Więc nie pozostaje mi nic innego, jak reklamować sposób sprzedaży aktualizacji MapyMap i GpMapy.
Chyba żartujesz
,
- żeby poznać warunki sprzedaży GPMapy najpierw musisz zarejestrować się na ich stronie,
toż to kuriozum w najlepszym wydaniu, odpuszczę więc GPM a przyjrzę sie warunkom dla MM.
- pierwsza prenumerata MM jest 20% droższa od przedłużenia prenumeraty na kolejny rok
(wszelkie porównania odnoszą sie do cen producenta)
- kolejne lata są 10% droższe niż w AM, a jednorazowa aktualizacja to 78% ceny rocznej aktualizacji AM
- jednorazowa aktualizacja kosztuje aż 70% rocznej prenumeraty obejmującej 4 kolejne aktualizacje
- MM bez żadnej aktualizacji kosztuje ledwie 17% mniej niż AM z roczną aktualizacją
- MM po dokupieniu 1/rocznej aktualizacji jest 6%/23% droższa od AM
- użytkownicy MM na PPC mimo wykupionej prenumeraty oczekuja na jakąkolwiek aktualizację map
bodajże od grudnia zeszłego roku
Czym się tu zachwycać?
Jeden plus w stosunku do AM, to to, że rok prenumeraty liczy się od daty zakupu prenumeraty,
a nie od wygaśnięcia poprzedniej.
To na czym Twoim zdaniem polegała aktualizacja map z wersji 5,5,2 do 5.5.3 ? Mapy zostały te same.
Nie było żadnej aktualizacji map, nie było nawet aktualizacji programu (w pełnym tego słowa znaczeniu),
był zaledwie path usuwający jednego babola związanego z wbudowanymi POI,
i była to łatka wydana zupełnie niezależnie od cyklu 4 rocznych aktualizacji.