e400 i sieć wifi lub bluetoth na usb

  • 13 Odpowiedzi
  • 4529 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline ED

  • 4
e400 i sieć wifi lub bluetoth na usb
« dnia: Sierpień 29, 2005, 20:48:58 »
Jestem początkującym  użytkownikiem PDA e400 soft 2003SE. bardzo mi się podoba. Do kabla host udało mi sie podłączyć klawiaturę, pada, mysz i czytnik kart. Nigdzie jednak nie udało mi się wyczytać czy do hosta USB mogę podłączyć bluetootha lub sieć wifi na USB. Byłaby to super alternatywa dla  sido. Szczególnie , że słyszałem ,że e400 ma problemy z wifi sido i zintegrowaną pamięcią na SD. Proszę o info czy ktoś może mi pomóc w tym temacie ?  

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
e400 i sieć wifi lub bluetoth na usb
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2005, 22:48:16 »
Podobno jakos to dziala... BT:
http://www.pdaclub.pl/view.php?news_id=8184
WiFi tez gdzies bylo ale nie moge znalezc...

*

Offline Kusiu

  • *****
  • 3968
  • Płeć: Mężczyzna
e400 i sieć wifi lub bluetoth na usb
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2005, 22:55:58 »
Cytat: jakub kańczugowski
WiFi tez gdzies bylo ale nie moge znalezc...
Podałeś linka w wynikach do jednego z ostatnich konkursów, niestety te wiadomości zostały usunięte z bazy.

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
e400 i sieć wifi lub bluetoth na usb
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2005, 23:07:57 »
One sa w bazie... ale jako komunikaty, czyli stare sa po prostu wylaczone. Oto ten link:
http://discussion.brighthand.com/showthread.php?s=8f5f4a49ae9c4cd298720679af25b4f4&threadid=113899&perpage=10&pagenumb

*

Offline ED

  • 4
e400 i sieć wifi lub bluetoth na usb
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 30, 2005, 14:26:31 »
Bardzo dziękuję. Super !!!

BT Działa wyśmienicie ( mam USB ednet BT 1.2 Broadcom )
Trochę zabawy jest z ustaleniem VID i PID ale działa super ! .  
Teraz zajmę sie kartą sieciową WIFI USB.