No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.

  • 49 Odpowiedzi
  • 12717 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« dnia: Grudzień 12, 2009, 12:34:00 »
Hej,

Niestety LEO po 2tygodniach "zrobil sobie" plame na wyswietlaczu. Na zagranicznych forach pisza,ze czesto to sie zdarza jak nosi sie go w kieszeni i wyswietlacz jest przycisniety,
jednak ja raczej uwazam zeby nic sie mu nie stalo. Dziwne troche to jest. Zazwyczaj jest w luznej kieszeni kurtki albo sobie lezy na biurku.

Plama jest widoczna przy wylaczonym wyswietlaczu - taki rozlany ekran centralnie na srodku :( .Kiedy uzywa sie aplikacji tez niestety to widac. Bardziej lub mniej w zależności od kolorów.
Szybka w tym miejscu nie posiada nawet najmniejszej ryski czy odprysku.

 Zobaczymy czy serwis nie bedzie sprawial problemow.  W poniedzialek wysylam i powiadomie Was jakie
sa wrazenia ze wspolpracy z serwisem. Musze tylko poszukac gdzie go wyslac.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2009, 10:32:29 wysłana przez milamber »

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 12, 2009, 16:10:04 »
Też mi sie pojawiła plama na wyświetlaczu leo. Miałem telefon wsadzony do tylnej kieszeni spodni i sobie usiadłem , po wyciągnięciu z kieszeni okazało się ,że mam plamę na wyświetlaczu, która po jakimś czasie zniknęła( ok 1 godziny). Wcześniej nosiłem w tylnej kieszeni spodni iphone przez jakieś 2 lata i nie było nigdy problemu z wyświetlaczem , zaliczył też kilka upadków .

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 12, 2009, 16:25:47 »
Też to miałem pociśnij reką parę razy zniknie szybko. W monitorze od PC też tak się naprawia czasami nawet  piksele znikają.

*

Offline Hikari

  • **
  • 200
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 12, 2009, 20:54:39 »
Tak bywa, takie zycie.

Nie wkladamy telefonu do tylnej kieszeni, szczegolnie jak mamy zamiar siadac. Mialem cos takiego w HTC Cruise - wtedy serwis wymienil warstwe dotykowa i po klopocie (plamka sama nie chciala zniknac).

*

Offline plv

  • 29
    • Rafał Plewa
  • Sprzęt: PalmV->iPAQ1930->Dell X51V->HTC HD2->iPhone4
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 12, 2009, 23:18:09 »
uff, ale mnie.pocieszyliscie :) tez mi sie to dzisiajprzytrafiło i myślałem, ze sie rozpłacze  :wink: zwłaszcza po przeczytaniu pierwszego postu, gdy nie było jeszcze Waszych odpowiedzi. ale tez sie po niedługim czasie samo naprawiło :)
Napisane: Grudzień 12, 2009, 23:15:42
ps. tak sie przeraziłem  tym serwisem, co nam ,leo dopiero trzeci dzien..

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 14, 2009, 10:06:15 »
Dzieki za odpowiedzi. Niestety u mnie plama nie chce zniknąć. Właściwie teraz widać ją tylko przy wyłączonym ekranie i minimalnie jak jest włączony.
Skoro jednak nie zniknęła przez 2 dni to zapewne już nie zniknie. Dzisiaj wyśle do serwisu.

Zastanawiam się czy to jest plama z wilgoci,a nie z naciśnięcia..hmm..Ale  tak czy tak nie jestem w stanie tego stwierdzic.
Dam Wam znać jak się odniesie serwis do tego.

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 14, 2009, 10:56:23 »
Musialbym zobaczyc ta plame, bo chyba mialem cos podobnego kiedys w Diamondzie.
Pojawil sie taki artefakt na srodku ekranu, serwis to bez problemu naprawil wymieniajac wyswietlacz.
W Leo jest zupelnie inny ekran, inna konstrukcja i myslalem, ze cos takiego jemu nie zagraza.
Przypomnial mi sie watek o tym:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=114829.0

*

Offline tplewa

  • ****
  • 688
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 14, 2009, 12:45:54 »
Ja bym tylko zmienil temat na "popsulem wyswietlacz"  :-| W podobny sposob popsula mi sie karta platnicza... mialem w tylniej kieszeni siadlem na kancie biurka no i sobie pekla sama z siebie...

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."

*

Offline worms14

  • **
  • 245
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Desire HD
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 14, 2009, 20:38:58 »
Strasznie delikatne jak sie okazuje te aparaty
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2009, 21:37:53 wysłana przez worms14 »
SE P900->E61->W880i->N95 8GB->HTC TOUCH PRO+8GB-> HTC HD2 Leo-> DHD

*

Offline xaban

  • *
  • 79
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 14, 2009, 21:16:05 »
Ja bym tylko zmienil temat na "popsulem wyswietlacz"  :-| W podobny sposob popsula mi sie karta platnicza... mialem w tylniej kieszeni siadlem na kancie biurka no i sobie pekla sama z siebie...
Ja tak popsułem... nowy "niezniszczalny" dowód osobisty. Ułamał się narożnik i odpadł.
Policja, poczta itp. tylko kręcili nosem. Ale w banku już spuścili mnie na drzewo i musiałem zmięknąć i wymienić.
Problem w tym, że nie robią duplikatów. Nowe zdjęcie, nowy dowód, nowy numer...

(Sorry za off-topic)
Konrad

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 15, 2009, 13:05:56 »
@tplewa zmienilbym temat gdybym usiadl na tym aparacie a tak na 100% sie nie stalo. Jezeli go mialem na chwile w kieszeni to na pewno nie w tylnych. Nigdy tam nie trzymam telefonu.

Dodatkowo mnostwo czasu uzytkowalem Samsunga I-600,a potem kolejne poltora roku Samsunga I-780. Telefon spadal i rozne przypadki sie mu przytrafialy,ale wyswietlacz dziala do teraz bez problemow.
Wydaje mi sie,ze to jest kwestia bardzo delikatnego wyswietlacza.

*

Offline Mozart

  • *
  • 72
  • Sprzęt: iPhone 4
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 15, 2009, 19:26:07 »
Ja myślę, że ten wyświetlacz jest po prostu duży i przez to bardziej podatny na uszkodzenia. Trzeba się z nim obchodzić trochę delikatniej, niż z małymi telefonikami.

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł.
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 20, 2009, 10:31:46 »
Hej,

Pomyślałem,że zrobię Wam mały update jak wygląda praca serwisu do tej pory.

- telefon został wysłany w poniedziałek rano w oryginalnym oczywiście opakowaniu,zabezpieczony i kurierem DHL
- przypominam,że w rozmowie wcześniejszej Pan z serwisu zapewnił, że zdążą spokojnie przed świętami usterkę naprawić
- sprawdzam status we wtorek nie, żeby sprawdzić czy naprawili,ale, że go w ogóle mają..Nie ma nic
- sprawdzam status naprawy w środę...pusto dalej
- sprawdzam status w czwartek, telefonu w bazie nadal nie ma
- sprawdzam status w piątek wciąż PUSTO??

Pomyślałem sobie co jest do cholery. Tydzień i nie ma statusu naprawy? Dzwoni tam moja małżonka. Ja niestety nie miałem czasu wtedy. Żona się dowiaduje od pani w serwisie,że
"telefon chyba dopiero otrzymali,bo jest,ale nie jest wprowadzony" Na pytanie jak to możliwe, żeby kurierem telefon kilka dni szedł Pani nie wie, dlatego żona sugeruje, że zadzwoni sobie
do DHLa i zapyta co się działo z telefonem przez tyle dni, skoro DHL też twierdził, że to Warszawa i dostawa na 99,99% będzie na drugi dzień. Wtedy Pani zaczyna się wycofywać i mówi,że
może ...uwaga nie mieli czasu,żeby go w ogóle jeszcze wprowadzić... Oczywiście poprosiliśmy o kierownika,ale niestety, że to był piątek po południu to dalszy ciąg sprawy będzie w poniedziałek.

Sprawdziłem dziś, w niedziele.. pomyślałem,że być może w piątek jednak wprowadzili,albo w sobotę? Nie...nie ma wciąż tego telefonu w bazie.
Kolejne aktualizacje tego wątku będą w miarę rozwoju sytuacji.

*

Offline stokrot

  • ***
  • 384
  • Sprzęt: htc leo
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 20, 2009, 10:41:16 »
mój hd1 był 3 razy w serwisie i za każdym razem w statusie naprawy pojawiał się dopiero jak już został wysłany do mnie  :-|

*

Offline WaldekGo

  • *****
  • 1522
    • smartphone.net.pl
  • Sprzęt: Touch HD2, TyTN II, Hero, Diamond, HTC p3300, SPV, SPV e200, SPV c500, SPV c550
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 20, 2009, 10:49:56 »
Możesz próbować skarżyć się w HTC Polska, ale to niestety nic nie da.. Bo po prostu nie ma innych serwisów niż badziewiaste CRC, mimo, że HTC próbowało znaleźć inną firmę

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 07, 2010, 14:02:12 »
No to update,bo telefon przyjechal...:

- w serwisie okazalo sie,ze poprzez IMEI nie dalo sie sprawdzic statusu naprawy,bo uzywalem za duzo numerow(?) bo ostatnie dwa to sa katalogowe,a skad mialem to wiedziec? Dlatego jak sprawdzacie stan naprawy to odejmijcie dwie cyfry na koncu od tego co tel. pokazal przy kodzie *#06#
- po 14 dniach nie powiedza mi nic,bo rozmawiaja z menadzerem HTC, o czym i po co? Nie dowiedzialem sie.
- Zadzwonilem do HTC na infolinie przed swietami. Obiecali,ze pomoga nie oddzwonili.
- Zadzwonilem do Regnersis po swietach. Powiedzieli,ze czekaja na czesci. Ok dobra nasza bede mial telefon sprawny. Pytam kiedy? Odpowiedz: Nie wiadomo. Ale jak to nie wiadomo,za tydzien,dwa,miesiac?? Nie wiadomo kiedy beda czesci i tyle.
- Dzwonie do HTC znow i mowie,ze poprzednio nie oddzwonili. Przepraszaja i mowia,ze teraz zalatwia sprawe z Regenersis. Dzwonia na drugi dzien i mowia,ze juz prawie sa czesci i telefon bedzie wkrotce 2-3 dni.
- Dostalem telefon w koncu. 7styczen. Wyslano 14grudnia do serwisu.

Okazuje sie,ze telefon owszem wyswietlacz ma wymieniony,ale brak jakiegokolwiek skoku na klawiszu do wylaczania z ikonka "sluchawki polozonej". Pozostale tez nie najlepiej,ale jak szedl do serwisu
to przyciski dzialaly ok,bo telefon przeciez ledwie uzywany. Teraz ten klawisz nie odskakuje,choc generalnie dziala, jak sie mocniej naciska.

I co? Wypada znow odeslac do serwisu? Dzwonie do HTC...

*

Offline xaltuton

  • ***
  • 396
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.xaltuton.com
  • Sprzęt: F-S N560, Asus P535, Samsung  I8000, Sony Xperia Z
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 07, 2010, 14:16:58 »
Wspolczuje... jedno naprawiaja, drugie psuja. Ale nie tylko w HTC tak sie dzieje,
jesli moze Cie to w jakikolwiek sposob pocieszyc.
Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele.

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 07, 2010, 14:37:53 »
Rzygać się chce czytając o tym cholernym Regenersis... Na MyApple.pl pisali petycję do Apple'a na nich (serwisują też iPhone'y), może i mi zrobimy swoją? Ja wszyscy będą na nich psioczyć, to może w końcu ktoś z tym zrobi porządek?
 

*

Offline mika34

  • **
  • 175
  • Płeć: Mężczyzna
  • X1 > Touch Pro 2>HD2> Galxy S
  • Sprzęt: Galaxy, Wave
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 07, 2010, 18:21:55 »
Rzygać się chce czytając o tym cholernym Regenersis... Na MyApple.pl pisali petycję do Apple'a na nich (serwisują też iPhone'y), może i mi zrobimy swoją? Ja wszyscy będą na nich psioczyć, to może w końcu ktoś z tym zrobi porządek?
 

Jestem za.
Z samego początku się postarali, by zdobyć marke i uznanie. A teraz zaczynają w "penisa" grać, żeby nie wyrazić się gorzej. Po prostu masakra. Brak jakiegokolwiek przyłożenia się
by rzetelnie wykonać robote i zadowolić klienta, bo przecież "nasz klient, nasz Pan"! a może już nie? W głowach się przewraca od nadmiaru pieniędzy. Może ten spadek 5% w grudniu w porównaniu do zeszłego roku da  im troche do myślenia!
"Życia się nie kupi, za to sprzedać łatwo!"

*

Offline paka

  • ***
  • 254
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 08, 2010, 12:31:30 »
Ja tez wysyalem telefon do regenersis i czekam. Mowisz, ze oddales 14 grudnia a dostales 7 stycznia. Tutaj nie masz podstaw zeby miec pretesje, czas naprawy serwisowej ustawowo ma trwac 14 dni roboczych. Trafiles na pechowy okres swiateczny wiec tutaj czas sie niestety zawsze wydluzy. Liczac dni robocze czas naprawy miesici sie w tych 14 dniach. Co do klawisza to niestety serwis nie ma wytlumaczenia.

*

Offline bydle

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 08, 2010, 12:44:17 »
powiem takie traktowanie klienta to w polsce standard dlatego daleko nam jeszcze do europy!!!
odsylaj go spowrotem w koncu to telefon za kupe kasy!!!

Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 08, 2010, 12:58:16 »
Poszedl dzisiaj  do serwisu znów. Troche rozczarowany jestem jakością i telefonu i serwisu. Miałem Samsunga i600 potem Samsunga i780 i oba dzialaja do dzis.
No nic, zobaczymy co bedzie teraz. Zdam wam relacje czy przyciski sa naprawione. Jezeli znow cos bedzie nie tak poprosze o wymiane na nowy. Dzieki za komentarze!

*

Offline paka

  • ***
  • 254
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 08, 2010, 13:54:41 »
Nie chce cie martwic ale tylko mozesz prosic sobie o nowy telefon... :/ Serwis wymienia telefon na nowy jezeli nie ma mozliwosci naprawy, czyli np. padnie element ktory nie jest mozliwy do wymiany*. Jest to raczej malo prawdopodobne...Wyslanie jako towar niezgodny z opisem tez ci nic nie da, bo sytuacja jest podobna. Serwis ma obowiazek przywrocic telefon do stanu uzytkowalnosci lub wymienic na nowy*( to samo co wyzej.

Ja swoj telefon wyslalem 4 stycznia, dzisiaj dzwonilem to otrzymalem odp. ze czekaja na odpowiedz od HTC. Telefon wyslalem z usterka ekranu, co jakis czas mi wariuje oraz rowniez z klawiszem konczenia rozmowy. Zobaczymy ile im to zejdzie i co zrobia a co zepsuja :P

*

Offline pegaziatko

  • 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Note2, S3, BB9700, HTC Touch HD, FS560, N73, VARIO
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 08, 2010, 19:36:54 »
paka
trochę się mylisz, naprawa gwarancyjna nie musi się odbyć w ciągu 14 dni roboczych. Naprawa powinna się odbyć niezwłocznie co sąd przyjmuje zwyczajowo jako 14 dni, ale jeśli gwarant powie, że naprawa nie może być zrealizowana bo części "płyną z chin statkiem" to będziesz czkał, bo to jest niezwłocznie.
można zawsze skorzystać z "ustawy konsumenckiej" i to klient decyduje czy chce naprawy czy wymiany na towar wolny od wad. sprzedawca ma prawo stwierdzić tylko że naprawa lub wymiana jest zbyt droga i wtedy może zwrócić kase.

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 08, 2010, 22:53:43 »
Tylko korzystajac z niezgodnosci towaru z umowa sprzedawca wcale nie musi wymienic towaru na wolny od wad, moze go doprowadzic do takiego stanu.

*

Offline paka

  • ***
  • 254
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 08, 2010, 23:40:16 »
paka
trochę się mylisz, naprawa gwarancyjna nie musi się odbyć w ciągu 14 dni roboczych. Naprawa powinna się odbyć niezwłocznie co sąd przyjmuje zwyczajowo jako 14 dni, ale jeśli gwarant powie, że naprawa nie może być zrealizowana bo części "płyną z chin statkiem" to będziesz czkał, bo to jest niezwłocznie.
można zawsze skorzystać z "ustawy konsumenckiej" i to klient decyduje czy chce naprawy czy wymiany na towar wolny od wad. sprzedawca ma prawo stwierdzić tylko że naprawa lub wymiana jest zbyt droga i wtedy może zwrócić kase.

No jasne ,ze nie musi. Moze trwac 7 dni, maksymalny czas oczekiwania na sprzet wynosi wedlug ustawy 14 dni, chyba ze w tym czasie otrzymasz informacje o wydluzeniu czasu naprawy z powodu dostawy czesci z zagranicy. To moze trwac do 30 dni. W polsce nie ma czegos takiego, ze zadasz od sprzedawcy nowego towaru pozbawionego od wad, mozesz tylko dostac "doprowadzony do stanu bez wad". Sprzedawca w przypadku stwierdzenia przez ciebie usterki po wyjsciu ze sklepu nie ma obowiazku przyjac i wymienic ci telefonu na nowy. Zalezy to tylko i wylacznie od checi sprzedawacy. Tylko w sklepach internetowych w ciagu 10 dni mozesz zadac nowego lub oddac telefon. 

