Witam ponownie i z góry przepraszam że pisze pod własnym postem ale nie wiem co robić. W BOA Ery jak dzwonie mówią że wszystkie potrzebne usługi są aktywne by uzyskać połączenie z APN. Dysponuje jeszcze jednym telefonem Motorola A925 równiez bez wsparcia z strony Ery i też nie mogę się połączyć z APN. Konfig według
http://matrax.net/forum/showthread.php?t=10302Może poprostu coś w SPV C500 źle
ustawiłem .
Potwierdźcie proszę, lub zaprzeczcie czy ustawienia są napewno poprawne (zaczynam już w siebie wątpić) czy to w BOA robią mnie w balona i zwyczajnie usługa GPRS jest nie aktywna.
Pozdrawiam
-------------------------------------------------------------------------------------
Po wizycie w salonie Ery okazało się że faktycznie usługa GPRS nie działa. Po czym wykonano restart mojego konta, ale i to nie pomogło

Pomogła kolejna rozmowa z BOK i powolne tłumaczenie konsultantowi że telefon mam dobrze skonfigurowany !!! a błąd nadal leży po stronie Ery. Po 15 min tłumaczenia sukces okazało się że to coś w ustawieniach w ich systemu odnośnie APN. Ufff działa
Przypomne o wgraniu
GPRS.AlwaysOn.cab Podobno zapobiega rwaniu sesji.
Pozdrawiam