X500 synchronizacja danych z PC

  • 20 Odpowiedzi
  • 2945 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« dnia: Marzec 05, 2007, 12:50:55 »
Witam,
Mam problem z synchronizacją PDA z PC w pracy.
W pracy korzystam z sieci korporacyjnej.
Niestety pomimo, że w AS ma status connected to nie mam synchronizacji z OPutlook'iem. Co może być nie tak? Czy muszę stworzyć jakieś dodatkowe połączenie?

W domu po i instalacji AS i podłączeniu PDA wszystko zadziałało od razu.

ps. w pracy mam WIN2k a w domu WINXP.

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2007, 13:52:42 »
..jeszcze jedno. Znalazłem coś takiego: View status: Support Code: 85010014???

Wie ktoś o co chodzi?

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 06, 2007, 09:08:57 »
Witajcie,
Widzę, że będzie monolog:)
Mam w takim razie pytanie. Synchronizacja odbywa się pomiędzy serwerem pocztowym czy lokalnie z Outlookiem? Jak to jest?

Pozdr,
Filip
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline GrimReaper

  • *****
  • 1177
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ♠ HTC Topaz   ♥ Lark FreeBird 43.1
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 06, 2007, 09:43:52 »
Miałem podobny problem ze swoją X500'tką. Brak możliwości synchronizacji ze służbowym laptopem ... Podobny numer błędu również mi się pojawiał. Winą było oprogramowanie antywirusowe oraz firewall - teraz podczas synchronizacji muszę jedno i drugie wyłączyć. Jeżeli chodzi o synchronizację poczty elektronicznej - nie mam możliwości w sieci służbowej korzystania w pełni z outlook'a - rozbija się o serwer proxy  :huh: Kiedy korzystam w domu nie mam problemów.
Grimi & - Zobacz mnie na GoldenLine

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 06, 2007, 15:04:48 »
Cytat: "TomekWypych"
Miałem podobny problem ze swoją X500'tką. Brak możliwości synchronizacji ze służbowym laptopem ... Podobny numer błędu również mi się pojawiał. Winą było oprogramowanie antywirusowe oraz firewall - teraz podczas synchronizacji muszę jedno i drugie wyłączyć. Jeżeli chodzi o synchronizację poczty elektronicznej - nie mam możliwości w sieci służbowej korzystania w pełni z outlook'a - rozbija się o serwer proxy  :huh: Kiedy korzystam w domu nie mam problemów.


dzieki za podpowiedź. popróbowałem odinstalowałem antywirusa, firewalla nie mam i niestety błąd o powyższym numerze nadal wyskakuje i nie mam synchronizacji :wkurzony:

Czekam na dalsze podpowiedzi co może być nie tak.

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline GrimReaper

  • *****
  • 1177
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: ♠ HTC Topaz   ♥ Lark FreeBird 43.1
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 06, 2007, 15:08:53 »
Cytat: "cartman_77"
Cytat: "TomekWypych"
Miałem podobny problem ze swoją X500'tką. Brak możliwości synchronizacji ze służbowym laptopem ... Podobny numer błędu również mi się pojawiał. Winą było oprogramowanie antywirusowe oraz firewall - teraz podczas synchronizacji muszę jedno i drugie wyłączyć. Jeżeli chodzi o synchronizację poczty elektronicznej - nie mam możliwości w sieci służbowej korzystania w pełni z outlook'a - rozbija się o serwer proxy  :huh: Kiedy korzystam w domu nie mam problemów.


dzieki za podpowiedź. popróbowałem odinstalowałem antywirusa, firewalla nie mam i niestety błąd o powyższym numerze nadal wyskakuje i nie mam synchronizacji :wkurzony:

Czekam na dalsze podpowiedzi co może być nie tak.

Pozdr,
cartman


Skoro już nic Cię nie broni spróbuj odinstalować ActiveSync (mam nadzieję, że używasz wersji 4.5) i zainstaluj go ponownie.
Grimi & - Zobacz mnie na GoldenLine

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 06, 2007, 15:22:49 »
mam 4.2 taką dostałem w zestawie, ale tak jak pisałem w domu nie mam tego problemu.
Mimo wszystko spróbuję odinstalować tego AS'a i zainstalować nowszego.

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 06, 2007, 15:50:56 »
Zainstalowałem AS 4.5.
no niestety nadal ten sam problem(nr błędu). Status urządzenia: Połączony,. niby się synchronizuje, ale nie pobioera danych z PC:(
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 06, 2007, 15:55:47 »
ha znalazłem ciekawy wątek
http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=59469&highlight=kabel

Faktycznie w domu korzystałem z kabla do aparatu fotograficznego. Ale byłby numer jakby to się okazał kabel.
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 06, 2007, 21:21:38 »
no niestety sprawdziłem i na oryginalnym kabelku w domu również się synchronizuje czyli dalej czekam na Wasze rady....

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline krutoj

  • ***
  • 263
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: N520, E60
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 06, 2007, 21:42:30 »
xxx
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2007, 23:07:41 wysłana przez krutoj »

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 06, 2007, 23:19:51 »
nie miałem. Od razu instalowałem z pytki 4.2.
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline olej

  • **
  • 116
    • http://www.blask-swieczki.pl
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 07, 2007, 09:48:09 »
wejdz w menu:

start -> run

i w okienku wpisz

smc -stop

nacisnij enter

i wtedy sprobuj ponownie się zsynchronizować

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 07, 2007, 12:03:12 »
"nie można zlaleźć pliku smc" ?   :S
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline olej

  • **
  • 116
    • http://www.blask-swieczki.pl
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 07, 2007, 12:54:27 »
ale to nie jest plik lecz usługa

smc -stop

znaczy wyłącz usługę smc

smc -start

znaczy włącz usługę smc


P.s i nie uruchamiaj start -> search , tylko start -> run !!!!

