PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Wizard => Wątek zaczęty przez: plmatrix w Lipiec 29, 2006, 10:30:59
-
Witam
Posiadam takowy "telefonik" od jakiegos czasu, ale dopiero teraz zauwazylem ze nie posiadam papierowej gwarancji, czy tak byly te phony sprzedawane w orangu, czy moze gdzies posialem ?
czy ewentualna naprawa bedzie ralizowana na podstawie dowodu zakupu ?
i jak dlugi jest okres gwarancji - 24 miesiące ?
pzdr
-
24 miechy na podstawie faktury
-
24 miechy na podstawie faktury
a probowal ktos specjalnie uwalic go ???
mianowicie jak zrobic zeby napewno na gwarancji wymienili :)
za 22miechy oddam na gwarce i mi wymienia na nowego :P i znowu bede mial gware na 24 miechy albo sie sprzeda w koncu nowy nieuzywany wiecej wart :P
trzeba kombinowac :D
-
to jedyni zjarac go przez usb :)
-
to jedyni zjarac go przez usb :)
jak :D
-
mysle ze pare amper by go ugotowalo, ale nie wierze ze bedziesz mial go 2 lata
-
mysle ze pare amper by go ugotowalo, ale nie wierze ze bedziesz mial go 2 lata
ja tez nie :P ale jak spadnie cena na tytn to zamienie go na niego mimo ze o umts mozna zapomniec to wydaje mi sie proc fajnusi bedzie :)
i to juz jest chyba urzadzenie idealne :)
a skoro juz zrobili uzadzenie idealne ciekawe co beda dalej robic :P
no i ja bede mial idealny tel to po co mi wiz :P podlacze pod 220V i mi na nowy wymienia latwiej sprzedac :D
-
24 miechy na podstawie faktury
A czy czytałeś wszystkie świstki dołączone do spv'a???! Na świstkach jest napisane drobnym drukiem, że na ten pda nie ma gwarancji. Tę samą informację uzyskacie w orange, gdzie mówią: "na spv m3000 nie ma gwarancji, jest jedynie roczna rękojmia". Także nie wiem skąd macie info, że 24 miechy gwarancji macie......
Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]
-
bez znaczenia dla mnie bo i tak nie bede go tyle trzymal
-
24 miechy na podstawie faktury
A czy czytałeś wszystkie świstki dołączone do spv'a???! Na świstkach jest napisane drobnym drukiem, że na ten pda nie ma gwarancji. Tę samą informację uzyskacie w orange, gdzie mówią: "na spv m3000 nie ma gwarancji, jest jedynie roczna rękojmia". Także nie wiem skąd macie info, że 24 miechy gwarancji macie......
Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]
to za rok go pod 220V podlacze :P zeby mi na nowy wymienili :P
-
24 miechy na podstawie faktury
Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]
a to aby jest zgodne z prawem? Cos mi się wydaj iż nie ma możliwości sprzedawania czegokolwiek "bezgwarancyjnie"
-
to za rok go pod 220V podlacze :P zeby mi na nowy wymienili :P
No to jest myśl!! Ale za rok to może już będę miał hermesa....mhhhh rozmarzyłem się :P
-
to za rok go pod 220V podlacze :P zeby mi na nowy wymienili :P
No to jest myśl!! Ale za rok to może już będę miał hermesa....mhhhh rozmarzyłem się :P
nooooo ale tego trzeba sprzedac a latwiej sprzedac nowy niz urzywany :P
-
24 miechy na podstawie faktury
Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]
a to aby jest zgodne z prawem? Cos mi się wydaj iż nie ma możliwości sprzedawania czegokolwiek "bezgwarancyjnie"
wlasnie tez cos mi nie pasuje bo nawet jak gosc powie w salonie ze 2 latka to tez jest wiazace, a w takim wypadku pomaga urzad ochrony konsumenta
-
24 miechy na podstawie faktury
Firma HTC sprzedaje ten model dla orange tylko na takich warunkach, stąd brak papierowej gwarancji w zestawie.[/url]
a to aby jest zgodne z prawem? Cos mi się wydaj iż nie ma możliwości sprzedawania czegokolwiek "bezgwarancyjnie"
wlasnie tez cos mi nie pasuje bo nawet jak gosc powie w salonie ze 2 latka to tez jest wiazace, a w takim wypadku pomaga urzad ochrony konsumenta
Nie, to co powie sprzedawca nie jest wiążące. Ważne jest to co na papierze. A na jednym świstku jest dokładnie napisane, że gwarancji nie ma. I to jest fair. Zupełnie bezparawna byłaby sytacja, kiedy orange sprzedał by nam spvki i nie dawał nawet rękojmi. Na to nie ma prawnego przyzwolenia. Prawo mówi bowiem o rękojmi - to jest sytuacja jaka występuje wtedy, kiedy nie ma gwarancji. A jeśli ktoś nas informuje, że gwarancji nie ma to przecież nie musimy tego kupować. A jak kupujemy to znaczy, że zgadzamy się na wszelkie warunki. Proste. I nie zastanaiajcie się czy to jest zgodne z prawem, bo zarówno orange jak i htc zatrudnia całą rzeszę prawników, żeby nie było żadych wpadek...
-
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.
-
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.
Wiesz jeśli chodzi o klienta indywidualnego to możesz mieć rację.....
Trzeba to gdzieś sprawić. Ale ja kupiłem spva w orange jako klient biznesowy, a z tego co wiem to dla "biznesu" rękojmia roczna obowiązuje...
-
Dla firm chyba rzeczywiscie obowiazuje.Zapytam w poniedzialek rzecznika.
-
chciałem sie zapytac czy kopia f-vat tez jest uznawana za gwarancje??
-
Wy te bajki o gwarancji to w Bravo Girl! czytujecie czy w Tinie?
Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym, producenta, importera lub sprzedawcy. Jej warunki też automatycznie zależą od widzimisię gwaranta.
Rękojmii nie ma od dłuższego czasu, jest odpowiedzialność sprzedawcy za "niezgodność towaru z ofertą", czyli generalnie za wady fabryczne.
Po zabawie z psuciem portu USB możecie zostać bez żadnego wsparcia i z zepsutym PDA.
-
24 miechy na podstawie faktury
a probowal ktos specjalnie uwalic go ???
mianowicie jak zrobic zeby napewno na gwarancji wymienili :)
za 22miechy oddam na gwarce i mi wymienia na nowego :P i znowu bede mial gware na 24 miechy albo sie sprzeda w koncu nowy nieuzywany wiecej wart :P
trzeba kombinowac :D
Ja probowalem, ale niechcacy :) Podlaczylem go pod port USB w moim kompie, ktory mial wyzsze napeicie (chyba 6V) no i mam nowego Vario, ale troche stracha mialem.
Tylko, ze gwarancji ci nie przedluza.
-
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.
Wiesz jeśli chodzi o klienta indywidualnego to możesz mieć rację.....
Trzeba to gdzieś sprawić. Ale ja kupiłem spva w orange jako klient biznesowy, a z tego co wiem to dla "biznesu" rękojmia roczna obowiązuje...
NIE MOŻNA SPRZEDAĆ TOWARU BEZ GWARANCJI i gwarancja nie moze byc gorsza niż warunki KC.
JEsli już ktoś upiera się przy "owej rekojmi" to niech sobie poczyta watek w dziale bodajże Asus i warunkach gwarancji, niezgodności twaru z umową gdzie sa m. in. wypowiedzi AJEDA który jest prawnikiem.
-
Ja miałem kaprys posiadania nowego softu w SPv M3000 (szczególnie gsm radio, gdyż było mocno starawe a, że g4...) więc zgłosiłem problemy z połączeniami, że czasem nie dzwoni dzwonek (parę razy się zdarzyło ale po likwidacji zbędnego dodatkowego softu znikło) i zbyt łatwo rozsuwającą się klawiaturkę.... Dziś otrzymałem telefon, że jutro czeka na mnie nowy Spv M3000. Miło prawda:-) Nawet zarysowań się pozbyłem:-)
Aha jako gwarancją posłużyłem się jedynie faktura zakupu którą dał mi kurier.
-
W Erze też tylko na podstawie faktury jest gwarancja?
-
ja niestety nie mialem tyle szczescia, oddalem telefonik do orange bo nie laczyl mi sie przez usb z kompem, ladowal ale nie chcial sie laczyc. Odeslali go do serwisu, gdzie napisali mi ladne pisemko ze to fizyczne uszkodzenie lacza zewnetrznego i wymagana jest wymiana plyty glownej (no coz - wystarczylo przelutowac samo zlacze, ale to przeciez serwis a nie warsztacik elektroniczny). Probowalem jeszcze walczyc w Orange, ale oczywiscie odeslali mnie do salonu gdzie kupuwalem sprzet, gdzie mi powiedzieli ze dla nich niepodwazalna jest ekspertyza z CRC (serwis HTC). Mowilem ze nie laczyl mi od samego poczatku, ze telefon byl uzywany do prezentacji klientom w salonie, ze to nie moja wina, ale jak grochem o sciane... wiec poddalem sie i sam sie za niego wziolem :) Jestem po 2 wymianach peknietej warstwy dotykowej :p no i moj SPV jeszcze zyje :) a gwarancja ? jaka gwarancja ?
-
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/
-
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/
Przed swietami odeslali mi wizarda z wymieniona obudowa z powodu lakieru I wymienionym tylem z powodu rysika. Bez zadnych problemow wyslalem kurierem I opisalem im problem w pismie dolaczonym w przesylce.Tylko baterii nie wymienili ale ich rozumiem bo sie odksztalcila z goraca jak procek byl podkrecany. Wysylaj I tyle. Kurier DHL na ich koszt. pozdro
-
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/
Przed swietami odeslali mi wizarda z wymieniona obudowa z powodu lakieru I wymienionym tylem z powodu rysika. Bez zadnych problemow wyslalem kurierem I opisalem im problem w pismie dolaczonym w przesylce.Tylko baterii nie wymienili ale ich rozumiem bo sie odksztalcila z goraca jak procek byl podkrecany. Wysylaj I tyle. Kurier DHL na ich koszt. pozdro
Sprzęt z jakiej sieci? Może to ma znaczenie.
-
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/
Przed swietami odeslali mi wizarda z wymieniona obudowa z powodu lakieru I wymienionym tylem z powodu rysika. Bez zadnych problemow wyslalem kurierem I opisalem im problem w pismie dolaczonym w przesylce.Tylko baterii nie wymienili ale ich rozumiem bo sie odksztalcila z goraca jak procek byl podkrecany. Wysylaj I tyle. Kurier DHL na ich koszt. pozdro
Sprzęt z jakiej sieci? Może to ma znaczenie.
ja mam orange ... hmm a jak to opisales no i czemu wysylales bezposrednio do CRC a nie niosles go do miejsca gdzie go kupiles - to oni (w moim przypadku Orange) powinni go odeslac ...
-
Copymaker sorki,ale zle piszesz.Nie ma juz czegos takiego jak rekojmia w stosunku do indywidualnego klienta. Zostalo to zastapione przez 'niezgodnosc towaru z umowa',obowiazuje 2lata,odpowiedzialnosc za to ponosie konkretny sprzedawca czyli nie Orange,ale jego przedstawiciel czyli salon gdzie kupilismy sprzet.Zmiana tych przepisow wynikala z przystapienia Polski do UE.W razie problemow mozna skorzystac z pomocy Recznika Praw Konsumenta.Mam akurat zaprzyjaznionego:)Musze wlasnie zapytac,czy mozna sprzedac towar bez gwarancji.
Wiesz jeśli chodzi o klienta indywidualnego to możesz mieć rację.....
Trzeba to gdzieś sprawić. Ale ja kupiłem spva w orange jako klient biznesowy, a z tego co wiem to dla "biznesu" rękojmia roczna obowiązuje...
NIE MOŻNA SPRZEDAĆ TOWARU BEZ GWARANCJI i gwarancja nie moze byc gorsza niż warunki KC.
