[spv m3000] gwarancja

  • 39 Odpowiedzi
  • 2080 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

[spv m3000] gwarancja
« dnia: Lipiec 29, 2006, 10:30:59 »
Witam
Posiadam takowy "telefonik" od jakiegos czasu, ale dopiero teraz zauwazylem ze nie posiadam papierowej gwarancji, czy tak byly te phony sprzedawane w orangu, czy moze gdzies posialem ?
czy ewentualna naprawa bedzie ralizowana na podstawie dowodu zakupu ?
i jak dlugi jest okres gwarancji - 24 miesiące ?

pzdr

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 29, 2006, 10:55:28 »
24 miechy na podstawie faktury
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 29, 2006, 12:48:49 »
Cytat: "romulus"
24 miechy na podstawie faktury


a probowal ktos specjalnie uwalic go ???

mianowicie jak zrobic zeby napewno na gwarancji wymienili :)

za 22miechy oddam na gwarce i mi wymienia na nowego :P i znowu bede mial gware na 24 miechy albo sie sprzeda w koncu nowy nieuzywany wiecej wart :P

trzeba kombinowac :D

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 29, 2006, 13:51:15 »
to jedyni zjarac go przez usb :)
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 29, 2006, 13:52:00 »
Cytat: "romulus"
to jedyni zjarac go przez usb :)


jak :D

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:00:17 »
mysle ze pare amper by go ugotowalo, ale nie wierze ze bedziesz mial go 2 lata
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:06:57 »
Cytat: "romulus"
mysle ze pare amper by go ugotowalo, ale nie wierze ze bedziesz mial go 2 lata


ja tez nie :P ale jak spadnie cena na tytn to zamienie go na niego mimo ze o umts mozna zapomniec to wydaje mi sie proc fajnusi bedzie :)
i to juz jest chyba urzadzenie idealne :)
a skoro juz zrobili uzadzenie idealne ciekawe co beda dalej robic :P
no i ja bede mial idealny tel to po co mi wiz :P podlacze pod 220V i mi na nowy wymienia latwiej sprzedac :D

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:30:07 »
Cytat: "romulus"
24 miechy na podstawie faktury


A czy czytałeś wszystkie świstki dołączone do spv'a???! Na świstkach jest napisane drobnym drukiem, że na ten pda nie ma gwarancji. Tę samą informację uzyskacie w orange, gdzie mówią: "na spv m3000 nie ma gwarancji, jest jedynie roczna rękojmia". Także nie wiem skąd macie info, że  24 miechy gwarancji macie......
Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:37:15 »
bez znaczenia dla mnie bo i tak nie bede go tyle trzymal
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:40:30 »
Cytat: "copymaker"
Cytat: "romulus"
24 miechy na podstawie faktury


A czy czytałeś wszystkie świstki dołączone do spv'a???! Na świstkach jest napisane drobnym drukiem, że na ten pda nie ma gwarancji. Tę samą informację uzyskacie w orange, gdzie mówią: "na spv m3000 nie ma gwarancji, jest jedynie roczna rękojmia". Także nie wiem skąd macie info, że  24 miechy gwarancji macie......
Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]


to za rok go pod 220V podlacze :P zeby mi na nowy wymienili :P

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:41:47 »
Cytat: "copymaker"
Cytat: "romulus"
24 miechy na podstawie faktury

Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]


a to aby jest zgodne z prawem? Cos mi się wydaj iż nie ma możliwości sprzedawania  czegokolwiek "bezgwarancyjnie"
SDTV team

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:42:55 »
Cytat: "Emil_rosa"

to za rok go pod 220V podlacze :P zeby mi na nowy wymienili :P


No to jest myśl!! Ale za rok to może już będę miał hermesa....mhhhh rozmarzyłem się :P
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:44:48 »
Cytat: "copymaker"
Cytat: "Emil_rosa"

to za rok go pod 220V podlacze :P zeby mi na nowy wymienili :P


No to jest myśl!! Ale za rok to może już będę miał hermesa....mhhhh rozmarzyłem się :P


nooooo ale tego trzeba sprzedac a latwiej sprzedac nowy niz urzywany :P

*

Offline romulus

  • ******
  • 2929
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 29, 2006, 14:46:58 »
Cytat: "bartula"
Cytat: "copymaker"
Cytat: "romulus"
24 miechy na podstawie faktury

Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]


a to aby jest zgodne z prawem? Cos mi się wydaj iż nie ma możliwości sprzedawania  czegokolwiek "bezgwarancyjnie"
wlasnie tez cos mi nie pasuje bo nawet jak gosc powie w salonie ze 2 latka to tez jest wiazace, a w takim wypadku pomaga urzad ochrony konsumenta
Po co pytać człowieka, gdzie idzie. Jak ktoś idzie, to gdzieś idzie, sam wie najlepiej, gdzie idzie, nie muszą zaraz wszyscy wiedzieć, gdzie idzie.

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 29, 2006, 15:58:40 »
Cytat: "romulus"
Cytat: "bartula"
Cytat: "copymaker"
Cytat: "romulus"
24 miechy na podstawie faktury

Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]


a to aby jest zgodne z prawem? Cos mi się wydaj iż nie ma możliwości sprzedawania  czegokolwiek "bezgwarancyjnie"
wlasnie tez cos mi nie pasuje bo nawet jak gosc powie w salonie ze 2 latka to tez jest wiazace, a w takim wypadku pomaga urzad ochrony konsumenta


Nie, to co powie sprzedawca nie jest wiążące. Ważne jest to co na papierze. A na jednym świstku jest dokładnie napisane, że gwarancji nie ma. I to jest fair. Zupełnie bezparawna byłaby sytacja, kiedy orange sprzedał by nam spvki i nie dawał nawet rękojmi. Na to nie ma prawnego przyzwolenia. Prawo mówi bowiem o rękojmi - to jest sytuacja jaka występuje wtedy, kiedy nie ma gwarancji. A jeśli ktoś nas informuje, że gwarancji nie ma to przecież nie musimy tego kupować. A jak kupujemy to znaczy, że zgadzamy się na wszelkie warunki. Proste. I nie zastanaiajcie się czy to jest zgodne z prawem, bo zarówno orange jak i htc zatrudnia całą rzeszę prawników, żeby nie było żadych wpadek...
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 29, 2006, 17:09:28 »
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 29, 2006, 17:47:38 »
Cytat: "horde"
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.



Wiesz jeśli chodzi o klienta indywidualnego to możesz mieć rację.....
Trzeba to gdzieś sprawić. Ale ja kupiłem spva w orange jako klient biznesowy, a z tego co wiem to dla "biznesu" rękojmia roczna obowiązuje...
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 29, 2006, 19:46:40 »
Dla firm chyba rzeczywiscie obowiazuje.Zapytam w poniedzialek rzecznika.

*

ty_tu

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 09, 2007, 08:44:17 »
chciałem sie zapytac czy kopia f-vat tez jest uznawana za gwarancje??

*

Offline WaldekGo

  • *****
  • 1522
    • smartphone.net.pl
  • Sprzęt: Touch HD2, TyTN II, Hero, Diamond, HTC p3300, SPV, SPV e200, SPV c500, SPV c550
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 09, 2007, 11:02:23 »
Wy te bajki o gwarancji to w Bravo Girl! czytujecie czy w Tinie?

Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym, producenta, importera lub sprzedawcy. Jej warunki też automatycznie zależą od widzimisię gwaranta.
Rękojmii nie ma od dłuższego czasu, jest odpowiedzialność sprzedawcy za "niezgodność towaru z ofertą", czyli generalnie za wady fabryczne.

Po zabawie z psuciem portu USB możecie zostać bez żadnego wsparcia i z zepsutym PDA.

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 09, 2007, 22:28:23 »
Cytat: "Emil_rosa"
Cytat: "romulus"
24 miechy na podstawie faktury


a probowal ktos specjalnie uwalic go ???

mianowicie jak zrobic zeby napewno na gwarancji wymienili :)

za 22miechy oddam na gwarce i mi wymienia na nowego :P i znowu bede mial gware na 24 miechy albo sie sprzeda w koncu nowy nieuzywany wiecej wart :P

trzeba kombinowac :D

Ja probowalem, ale niechcacy  :) Podlaczylem go pod port USB w moim kompie, ktory mial wyzsze napeicie (chyba 6V) no i mam nowego Vario, ale troche stracha mialem.
Tylko, ze gwarancji ci nie przedluza.

