Strona główna
Pomoc
Kalendarz
Zaloguj się
Rejestracja
GO 5100 Nie można ściągnąć map po aktualizacji.
PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS
TomTom
GO 5100 Nie można ściągnąć map po aktualizacji.
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
GO 5100 Nie można ściągnąć map po aktualizacji.
3 Odpowiedzi
10057 Wyświetleń
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Piotr
3
GO 5100 Nie można ściągnąć map po aktualizacji.
«
dnia:
Lipiec 05, 2020, 09:29:47 »
Witam.
Wczoraj podczas aktualizacji map wywaliło jakiś błąd. Po restarcie GO 5100 pisze NO MAPS AVAILABLE, nie można nic zrobić nawet wejść w menu. W MyDrive w zakładce ,MYMAPS, nie wyświetlają się mapy do ściągnięcia. Resetowałem urządzenie do ustawień fabrycznych i dalej nie działa. Czy ktoś wie jak to naprawić ? Pozdrawiam.
Zapisane
Pretor
241
Płeć:
Sprzęt: HTC U12+/23pro
Odp: GO 5100 Nie można ściągnąć map po aktualizacji.
«
Odpowiedź #1 dnia:
Lipiec 05, 2020, 10:44:53 »
Cytat: Piotr w Lipiec 05, 2020, 09:29:47
podczas aktualizacji map wywaliło jakiś błąd.
Jeśli na urządzeniu występuje "error code", to zazwyczaj podany jest jego nr lub opis i na jego podstawie można coś wnioskować - w twoim przypadku, to wróżenie z fusów i jedyne co Ci zostaje, to kontakt z polskim
wsparciem technicznym TomTom
.
Jeżeli urządzenie, jest jeszcze na gwarancji, to pół biedy ale jak jest już po gwarancji, to czekają Cię koszty i to pewnie nie małe.
«
Ostatnia zmiana: Lipiec 05, 2020, 10:53:28 wysłana przez pretor1610
»
Zapisane
Nav:
HP hx4700 / TT GO 940 Live / TT GO Navigation
Tel: Siemens S10D ->Siemens C35i ->Nokia 6300/6500 Slider/
515
->HTC Desire 610 ->HTC U Play ->
HTC U12+/ HTC U23 Pro
[permit:OleYek]
VW Club Polska
Piotr
3
Odp: GO 5100 Nie można ściągnąć map po aktualizacji.
«
Odpowiedź #2 dnia:
Lipiec 05, 2020, 18:53:48 »
Nie było error code tylko Aktualizacja nie powiodła się i tyle.. reset i brak map na urzadzeniu, brak map do instalacji w MyDrive.
Zapisane
Piotr
3
Odp: GO 5100 Nie można ściągnąć map po aktualizacji.
«
Odpowiedź #3 dnia:
Lipiec 06, 2020, 21:16:40 »
Problem rozwiązany. TomTom obsługa klienta dodał zdalnie mapy do mojego konta i mogłem je pobrać i zainstalować.
Zapisane
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »