Witam!
Po 2 tygodniach nieobecności mojego SEX1

wrócił on z naprawy gwarancyjnej. Zakupiłem go w UK w marcu tego roku i powiem szczerze pękał nielitościwie i to nawet w miejscach tutaj nieopisywanych !!
Protokół z naprawy:
Problem z wyglądem: Inny problem z wyglądem
Wykonano następujące naprawy:
1. Aktualizacja oprogramowania
2. Wymiana części - BT&GPS Antenna
Assy
3. Wymiana części - Conductive Fabric
Display
4. Wymiana części - EMI Gasket
45x21.5x0.05mm
5. Wymiana części - Front Cover Assy
Silver
6. Wymiana części - Keypad Cover
Silver
7. Wymiana części - Poron Pad Navi
8. Wymiana części - Rear Bottom
Housing Silver
9. Wymiana części - Rubber Cap Lower
10. Wymiana części - Rubber Cap UpperOczywiście posiadałem wyłącznie dowód zakupu (paragon) wraz z numerem imei aparatu.
Zgłosiłem to jako wada materiałowa dlatego powstały pęknięcia dodałem również że w jednym miejscu na przednim panelu lcd schodzi srebrny lakier z obudowy bez problemu również wymienili

Zdecydowanie
robseth polecam odesłanie aparatu do firmy TELEKO z Bytomia chłopaki są kompetentni ponieważ to właśnie tam naprawiam wszystkie moje SE i jakoś problemu z tym nie ma. No może czasami gdy na naprawę C902 czekałem 2 miesiące z powodu braku części od dostawcy Sony Ericsson.
Serdecznie pozdrawiam!
SEX1 USER
No i jeszcze jedno TELEKO na stronie ma przedstawicielstwa w Warszawie o to adresy
Digital Media Service Sp z o.o.
Al. Prymasa Tysiąclecia 76 D
01-424 Warszawa
tel. (022) 877-61-76
tel. (022) 862-07-45
tel. (022) 862-07-44
tel. (022) 532-74-73
tel. (022) 532-74-74
tel. 0 606-250-499
fax (022) 877-12-60
email: dms-warszawa@teleko.com.pl
godz. pracy: pn-pt. 9-18
Poziom napraw: mechaniczny
EURUS Poland Sp. z o.o.
ul. Bonifacego 92
02-940 Warszawa
tel. (022) 642-36-39
tel. (022) 816-75-25
fax (022) 816-75-24
email: eurus-warszawa@teleko.com.pl
godz. pracy: pn-pt. 10-18, sob. 10-14
Poziom napraw: mechaniczny[/i]
Zadzwoń i pogadaj

Pozdrawiam!