asus eee 1000h i gwarancja -- pilne

  • 9 Odpowiedzi
  • 3050 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline pawcik

  • ***
  • 260
asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« dnia: Wrzesień 28, 2009, 16:13:36 »
~~
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 30, 2009, 08:31:17 wysłana przez pawcik »

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 28, 2009, 16:16:08 »
Staaary szans nie ma. serwis stwierdzi mechaniczne i już po sprawie. Wymiana matrycy.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline pawcik

  • ***
  • 260
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 28, 2009, 16:21:40 »
Jestes pewien ? Wymiana matrycy w serwisie asusa kosztuje ponad 500zl a jak zrobie to w innym miejscu to koniec gwarancji wiec raczej kicha. Nadal czekam na wiecej opini, moze sa jakies szanse.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 28, 2009, 16:30:01 »
a ja też się podłącze pod temat. Podejżewam w moim Asusie postępującą degradację taśmy od ekranu.

Pawcik, czy do Asusa trzeba dowód zakupu / gwarancję czy wystarczy sam sprzęt jak np w HP?
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 680 :))
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 28, 2009, 16:45:03 »
Cytuj
Podejżewam w moim Asusie postępującą degradację taśmy od ekranu.

uuu? co się stało?

*

Offline pawcik

  • ***
  • 260
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 28, 2009, 16:52:52 »
z tego co mi powiedziano, trzeba miec chocby paragon

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 28, 2009, 16:55:10 »
Cytuj
Podejżewam w moim Asusie postępującą degradację taśmy od ekranu.

uuu? co się stało?

albo taśma dogorywa albo coś softwareowo (bardziej ku temu się skłaniam) - czasami odwala mu i obraz jest zmozaikowany, choć po zamknięciu explorer.exe i jego ponownym uruchomieniu (bez ruszania matryca) wszystko wraca do normy.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline pawcik

  • ***
  • 260
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 28, 2009, 17:06:23 »
dostalem odpowiedz od serwisu asusa
Cytuj
Proszę pana zdjęcia pokazują jednoznacznie że jest to uszkodzenie mechaniczne matrycy które nie podlega naprawie gwarancyjnej.
Na zdjęciach widać wylanie matrycy w górnym prawym rogu oraz poniżej na obramowaniu matrycy.
W takim wypadku możliwa jest naprawa jedynie odpłatnie.

temat do zamkniecia

*

Offline Adamerso

  • :)
  • ******
  • 4139
  • Płeć: Mężczyzna
  • abonent czasowo niedostępny
  • Sprzęt: Oneplus 9 pro + Teclast T50 PRO + Jornada 680 :))
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 28, 2009, 18:48:33 »
choć po zamknięciu explorer.exe i jego ponownym uruchomieniu (bez ruszania matryca) wszystko wraca do normy.

no to software na szczęście :)

*

Offline Atlantis

  • *****
  • 1036
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note 4, ThinkPad Tablet 2
Odp: asus eee 1000h i gwarancja -- pilne
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 30, 2009, 00:05:54 »
Mi do głowy przychodzi tylko jedno rozwiązanie - kosztem wymiany obciążyć brata. Może na przyszłość odechce mu się głupich kawałów.
Netbook był włączony? Jeśli tak, to naprawdę genialny pomysł... Zatykać otwory wentylacyjne kołdrą. Po prostu genialne... ;)