*

Offline xpablo

  • *****
  • 1294
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 09, 2007, 22:45:51 »
Cytat: "copymaker"
Cytat: "horde"
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.



Wiesz jeśli chodzi o klienta indywidualnego to możesz mieć rację.....
Trzeba to gdzieś sprawić. Ale ja kupiłem spva w orange jako klient biznesowy, a z tego co wiem to dla "biznesu" rękojmia roczna obowiązuje...

NIE MOŻNA SPRZEDAĆ TOWARU BEZ GWARANCJI i gwarancja nie moze byc gorsza niż warunki KC.
JEsli już ktoś upiera się przy "owej rekojmi" to niech sobie poczyta watek w dziale bodajże Asus i warunkach gwarancji, niezgodności twaru z umową gdzie sa m. in. wypowiedzi AJEDA który jest prawnikiem.

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 09, 2007, 22:53:41 »
Ja miałem kaprys posiadania nowego softu w SPv M3000 (szczególnie gsm radio, gdyż było mocno starawe a, że g4...) więc zgłosiłem problemy z połączeniami, że czasem nie dzwoni dzwonek (parę razy się zdarzyło ale po likwidacji zbędnego dodatkowego softu znikło) i zbyt łatwo rozsuwającą się klawiaturkę.... Dziś otrzymałem telefon, że jutro czeka na mnie nowy Spv M3000. Miło prawda:-) Nawet zarysowań się pozbyłem:-)
Aha jako gwarancją posłużyłem się jedynie faktura zakupu którą dał mi kurier.

*

Offline Ibanezq

  • ****
  • 729
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation XE with Beats srałdio ;)
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 11, 2007, 06:37:51 »
W Erze też tylko na podstawie faktury jest gwarancja?
PDA: Palm V -> iPAQ 3760 -> HTC Wizard -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> HTC Sensation XE
GSM: Siemens C25 -> Nokia 5110 -> Nokia 6210 -> Nokia 6310 -> Siemens C35i -> Siemens S65 -> Nokia 6650

*

Offline azmo

  • ***
  • 424
  • Płeć: Mężczyzna
    • szymtech.pl
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 11, 2007, 19:32:11 »
ja niestety nie mialem tyle szczescia, oddalem telefonik do orange bo nie laczyl mi sie przez usb z kompem, ladowal ale nie chcial sie laczyc. Odeslali go do serwisu, gdzie napisali mi ladne pisemko ze to fizyczne uszkodzenie lacza zewnetrznego i wymagana jest wymiana plyty glownej (no coz - wystarczylo przelutowac samo zlacze, ale to przeciez serwis a nie warsztacik elektroniczny). Probowalem jeszcze walczyc w Orange, ale oczywiscie odeslali mnie do salonu gdzie kupuwalem sprzet, gdzie mi powiedzieli ze dla nich niepodwazalna jest ekspertyza z CRC (serwis HTC). Mowilem ze nie laczyl mi od samego poczatku, ze telefon byl uzywany do prezentacji klientom w salonie, ze to nie moja wina, ale jak grochem o sciane... wiec poddalem sie i sam sie za niego wziolem :) Jestem po 2 wymianach peknietej warstwy dotykowej :p no i moj SPV jeszcze zyje :) a gwarancja ? jaka gwarancja ?
Sprzęt: HTC TP2, TyTN II, Toshiba G900, SPV m650, Xda Exec + TomTom MkII, SPV M3000, Acer n35, Motka A920

*

Offline azmo

  • ***
  • 424
  • Płeć: Mężczyzna
    • szymtech.pl
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 12, 2007, 14:45:32 »
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/
Sprzęt: HTC TP2, TyTN II, Toshiba G900, SPV m650, Xda Exec + TomTom MkII, SPV M3000, Acer n35, Motka A920

[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 12, 2007, 19:44:14 »
Cytat: "azmo"
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/

