PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC Smartphone => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => Typhoon => Wątek zaczęty przez: Ronert_nik w Lipiec 13, 2006, 06:21:49
-
Witam serdecznie
Stałem się "współwłaścicielem" SPV C500 i w tym związku poczułem się w obowiązku skonfigurować telefon, a konkretnie połączenie GPRS, MMS.
Brne już któryś dzień z kolei trzepiąć google i forumową wyszukiwarkę. Gdy go dostałem miał ROM z Orange. Nie mogąc zestawić połączenia z APN ERY pomyślałem że może w ROMie jest jakaś blokada i zmieniłem ROM na i-Mate. Lecz sytuacja się nie zmieniła. Powiedzcie proszę Bardziej Zaawansowani Użytkownicy. Czy jest jakaś blokada na GPRS i MMS w tych telefonach ??
Ustawienia oczywiście to
erainternet
erainternet
erainternet
eramms
eramms
eramms
Nawet proxy ustawiłem według przyklejonego przepisu i nic.
Na stronie ERY w i-BOA usługi są aktywne. Pewnie już dawno dałbym sobie spokój, ale ludzie piszą że mają działający GPRS.
Proszę o pomoc bo czytam dłubie czytam dłubie ........................... i oprucz straconego czasu i mocno nadszarpnietych nerwów nic się nie dieje.
Oczywiście pozdrawiam
-
Witam ponownie i z góry przepraszam że pisze pod własnym postem ale nie wiem co robić. W BOA Ery jak dzwonie mówią że wszystkie potrzebne usługi są aktywne by uzyskać połączenie z APN. Dysponuje jeszcze jednym telefonem Motorola A925 równiez bez wsparcia z strony Ery i też nie mogę się połączyć z APN. Konfig według http://matrax.net/forum/showthread.php?t=10302
Może poprostu coś w SPV C500 źle ustawiłem (http://wkft.waw.pl/files/SPV_c600_MMS_i_GPRS_w_ERA_by_Daszek.pdf) .
Potwierdźcie proszę, lub zaprzeczcie czy ustawienia są napewno poprawne (zaczynam już w siebie wątpić) czy to w BOA robią mnie w balona i zwyczajnie usługa GPRS jest nie aktywna.
Pozdrawiam
-------------------------------------------------------------------------------------
Po wizycie w salonie Ery okazało się że faktycznie usługa GPRS nie działa. Po czym wykonano restart mojego konta, ale i to nie pomogło :P Pomogła kolejna rozmowa z BOK i powolne tłumaczenie konsultantowi że telefon mam dobrze skonfigurowany !!! a błąd nadal leży po stronie Ery. Po 15 min tłumaczenia sukces okazało się że to coś w ustawieniach w ich systemu odnośnie APN. Ufff działa
Przypomne o wgraniu GPRS.AlwaysOn.cab (http://www.smartphone.to.pl/download/pliki/GPRS.AlwaysOn.cab) Podobno zapobiega rwaniu sesji.
Pozdrawiam
-
Witam!
Mam podobny problem, skonfigurowałem jak w przyklejonym i nie działa!! Co mam powiedzieć tym śmiesznym ludziom w Erze? W czym dokładnie polega problem i jak go w Twoim przypadku rozwiązali??
-
Dowiedz się czy masz aktywną usługę gprs.
-
Witam!
Mam podobny problem, skonfigurowałem jak w przyklejonym i nie działa!! Co mam powiedzieć tym śmiesznym ludziom w Erze? W czym dokładnie polega problem i jak go w Twoim przypadku rozwiązali??
Sprawdź kartę sim w telefonie kolegi z ery, lub po prostu idź do salonu.
Tą sytuację spowodowało u mnie zawieszenie usług kiedyś tammmm. Poprostu nie wszystko się odwiesiło a że internet w Erze taktowany buł co 500 to wogule nie zależało mi na sieci :P Po aktywacji paczki zmieniło się taktowanie na po 50 więc zaczołem drążyć sprawę.
Pozdrawiam
-
Dzieki!! Spróbuje, może się uda...