Prośba o pomoc (w miarę możliwości). Przerzuciłem się na WP7, uzyskałem dostęp do Marketplace (dzięki za tutorial, który pięknie poprowadził za rączkę). Wszystko działa jak trzeba poza jedną rzeczą. Bardzo brakuje mi funkcjonalnej czerwonej słuchawki (w tej chwili działa tylko jako wygaszanie i wzbudzanie ekranu). Nie byłoby kłopotu, gdyby nie szwankowało rozświetlanie ekranu po odsunięciu od ucha po uzyskaniu połączenia. Kiedy kończę rozmowę z kimś wystarczy, że poczekam aż rozłączy się. Gorzej kiedy zgłasza się poczta głosowa lub uprzejma pani informuje, że "abonent jest czasowo niedostępny". Jeśli ekran nie rozświetla się nie ma możliwości przerwania połączenia. Czekam jak frajer aż połączenie zakończy się samoczynnie, a czasem trwa to trochę. Ze zgrozą stwierdzam, że częściej zdarzają mi się połączenia kiedy ekran nie rozświetla się w trakcie połączenia. Oczywiście zdarza się, że wszystko jest jak trzeba (na ekranie pojawia się opcja "rozłącz"), jednak wolałbym, żeby było tak zawsze. Problem będę miał też wtedy, kiedy będzie trzeba wybrać tonowo numer wewnętrzny. Dlatego najbardziej liczę na rozwiązanie problemu wygaszonego ekranu. Gdyby jednak był sposób na zmuszenie do cięższej roboty red phone buttona chętnie skorzystam z dobrej rady. Nadmienię, że nie jestem specem w dziedzinie oprogramowania, dlatego proszę o rady dla laika. Z góry dzięki