JEsli już ktoś upiera się przy "owej rekojmi" to niech sobie poczyta watek w dziale bodajże Asus i warunkach gwarancji, niezgodności twaru z umową gdzie sa m. in. wypowiedzi AJEDA który jest prawnikiem.
Drogi kolego i tu sie mylisz...Oczywiscie, ze mozna sprzedac towar bez gwarancji, to dobrowolne zobowiazanie producenta sprzetu wobec klienta.
Uprzedzajac Twoje pytania konsultowalem to z Rzecznikiem Praw Konsumenta wiec to chyba wystarczajacy argument. Ta osoba zajmuje sie takimi sprawami na codzien, wiec wie najlepiej. A o niezgodnosci towaru z umowa nie napisales nic odkrywczego, pisalem o tym w swoim wczesniejszym poscie.
Poza tym "przypinasz" sie tylko do mojej wypowiedzi, a akurat w tej kwestii WaldekGo tez mial racje.
Pisales w innym watku o polowaniu na Twoje wypowiedzi, a widze, ze jest to odwzajemnione ;)
-
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/
ja oddawalem na lakier i wypadajacy rysik do janek i obejmuje bo luszczenie sie farby to nie zuzycie materialu tylko zle przgotowane podloze http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=53304&highlight=
-
wlasnie dzwonilem do CRC z pytaniem czy gwarancja obejmuje luszczenie sie farby na obudowie i wypadajace rysiki ... i co sie dowiedzialem ? ze niestety nie, bo jest to normalne zuzycie materialu :/
ja oddawalem na lakier i wypadajacy rysik do janek i obejmuje bo luszczenie sie farby to nie zuzycie materialu tylko zle przgotowane podloze http://www.pdaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=53304&highlight=
wydaje mi sie ze CRC juz nie uznaje tych reklamacji, dzwonilem tam jeszcze raz, rozmawialem z inna osoba, powtorzyla mi to samo, ze schodzenie farby to naturalny proces zuzywania sie materialu, podobnie jak wypadajacy rysik :( Moge w sumie pojsc do salonu Orange, oddac sluchawke no ale jesli mam czekac 2-3 tyg na pisemko ze tej usterki nie obejmuje gwarancja to troche nie za bardzo mam ochote :(
-
poszukuje plomb serwisowych spv m3000
-
to chyba sie wycwanili :)
-
poszukuje plomb serwisowych spv m3000
raczej ich nie dostaniesz, bo z tego co widzialem to nie sa standardowe nalepki, przykro mi - no chyba ze masz znajomosci gdzies na tajwanie, bo tam wszystko moga. Wiem ze w CRC nie maja plomb HTC tylko swoje
-
to chyba sie wycwanili :)
ehh na moje nieszczescie :( no chyba ze ktos ma inne doswiadczenia z CRC... prosze dac znac :)
-
A gdzie są te plomby?
Wiem, że głupie pytanie ale musze oddać do serwisu, a kupiłem z drugiej ręki i nie wiem czy był rozbierany.
-
Janeko
Na srubach pod klapka kamery
-
A gdzie są te plomby?
Wiem, że głupie pytanie ale musze oddać do serwisu, a kupiłem z drugiej ręki i nie wiem czy był rozbierany.
http://szymtech.nazwa.pl/spvm3000/ zdjecia 7 i 9
-
to chyba sie wycwanili :)
ehh na moje nieszczescie :( no chyba ze ktos ma inne doswiadczenia z CRC... prosze dac znac :)
W sumie to nie rozumiem, co jest grane. Pojechałem zawieźć swojego SPV. Pani na recepcji obejrzała, pokiwała głową, że faktycznie jest powycierany i poobłaził lakier, sprawdziłą (sama), że rysik wypada i oznajmiła, że około 17 będzie do odbioru. O 16 zadzwonił Pan i zaproponował, że wymiana będzie płatna, 244 PLN, a jak mi się nie podoba, to prosi o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Cóż - jutro zadzwonię i spróbuję się dowiedzieć, jak to jest, że wiadomo jakie są wady, samo CRC sprawdza i potwierdza, a potem okazuje się, że nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Dam znać.