Nic bardziej mylnego! Nie sugeruj się przedmówcą... owszem dałeś się wyrolować, w kwestii oddania sprzętu do asus polska, wpierw było go oddać do sklepu, gwarancja door to door od producenta jest mniej ważna, niż ta którą otrzymujesz od sklepu, ostatnio sam walczyłem z asusem, patrz moje posty... (i stwierdzam że tam pracują , w Czechach, szympansy a nie inżynierowie). Moja wada była inna, resety i wysiadki dotykówki, w tf 101, ale producent ten sam, sklep X-kom. Także zostałem wprowadzony w błąd przez sklep, który powiedział "wyślij do asusa"... moja rada na chwile obecną, jak to załatwić.
Musisz mieć WSZYSTKO na piśmie, muszą ci zwrócić wszystkie papierki, rozumiem że złożyłeś reklamacje w sklepie, tylko reklamacje na ich "warunkach"? Jeśli tak,odmów naprawy im teraz, znajdź chwilę, i udaj się do rzecznika praw konsumenta, poproś o wniosek, który złożysz ponownie, (nie gódź się na naprawę !) jeśli odmówią ci wtedy(na wniosek od rzecznika), i zaproponują naprawę, rzecznik praw konsumenta na nich wsiądzie, u mnie tak to się skończyło, dopiero gdy zobaczyli w sklepie pismo od rzecznika... załatwili wszystko szybko i sprawnie. Jeśli zakwestionują twoją prośbę o wymiane, to główną ich linią obrony będzie "zmiana reżimu naprawy", czyli to że wysłałeś sprzęt wpierw do asusa (paranoja ! bo sami to zalecają), więc jak to ujął rzecznik w moim przypadku "niech spróbują, a Pan niech tylko wspomni o pozwie". Jeśli ciebie traktują ja śmiecia po kupnie sprzętu, to nie zastanawiaj się nad tym co dalej, sprawa może potrwać, ale sprzęt nowy, z ponowną gwarancja w takim przypadku być musi! Więc radze udać się do rzecznika po wniosek, sztuk dwie, które następnie zanieś do sklepu, i współpracować z rzecznikiem.
Jak coś pisz, postaram sie poradzić, ale jednak mniej niż osoby które się tym zajmują na co dzień, jednak wiem jak to jest, sam to przerabiałem. Nawet kilka razy... :/