Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.
Wiesz jeśli chodzi o klienta indywidualnego to możesz mieć rację.....
Trzeba to gdzieś sprawić. Ale ja kupiłem spva w orange jako klient biznesowy, a z tego co wiem to dla "biznesu" rękojmia roczna obowiązuje...
NIE MOŻNA SPRZEDAĆ TOWARU BEZ GWARANCJI i gwarancja nie moze byc gorsza niż warunki KC.
JEsli już ktoś upiera się przy "owej rekojmi" to niech sobie poczyta watek w dziale bodajże Asus i warunkach gwarancji, niezgodności twaru z umową gdzie sa m. in. wypowiedzi AJEDA który jest prawnikiem.
Drogi kolego i tu sie mylisz...Oczywiscie, ze mozna sprzedac towar bez gwarancji, to dobrowolne zobowiazanie producenta sprzetu wobec klienta.
Uprzedzajac Twoje pytania konsultowalem to z Rzecznikiem Praw Konsumenta wiec to chyba wystarczajacy argument. Ta osoba zajmuje sie takimi sprawami na codzien, wiec wie najlepiej. A o niezgodnosci towaru z umowa nie napisales nic odkrywczego, pisalem o tym w swoim wczesniejszym poscie.
Poza tym "przypinasz" sie tylko do mojej wypowiedzi, a akurat w tej kwestii WaldekGo tez mial racje.
Pisales w innym watku o polowaniu na Twoje wypowiedzi, a widze, ze jest to odwzajemnione
