SPV M3000 - problem z synchronizacja

  • 11 Odpowiedzi
  • 1874 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline nurek

  • 20
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« dnia: Marzec 02, 2006, 15:33:12 »
Witam,
Mam problem z wykonaniem synchronizacji w zakresie zadan Outlook.

Program wypisuje :
Program ActiveSync napotkal problem na komputerze.
Kod obslugi : 85010014

Czy ktos ma jakis pomysl ?

Nie mam serwera Microsoft Exchange.

Z pozdrowieniami,
Nurek

*

Offline lipciopda

  • ******
  • 6801
  • Płeć: Mężczyzna
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2006, 06:20:02 »
rozumiem, ze AS 4.1?

*

Offline chato.pl

  • ******
  • 4852
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 03, 2006, 08:17:26 »
[wyjaśnię/dopowiem ;]
... bo WM5 wymaga do bezproblemowej synchronizacji ActiveSync'a wersji 4.x (w domyśle najnowszej).
Jeśli jednak masz 4.1 to zobacz jakie jeszcze inne rozwiązania proponuje Bill :arrow: http://www.microsoft.com/windowsmobile/help/activesync/default.mspx
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 03, 2006, 11:22:21 »
miałem dokładnie to samo - ten kod to błąd pecetowego Outlooka, będziesz musiał go przeinstalować. Poszukaj w archiwum był wątek o tym - tytuł synchronizacja i IP (czy jakoś tak).

*

Offline nurek

  • 20
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 03, 2006, 14:55:25 »
Dzięki za pomoc, ale problem nadal nie rozwiązany :(

ActiveSync w wersji 4.1

Outlooka przeinstalowałem, sprawdzałem też inne możliwości, ale nic - nadal jest ten sam błąd.

Dodatkowo, przy włączonym Outlooku wyskakuje inny błąd :
"Nie można wykonać synchronizacji przy użyciu bieżącego profilu programu Outlook, ponieważ uprzednio skonfigurowany został inny profil lub używany profil jest chroninony hasłem. Uruchom program Oulook, używając odpowiedniego profilu.
Kod obsługi: 8503001f"
Profil nie był zabezpieczany hasłem, ale na wszelki wypadek utworzyłem nowy profil i również otrzymuję ten sam komunikat błędu.
Natomiast nie ma żadnego problemu z synchronizacją Notatek z Outlooka.

Ten sam problem dotyczy również całkiem "świeżego" Outlooka zainstalowanego na notebooku.

Jest to o tyle dziwne, że synchronizacja Outlooka z SE P800 przebiega bezproblemowo.

SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 05, 2006, 22:07:48 »
mnie pomogło coś takiego:
1. przy niepodłączonym telefonie usuwam aktualny profil synchronizacji w telefonie (activesync)
2 Przeinstalowuję Outlooka w kompie
3. Podłączam telefon i od nowa konfiguruję synchronizację

i jeszcze jedno: Outlook musi być domyślnym klientem poczty na kompie

Zadziałało 2 razy pod rząd więc może u Ciebie...

*

Offline nurek

  • 20
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 06, 2006, 01:00:28 »
Cytat: "andrstac"
Zadziałało 2 razy pod rząd więc może u Ciebie...



Dzięki !!!!!
Pomogło :)

*

Offline pyr77

  • ***
  • 335
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 3GS 32GB; Galaxy Note
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 07, 2006, 13:19:50 »
Witam, a u mnie nic nie pomoglo.
Odinstalowalem Outlooka i ActivSynca, zainstalowalem ponownie i nic. Jakos nie ma checi sie polaczyc z komputerem. Slysze dzwiek informujacy o podlaczeniu urzadzenia do komputera, ale ActivSync za nic go nie chce znalezc. Mda Vario.

I jeszcze jedno - jak podlaczam MDA do USB to wyskakuje "Winows mobile device" i zawieszka, tzn zachowuje sie tak jakby caly czas szukal. Ile mozna czekac, godzine, chyba wystarczy. Juz mi rece opadaja.... :(


Pozdrawiam
Piotr

*

Offline nurek

  • 20
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 08, 2006, 10:25:31 »
Cytat: "pyr77"
I jeszcze jedno - jak podlaczam MDA do USB to wyskakuje "Winows mobile device" i zawieszka, tzn zachowuje sie tak jakby caly czas szukal. Ile mozna czekac, godzine, chyba wystarczy. Juz mi rece opadaja.... :(  


Przy podobnym problemie jak opisujesz, w moim przypadku pomógł reset PDA.

*

Offline pyr77

  • ***
  • 335
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: iPhone 3GS 32GB; Galaxy Note
SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 11, 2006, 03:22:52 »
Nie da rady, soft reset nic nie zmienia a hard reset nie dziala. Przynajmniej ten o dwoch przyciskach i rysiku

Pozdrawiam
Piotr

SPV M3000 - problem z synchronizacja
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 16, 2006, 15:43:43 »
prosze was bardzo o pomoc..problem moze byc banalny dla niektorych ale niemoge zsynchronizowac SPV M3000 z Orange....instaluje wszytko co trzeba tzn ActivSync...i potem zaczyna łączyc....i łączy i łaczy...i niechce sie połączyc...do synchr ale  zaden komunikat błedu niewystepuje . Pcet widzi..ale zawartosc jest pusta przciaganie niedziała..a na samym SPMie...w synchronizacji dają w tym momencie opcje przez serwerem Exchange...niewiem co juz z tym zrobic..pomożcie Sad

SPV w Orange
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 17, 2006, 13:23:25 »
Mam dokladnie to samo, laczy sie laczy i nic z tego nie wynika...
testowalam Synch 4.0 i 4.1... :(