Niestety u nas szara rzeczywistosc, przytocze tutaj historyjke od wuja z ameryki jak to moj kuzynek kupil na swoje urodziny super sprzet hifi, a potem po imprezie oddal :P

*

Offline XGrzesX

  • ***
  • 468
  • Sprzęt: Motorola Milestone, HTC Tytn II, Asus A636
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 09, 2010, 00:10:30 »
No jasne ,ze nie musi. Moze trwac 7 dni, maksymalny czas oczekiwania na sprzet wynosi wedlug ustawy 14 dni, chyba ze w tym czasie otrzymasz informacje o wydluzeniu czasu naprawy z powodu dostawy czesci z zagranicy. To moze trwac do 30 dni.

To pokaż taki punkt ustawy który o tym mówi ....

*

Offline paka

  • ***
  • 254
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 13, 2010, 09:04:26 »
Nie wiem dokladnie w ktorej jest to ustawie, ale jest taki zapis, ze klient w ciagu 14 dni musi otrzymac telefon lub  informacje o wydluzeniu czasu naprawy z powodu np. czekania na czesci. Pracuje w sieci komorkowej i w procedurach serwisowych jest taki zapis. Poza tym przewaznie w gwarancji urzadzenia jest zapis o maksymlanym czasie naprawy 14-21 dni oraz o mozliwosci wydluzenia tego okresu.

P.S.

Moj Leon zostal przyjety 7 stycznia do serwisu i na stronie dalej informacja, ze przechodzi proces naprawy.

*

Offline legrooch

  • **
  • 166
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy S II, BB9780, Samsung i9505
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 13, 2010, 15:32:43 »
Cytuj
Nie wiem dokladnie w ktorej jest to ustawie, ale jest taki zapis, ze klient w ciagu 14 dni musi otrzymac telefon lub  informacje o wydluzeniu czasu naprawy z powodu np. czekania na czesci.
Są dwie możliwości dochodzenia gwarancji:
 - przez sklep
 - przez serwis/producenta

Sklep ma obowiązek oddać sprawne narzędzie w ciągu 14 dni
Serwis ma taki czas, naprawy, jaki chce. I nie ma tu nic do gadania żadna ustawa. Jeżeli firma daje 2 lata na naprawę (abstrakcja), to nic nie może na ten czas wpłynąć poza samą firmą.

Polecam telefon do UOKiKu w celu dowiedzenia się/potwierdzenia mojej wypowiedzi.

Walczyłem sporo z TV Samsunga oddanym do serwisu bezpośrednio, więc już się nauczyłem :)
Miałem 30 dni (tyle daje Samsung swojego) i oddali na godzinę przed końcem czasu. Jakby się nie wyrobili, mieli obowiązek dać mi nowy egzemplarz bądź model o takich samych bądź lepszych parametrach. A oddanie nowego sprzętu nie jest regulowane zapisami, więc dowiedziałem się tyle, że mógłbym wtedy go otrzymać następnego dnia, jak i za trzy lata.

Mają obowiązek wymienić, ale w dowolnym dla siebie czasie.

*

Offline ar2rc

  • **
  • 228
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: No i wyświetlacz się w LEO popsuł + jak pracuje serwis.
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 13, 2010, 16:16:01 »
rzecznik praw konsumenta powiedział mi iż:

1. telefon oddaje się sprzedawcy(większe możliwości do sądzenia się w razie czego)
2. z powodu niezgodności towaru z umową
3. sprzedawca ma 14 dni na odpowiedź czy uznaje reklamację i czy naprawi telefon nieodpłatnie czy też go wymieni lub zwróci gotówkę.(jeżeli brak odpowiedzi to oznacza iż sprzedawca godzi się na nasze warunki)
4. niestety usawa nie mówi nic o terminie naprawy lub wymiany.....
5. gwarancja producenta jest jeszcze gorsza bo brak ustawy

walczyłem z farbą hd-ka i już wiem iż gwarancje przy zakupie należy wyrzucić do kosza