... TT pokazywał ... takie krótki przecinające główną drogę paski. AM jest dużo bardziej dokładna w trasie. Informacje prezentowane nie są tak ubogie jak w TT. W sumie to było widać tylko główną drogę i jakiś od czasu do czasu małe szczegóły.
To ma chyba nawigować czyli prowadzić do celu, a nie pokazywać ładne obrazki. Prowadząc auto wolę by na ekranie pojawiało się tylko tyle danych ile jest koniecznych - dużo więcej danych masz na "wyświetlaczu" pod nazwą "przednia szyba", prawda ?
W TT brakuje takich funkcji jak licznik czasu postoju, średnia prędkość, ....
Mam możliwość używania trzech systemów - AM, TT i G.Que.
Swoje wymagania dzielę na kilka grup (oprogramowanie w kolejności "dobroci")
I. Dokładność map
Garmin, TT, AM
II. Pokrycie (odnoszę tylko do Polski)
Garmin ...... AM (za skąpą bazę adresową) ... ... TT
III. Czas reakcji na zły manewr (zjechanie z trasy)
TT, AM (prawie równo) ... ... Garmin (cholery idzie dostać w gęstej zabudowie - czasem warto się zatrzymać, bo Jadźcce zaczynają się nakładać komunikaty o zjechaniu i przeliczaniu ). Ten problem mają zresztą wszystkie urządzenia Garmin'a, niezależnie od ceny.
IV. Czas przeliczenia nowej trasy po zjechaniu
TT, AM, Garmin
V. "Funkcjonalności" przygotowania tras
AM, Garmin ... TT
VI. "Inteligentność" wytyczenia nowej trasy po zjechaniu z wytyczonej.
TT, AM, Garmin (choć tym dwóm ostatnim trafiają się czasem rózne "kwiatki").
VII. Funkcjonalność POI
Garmin i TT (chyba równo), ... AM
VIII. Szybkość przygotowania nowej trasy (przed podróżą)
TT ... AM, Garmin (te dwa prawie równo)
IX. Funkcje statystyczne
Garmin ... AM ... TT
X. Czytelność nawigacji - Zostawiłem to na koniec, bo trudno tu o jednoznaczność, AM to 2D a pozostałe to juz 3D, jednak odnosząc się do tego co można spotkać to :
TT, Garmin (3D), AM, ... Garmin 2D
To oczywiście moje subiektywne odczucia, ale do żadnego z systemów nie mam uprzedzeń, więc chyba opinia jest zbliżona do obiektywnej.