SPV C600

  • 37 Odpowiedzi
  • 5556 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kaeso

  • 15
SPV C600
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 07, 2006, 17:30:17 »
Idz do salonu z pismem w którym domagasz sie wymiany telefonu na nowy dlatego ze jest on niezgodny z umowa (i okreslasz usterki). Zostawiasz im telefon i pismo, niech ci podbija datownikiem na twojej kopii. Salon ma teraz 2 tygodnie na naprawe, jesli sie z tego nie wywiaze musza uznac twoje roszczenie a wiec wymienic ci telefon.
proste

było by super ale...
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 07, 2006, 20:33:58 »
serwis wydał już opinie do salonu że nie jest w stanie naprawić telefonu, a jest to jedyny serwis SPV

pozdrawiam

SPV C600
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 13, 2006, 21:07:45 »
Telefon już mam, niestety nie otrzymałem informacji na ile czasu jest gwarancja i kto jest gwarantem telefonu, czekałem 70 dni na telefon z serwisu, rekord świata, niech zyje Orange

pozdrawiam wszystkich
Leo

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
SPV C600
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 13, 2006, 21:55:39 »
Kurcze ja tez sie Tobie dziwie. Goscie robia Cie ja chca, bawia sie z Toba i sciemniaja, a Ty zamiast zalatwic sprawe oficjalnie, wystosowac oficjalne pismo, faks, tak jak kolega wyzej razdzil zazadac podbicia to Ty prowadzisz jakies rozmowy, wyjasnienia na twarz. Owszem mozna tak bylo na poczatku przez pare dni probowac, Tyle czasu minelo i nie masz zadnego dowodu. Zamiast poszukiac w przepisach...poza tym jest tez cos takiego jak Rzecznik Praw Konsumenta do ktorego mozesz sie zwrocic, udzieli za darmo porady i poprowadzi Cie za reke. A juz totalnie nie rozumiem, ze telefon wrocil, a Ty nie masz zadnego podbicia o naprawie, czy dobrze zrozumialem?

Witam
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 14, 2006, 20:51:16 »
Mam dowód zakupu który jest niby gwarancją, niestety nikt w Orange nie jest w stanie podać ile tej gwarancji jest i kto jest producentem i gwarantem telefonu


pozdrawiam

 telefon nie jest zły ale nie mam ochoty po tym co przeszedłem patrzeć na niego

*

Offline kaeso

  • 15
SPV C600
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 14, 2006, 23:01:04 »
Zapomnij o gwarancji, w ogóle się nia nie przejmój

Jeśli cos ci się w tym telefonie stanie (odpukać) to idziesz do salonu, w którym go kupileś i żądasz naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową. Możesz żadać sobie też różnych innych rzeczy jak wymiany na nowy czy obnizenia ceny ale sprzedawca ma 14 dni na naprawe i jesli sie uwinie to nie mozesz miec pretensji.

Uprawnienie to przysługuje ci przez 2 lata od momentu sprzedaży. Chyba, że telefon który wlasnie przyszedł z serwisu nie jest naprawiony tylko wymieniony - wtedy masz 2 lata od momentu jak otrzymales ten telefon.

Nie wiem czy wziales ta SPVke na firme czy nie, bo jesli tak to procedura różni się w szczgólach.

Zawsze miej wszystko na piśmie

Re: SPV C600
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 14, 2006, 23:32:25 »
Cytat: "leobukmacher"
Telefon już mam, niestety nie otrzymałem informacji na ile czasu jest gwarancja i kto jest gwarantem telefonu,

Dalem Ci, i nie tylko ja, wyraznego linka do aktow prawnych ktore to wyjasniaja, dalem - napisalismy jak sprawe zalatwic ? napisalismy.
A Ty dalej biedna sierotka oszukana i nie wiesz co robic ?
I co ? dalej nic nie wiesz ?
Cytuj
Mam dowód zakupu który jest niby gwarancją, niestety nikt w Orange nie jest w stanie podać ile tej gwarancji jest i kto jest producentem i gwarantem telefonu

Gwarancja, rekojmia, zgodnosc z umowa - nazywaj jak chcesz trwa dwa lata, przedluzone o okresy naprawy.
Moze nam teraz tu napiszesz ze telefon dawales na gebe i nie masz zadnego dowodu na to ile byl w naprawie ?
Cytuj
telefon nie jest zły ale nie mam ochoty po tym co przeszedłem patrzeć na niego

Mysle ze on juz tez ma dosc takiego wlasciciela :)
Jemu jest wstyd :(
Wez go i sprzedaj jak najszybciej, to bedzie najlepsze wyjscie dla obu stron a sobie kup nokie :)

pozdrawiam, leszek

*

Offline horde

  • ******
  • 2638
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Lg 2x, SGS3
SPV C600
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 15, 2006, 08:31:27 »
Wiec skoro nie masz gwarancji, czy dowod zakupu jest gwarancja to nie baw sie z calym Orange tylko zalatwiaj to z salonem w ktorym go kupiles. Tylko zacznij to robic oficjalnie tzn. pisemnie, faks , a nie, ze sie tak wyraze na gebe:)
Wystosuj do nich pismo o niezgodnosc towaru z umowa, zazadaj wymiany towaru lub zwrotu pieniedzy. Z tym zwrotem pieniedzy uwazaj, bo jesli kupiles go w promocji za jakas mala sume to moga zwrocic Tobie ta sume, a nie wartosc rynkowa telefonu :)
Nie wiem, czy w Ilawie jest Starostwo, jesli tak to uderz tam do Rzecznika.