Przed swietami odeslali mi wizarda z wymieniona obudowa z powodu lakieru I wymienionym tylem z powodu rysika. Bez zadnych problemow wyslalem kurierem I opisalem im problem w pismie dolaczonym w przesylce.Tylko baterii nie wymienili ale ich rozumiem bo sie odksztalcila z goraca jak procek byl podkrecany. Wysylaj I tyle. Kurier DHL na ich koszt. pozdro

*

Offline Ibanezq

  • ****
  • 729
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Sensation XE with Beats srałdio ;)
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 12, 2007, 19:56:55 »
Cytat: "Teluch"
Cytat: "azmo"
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/

Przed swietami odeslali mi wizarda z wymieniona obudowa z powodu lakieru I wymienionym tylem z powodu rysika. Bez zadnych problemow wyslalem kurierem I opisalem im problem w pismie dolaczonym w przesylce.Tylko baterii nie wymienili ale ich rozumiem bo sie odksztalcila z goraca jak procek byl podkrecany. Wysylaj I tyle. Kurier DHL na ich koszt. pozdro


Sprzęt z jakiej sieci? Może to ma znaczenie.
PDA: Palm V -> iPAQ 3760 -> HTC Wizard -> HTC Touch Pro -> HTC HD2 -> HTC Sensation XE
GSM: Siemens C25 -> Nokia 5110 -> Nokia 6210 -> Nokia 6310 -> Siemens C35i -> Siemens S65 -> Nokia 6650

*

Offline azmo

  • ***
  • 424
  • Płeć: Mężczyzna
    • szymtech.pl
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 12, 2007, 21:07:14 »
Cytat: "ibanezq"
Cytat: "Teluch"
Cytat: "azmo"
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/

Przed swietami odeslali mi wizarda z wymieniona obudowa z powodu lakieru I wymienionym tylem z powodu rysika. Bez zadnych problemow wyslalem kurierem I opisalem im problem w pismie dolaczonym w przesylce.Tylko baterii nie wymienili ale ich rozumiem bo sie odksztalcila z goraca jak procek byl podkrecany. Wysylaj I tyle. Kurier DHL na ich koszt. pozdro


Sprzęt z jakiej sieci? Może to ma znaczenie.


ja mam orange ... hmm a jak to opisales no i czemu wysylales bezposrednio do CRC a nie niosles go do miejsca gdzie go kupiles - to oni  (w moim przypadku Orange) powinni go odeslac ...
Sprzęt: HTC TP2, TyTN II, Toshiba G900, SPV m650, Xda Exec + TomTom MkII, SPV M3000, Acer n35, Motka A920

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
[spv m3000] gwarancja
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 12, 2007, 21:34:35 »
Cytat: "xpablo"
Cytat: "copymaker"
Cytat: "horde"
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.



Wiesz jeśli chodzi o klienta indywidualnego to możesz mieć rację.....
Trzeba to gdzieś sprawić. Ale ja kupiłem spva w orange jako klient biznesowy, a z tego co wiem to dla "biznesu" rękojmia roczna obowiązuje...

NIE MOŻNA SPRZEDAĆ TOWARU BEZ GWARANCJI i gwarancja nie moze byc gorsza niż warunki KC.
JEsli już ktoś upiera się przy "owej rekojmi" to niech sobie poczyta watek w dziale bodajże Asus i warunkach gwarancji, niezgodności twaru z umową gdzie sa m. in. wypowiedzi AJEDA który jest prawnikiem.


Drogi kolego i tu sie mylisz...Oczywiscie, ze mozna sprzedac towar bez gwarancji, to dobrowolne zobowiazanie producenta sprzetu wobec klienta.
Uprzedzajac Twoje pytania konsultowalem to z Rzecznikiem Praw Konsumenta wiec to chyba wystarczajacy argument. Ta osoba zajmuje sie takimi sprawami na codzien, wiec wie najlepiej. A o niezgodnosci towaru z umowa nie napisales nic odkrywczego, pisalem o tym w swoim wczesniejszym poscie.
Poza tym "przypinasz" sie tylko do mojej wypowiedzi, a akurat w tej kwestii WaldekGo tez mial racje.
Pisales w innym watku o polowaniu na Twoje wypowiedzi, a widze, ze jest to odwzajemnione  ;)