PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: nurek w Marzec 02, 2006, 15:33:12
-
Witam,
Mam problem z wykonaniem synchronizacji w zakresie zadan Outlook.
Program wypisuje :
Program ActiveSync napotkal problem na komputerze.
Kod obslugi : 85010014
Czy ktos ma jakis pomysl ?
Nie mam serwera Microsoft Exchange.
Z pozdrowieniami,
Nurek
-
rozumiem, ze AS 4.1?
-
[wyjaśnię/dopowiem ;]
... bo WM5 wymaga do bezproblemowej synchronizacji ActiveSync'a wersji 4.x (w domyśle najnowszej).
Jeśli jednak masz 4.1 to zobacz jakie jeszcze inne rozwiązania proponuje Bill :arrow: http://www.microsoft.com/windowsmobile/help/activesync/default.mspx
-
miałem dokładnie to samo - ten kod to błąd pecetowego Outlooka, będziesz musiał go przeinstalować. Poszukaj w archiwum był wątek o tym - tytuł synchronizacja i IP (czy jakoś tak).
-
Dzięki za pomoc, ale problem nadal nie rozwiązany :(
ActiveSync w wersji 4.1
Outlooka przeinstalowałem, sprawdzałem też inne możliwości, ale nic - nadal jest ten sam błąd.
Dodatkowo, przy włączonym Outlooku wyskakuje inny błąd :
"Nie można wykonać synchronizacji przy użyciu bieżącego profilu programu Outlook, ponieważ uprzednio skonfigurowany został inny profil lub używany profil jest chroninony hasłem. Uruchom program Oulook, używając odpowiedniego profilu.
Kod obsługi: 8503001f"
Profil nie był zabezpieczany hasłem, ale na wszelki wypadek utworzyłem nowy profil i również otrzymuję ten sam komunikat błędu.
Natomiast nie ma żadnego problemu z synchronizacją Notatek z Outlooka.
Ten sam problem dotyczy również całkiem "świeżego" Outlooka zainstalowanego na notebooku.
Jest to o tyle dziwne, że synchronizacja Outlooka z SE P800 przebiega bezproblemowo.
-
mnie pomogło coś takiego:
1. przy niepodłączonym telefonie usuwam aktualny profil synchronizacji w telefonie (activesync)
2 Przeinstalowuję Outlooka w kompie
3. Podłączam telefon i od nowa konfiguruję synchronizację
i jeszcze jedno: Outlook musi być domyślnym klientem poczty na kompie
Zadziałało 2 razy pod rząd więc może u Ciebie...
-
Zadziałało 2 razy pod rząd więc może u Ciebie...
Dzięki !!!!!
Pomogło :)
-
Witam, a u mnie nic nie pomoglo.
Odinstalowalem Outlooka i ActivSynca, zainstalowalem ponownie i nic. Jakos nie ma checi sie polaczyc z komputerem. Slysze dzwiek informujacy o podlaczeniu urzadzenia do komputera, ale ActivSync za nic go nie chce znalezc. Mda Vario.
I jeszcze jedno - jak podlaczam MDA do USB to wyskakuje "Winows mobile device" i zawieszka, tzn zachowuje sie tak jakby caly czas szukal. Ile mozna czekac, godzine, chyba wystarczy. Juz mi rece opadaja.... :(
Pozdrawiam
Piotr
-
I jeszcze jedno - jak podlaczam MDA do USB to wyskakuje "Winows mobile device" i zawieszka, tzn zachowuje sie tak jakby caly czas szukal. Ile mozna czekac, godzine, chyba wystarczy. Juz mi rece opadaja.... :(
Przy podobnym problemie jak opisujesz, w moim przypadku pomógł reset PDA.
-
Nie da rady, soft reset nic nie zmienia a hard reset nie dziala. Przynajmniej ten o dwoch przyciskach i rysiku
Pozdrawiam
Piotr
-
prosze was bardzo o pomoc..problem moze byc banalny dla niektorych ale niemoge zsynchronizowac SPV M3000 z Orange....instaluje wszytko co trzeba tzn ActivSync...i potem zaczyna łączyc....i łączy i łaczy...i niechce sie połączyc...do synchr ale zaden komunikat błedu niewystepuje . Pcet widzi..ale zawartosc jest pusta przciaganie niedziała..a na samym SPMie...w synchronizacji dają w tym momencie opcje przez serwerem Exchange...niewiem co juz z tym zrobic..pomożcie Sad
-
Mam dokladnie to samo, laczy sie laczy i nic z tego nie wynika...
testowalam Synch 4.0 i 4.1... :(