38:05 »
Prawo w Polsce mamy kulawe, a egzekwowanie prawa jeszcze gorsze, dlatego klient później jest na ostatnim miejscu. Klient kupuje płaci i ma uzytkować a producent, pośrednik sprzedwaca niech sie dogadują. W tym przypadku klienta olano.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 17, 2009, 09:18:33 »
Prawo jest w tym względzie jasne, przytaczałem tu przepisy. Sprzedawca jest jest tu stroną i od niego klient ma uzyskać zadośćuczynienie. A potem, tak jak piszesz, niech się sprzedawca dogaduje z producentem, dystrybutorem i wszystkimi świętymi.

*

Offline VanB

  • *
  • 96
  • Sprzęt: MDA Vario III / V
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 17, 2009, 11:02:48 »
Ależ mamy w Polsce idealne prawo tylko trzeba je EGZEKWOWAĆ.

Klienta nie obchodzi kto dał ciała. Klient stwierdza, że towar jest nie zgodny z umową i idzie do SPRZEDAWCY i żąda wymiany na wolny od wad. Koniec kropka.
Kurde dlaczego nikt nie egzekwuje swoich praw? A potem się dziwicie, że sprzedawcy robią was w konia.

Jeszcze raz drukowanymi literami. Za wady odpowiada sprzedawca i tylko on. Ma je usunąć niezwłocznie (czytaj 14 dni roboczych) a jak nie umie, nie może to ma wymienić na nowy wolny od wad lub oddać wartość z faktury zakupu. Jak się nie wywiązuje to sąd - rozprawa trwa 5 minut. Serio serio. Sprawdzone organoleptyczne.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 17, 2009, 12:18:34 »
Napisałem że AM prowadzi śledztwo, czyli coś jest nie halo skoro nie każą mi oddawać programu do sklepu.

sosek2 podziwiam Twoją cierpliwość - post powyżej masz rozwiązanie twojego problemu ( Wysłany przez: VanB ) prościej wytłumaczyć już się nie da..

Poza tym gdyby AM była w porządku to by przedłużyła Tobie licencję "po cichu" - a sama mogła by sobie prowadzić śledztwo do woli. Tak nie postępuje profesjonalista ...
Sytuacja dosłownie jak z przysłowia : "Kowal zawinił - cygana powiesili"  :grin:

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #113 dnia: Kwiecień 17, 2009, 14:35:26 »
Poza tym gdyby AM była w porządku to by przedłużyła Tobie licencję "po cichu" - a sama mogła by sobie prowadzić śledztwo do woli. Tak nie postępuje profesjonalista ...


A dlaczego AM miałaby się sama pozbywać przychodów z licencji? Nie rozumiem.

*

Offline matmat

  • ***
  • 356
  • Sprzęt: MIO A701
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 17, 2009, 16:03:12 »
Tak postępując własnie pozbawiają sie dochodów, bo przy takim podejściu to wielu dojdzie do wniosku, że lepiej, szybciej i taniej jest pobrac pirata. A później jest narzekanie. Zresztą, wielu producentów oprogramowania mówiąc delikatnie "olewa" klientów którzy juz nabyli program i później są tego efekty,  że ludzie piracą.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #115 dnia: Kwiecień 17, 2009, 16:25:43 »
Eee tam. Jak ktoś chce ukraść, to ukradnie.
Na pewno firma nie wprowadzi rozdawnictwa licencji, tylko po to by udowodnić, jak otwarcie jest nastawiona do klienta. W innych sprawach, jak np szeroko rozumiany support, jeżeli będzie olewać klienta, to wkrótce to odczuje, ale nie może doprowadzić do sytuacji, że zaniecha wszelkich zabezpieczeń i wprowadzi rozdawanie licencji, żeby tylko klientowi się przypodobać.

*

Offline Darkph

  • ***
  • 493
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 17, 2009, 16:26:18 »
A dlaczego AM miałaby się sama pozbywać przychodów z licencji? Nie rozumiem.

A dlatego:
Cytat: sosek2  Wczoraj o 21:38:35
Napisałem że AM prowadzi śledztwo, czyli coś jest nie halo skoro nie każą mi oddawać programu do sklepu.


Klient kupił towar  - skontaktował się z producentem - a producent zamiast podziękować że być może odkryty został "lewy" kanał dystrybucji każe mu czekać - ciekawe na co ? 
( No chyba że chcą go oskarżyć o paserstwo ...  :P )
Ja nie miałbym tyle cierpliwości ...

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 17, 2009, 16:33:55 »
Klient kupił towar  - skontaktował się z producentem - a producent zamiast podziękować że być może odkryty został "lewy" kanał dystrybucji każe mu czekać - ciekawe na co ? 
( No chyba że chcą go oskarżyć o paserstwo ...  :P )

Kto wie, może... A może po prostu chce dotrzeć do źródła nielegalnego wycieku licencji OEMowych, a klientowi każe czekać, bo chce pomóc wyegzekwować jego prawa od oszustów? Nie wiem i nie wyciągałbym z informacji podanych przez sosek2 zbyt daleko idących wniosków.

*

Offline sosek2

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: A 632N
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 17, 2009, 20:49:22 »
Nie wiem co mam robić jestem między młotem a kowadłem. Osoba z którą kontaktuje się w sklepie sprawia naprawdę dobre wrażenie i wydaje mi się że nie ściemnia....a teraz co ja mam robić  :O , czekam już tyle że już nie wiem komu wierzyć.

*

Offline studentk

  • ****
  • 505
  • Sprzęt: Motorola Defy, Samsung SGS, iPad
Odp: Wygaśnięcie subskrypcji
« Odpowiedź #119 dnia: Kwiecień 17, 2009, 20:55:31 »
Nie wiem co mam robić jestem między młotem a kowadłem. Osoba z którą kontaktuje się w sklepie sprawia naprawdę dobre wrażenie i wydaje mi się że nie ściemnia....a teraz co ja mam robić  :O , czekam już tyle że już nie wiem komu wierzyć.

Jak rozumiem na razie masz najnowszą wersję Automapy i ważną licencję. Do następnej aktualizacji minie kilka miesięcy i w tym czasie sprawa zostanie wyjaśniona.