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 07, 2007, 15:18:29 »
Start->Uruchom->smc -stop->"nie można odnaleźć pliku smc" Czyżbym miał kompa do odświeżenie(format c i system od nowa?)

Co to za usługa? Możesz mi coś więcej napisać jak ją zidentyfikować?

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline olej

  • **
  • 116
    • http://www.blask-swieczki.pl
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 07, 2007, 15:22:38 »
to jest usługa sygate agent

Czesto korporacje mają ją. Ale najwidoczniej nie twoja.

Musisz dokładniej opisac twój problem aby zrozumiec. Kiedy dostajesz błąd, jakie kroki podejmujesz, czy używasz ten sam kabel co w domu itd

X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 08, 2007, 10:21:21 »
Witam Wszystkich.Mam x500 i wogóle nie mogę zainstalowac activesync 4.1.Wywala mi bład activesync with the latest service packs installed...must upgrade before installing acsync.Prosze o pomoc bo całkiem zielony jestem i w konpie i ppc.Czy jest inny sposób aby wgrac program i mapy do gps oraz inne programy?

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 08, 2007, 12:08:45 »
Cytat: "olej"
to jest usługa sygate agent

Czesto korporacje mają ją. Ale najwidoczniej nie twoja.

Musisz dokładniej opisac twój problem aby zrozumiec. Kiedy dostajesz błąd, jakie kroki podejmujesz, czy używasz ten sam kabel co w domu itd


Dom:
Instalacja AS'a 4.2 na WIN XP. Połączenie i synchronizacja PC-PDA automatyczna bez żadnego problemu.

Praca:
Instalacja AS'a 4.2 na WIN 2k. Odinstalowany antyvir, brak zapory. Połączenie jest, synchronizacji brak. Wyskakuje błąd: 85010014.

Co pomogło.
Przeinstalonay system z 2k na XP. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline cartman_77

  • **
  • 139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Samsung OMNIA
  • Sprzęt: SAMSUNG OMNIA
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 08, 2007, 12:11:25 »
Cytat: "olej"
to jest usługa sygate agent

Czesto korporacje mają ją. Ale najwidoczniej nie twoja.

Musisz dokładniej opisac twój problem aby zrozumiec. Kiedy dostajesz błąd, jakie kroki podejmujesz, czy używasz ten sam kabel co w domu itd


Dom:
Instalacja AS'a 4.2 na WIN XP. Połączenie i synchronizacja PC-PDA automatyczna bez żadnego problemu.

Praca:
Instalacja AS'a 4.2 na WIN 2k. Odinstalowany antyvir, brak zapory. Połączenie jest, synchronizacji brak. Wyskakuje błąd: 85010014.

Co pomogło.
Przeinstalonay system z 2k na XP. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Pozdr,
cartman
Samsung OMNIA

Początek:                   Obecenie:
PDA: SAHH5/SAHH5    CTWM6.5v3.1
TELEFON: XXHH3

*

Offline olej

  • **
  • 116
    • http://www.blask-swieczki.pl
X500 synchronizacja danych z PC
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 08, 2007, 12:20:11 »
Synchronization Error 85010014  
 ActiveSync reports a Synchronization Error code 85010014 because of one of the following reasons:  
 Synchronization Fails because Application Data Folder is Redirected
Synchronization Fails because Outlook is in Offline Mode
Synchronization Fails because of Outlook script blocking
Synchronization Fails because ActiveSync is incorrectly registered with Outlook  
 
   
 Application Data Folder Redirected:

If your Application Data folder under Documents & Settings folder is redirected to an external source, you will experience synchronization failures.

Please upgrade to Activesync 4.5 if you are experiencing this issue.

Outlook is in Offline Mode:

If you are attempting to set up synchronization or are synchronizing when Microsoft Outlook is in Offline mode or when you do not have connectivity to the Microsoft Exchange Server with Outlook, you may experience synchronization failures.

Please upgrade to Activesync 4.5 if you are experiencing these issues.

It is still recommended that you have Microsoft Outlook in the Online mode when synchronizing with your device.

Outlook Scripting Blocked:

Certain Desktop PC security applications may disable Outlook scripting which is required for ActiveSync too set up communications with Outlook to synchronize data.

Please ensure that script blocking for Outlook is not enabled to work around this issue. Please consult your PC security application documentation on how to disable script blocking for Microsoft Outlook.

Incorrect Outlook Registration:

Please see “Outlook needs to be Re-Installed or Repaired” section for details.
 
 
 Device Synchronization App Crashes or sync fails  
 We have found that certain data items, when synchronized with the device could cause bad properties to be set on the Windows Mobile device.

If you are experiencing frequent sync failures or device crash errors, please upgrade to Activesync 4.5.
 
 
 Outlook needs to be Re-installed or Repaired  
 In some cases when Microsoft Outlook is not the primary Email client on the PC, you may see the following symptoms:  
 Synchronization Error 85010014
Error that Outlook is not installed, even though it is  
 
 Please upgrade to Activesync 4.5 if you are experiencing these issues.
 


W skrócie zainstaluje 4.5
 :proud:  :surprised:  :proud:  :proud: