DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD

  • 8 Odpowiedzi
  • 7642 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« dnia: Kwiecień 28, 2012, 10:48:26 »
Zakupiłem w dniu 14.02.2012 r. w sklepie RTV EURO AGD tablet ASUS PRIME za kwotę 2399PLN, od dnia zakupu  w tablecie występował problem z baterią, w tej sprawie polecono mi kontaktować bezpośrednio z ASUS Polska. Podczas wielu rozmów z serwisem nie udało nam się znaleźć rozwiązania tego problemu z baterią i polecono mi zwrócić sprzęt do sklepu.
Po 2 miesiącach od zakupu zwróciłem sprzęt z pełną dokumentacją opisującą usterkę, zdjęciami obrazującymi problem z prośbą o wymianę sprzętu na sprawny tzn. wolny od wad.
Po tygodniu od złożenia reklamacji otrzymałem pismo od RTV EURO AGD iż nie mogą się do niego przychylić a sposób rozpatrzenia reklamacji to naprawa produktu przez WYMIANĘ WYŚWIETLACZA W TELEFONIE.

Do dnia otrzymania tego pisma byłem stałym klientem tego sklepu ... ale po takim traktowaniu przez sklep stałych klientów i takim rozpatrywaniu reklamacji stanowczo stwierdzam, iż był to ostatni zakup u nich !!!!

Połączone: Maj 04, 2012, 09:50:41
A wiecie dlaczego na stronach RTV EURO AGD jest tyle pozytywnych opinii o produktach ... nie dlatego, że są takie zajefajne ... po prostu Admin nie zatwierdza NEGATYWNEJ opinii ... próbowałem już kilka razy ...

A więc jak nie ma NEGATYWNYCH to znaczy, że to bardzo POZYTYWNY sklep !!
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2012, 09:50:41 wysłana przez revanmj »

*

Offline zdzieszek13

  • ****
  • 582
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Galaxy Nexus
Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2012, 21:39:36 »
Od kiedy to RTV AGD decyduje co trzeba wymienić w telefonie? Od tego jest serwis.
To, że nie wymienili Ci na nowy tylko chcą wysyłać na gwarancję to całkiem normalne - w końcu od tego ta gwarancja jest.
A skoro urządzenie było walnięte od dnia zakupu to tego samego dnia trzeba było przyjść i powiedzieć iż sprzęt jest zepsuty.
Jednym słowem dałeś się trochę wyrolować ;)
Samsung Galaxy Nexus @ 4.3
Samsung Galaxy S @ 4.2.2

*

Offline BigStar

  • **
  • 118
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Wizzard, Raphael, Leo, Desire S,TF 101,NOŁTĘ 3
Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 06, 2012, 17:56:57 »
Nic bardziej mylnego! Nie sugeruj się przedmówcą... owszem dałeś się wyrolować, w kwestii oddania sprzętu do asus polska, wpierw było go oddać do sklepu,  gwarancja door to door od producenta jest mniej ważna, niż ta którą otrzymujesz od sklepu, ostatnio sam walczyłem z asusem, patrz moje posty... (i stwierdzam że tam pracują , w Czechach, szympansy a nie inżynierowie). Moja wada była inna, resety i wysiadki dotykówki, w tf 101, ale producent ten sam, sklep X-kom. Także zostałem wprowadzony w błąd przez sklep, który powiedział "wyślij do asusa"... moja rada na chwile obecną, jak to załatwić.

Musisz mieć WSZYSTKO na piśmie, muszą ci zwrócić wszystkie papierki, rozumiem że złożyłeś reklamacje w sklepie, tylko reklamacje na ich "warunkach"? Jeśli tak,odmów naprawy im teraz, znajdź chwilę, i udaj się do rzecznika praw konsumenta, poproś o wniosek, który złożysz ponownie, (nie gódź się na naprawę !) jeśli odmówią ci wtedy(na wniosek od rzecznika), i zaproponują naprawę, rzecznik praw konsumenta na nich wsiądzie, u mnie tak to się skończyło, dopiero gdy zobaczyli w sklepie pismo od rzecznika... załatwili wszystko szybko i sprawnie. Jeśli zakwestionują twoją prośbę o wymiane, to główną ich linią obrony będzie "zmiana reżimu naprawy", czyli to że wysłałeś sprzęt wpierw do asusa (paranoja ! bo sami to zalecają), więc jak to ujął rzecznik w moim przypadku "niech spróbują, a Pan niech tylko wspomni o pozwie". Jeśli ciebie traktują ja śmiecia po kupnie sprzętu, to nie zastanawiaj się nad tym co dalej, sprawa może potrwać, ale sprzęt nowy, z ponowną gwarancja w takim przypadku być musi! Więc radze udać się do rzecznika po wniosek, sztuk dwie, które następnie zanieś do sklepu, i współpracować z rzecznikiem.

Jak coś pisz, postaram sie poradzić, ale jednak mniej niż osoby które się tym zajmują na co dzień, jednak wiem jak to jest, sam to przerabiałem. Nawet kilka razy... :/
i już coś wymyśliłem :)

"Nie denerwuj się... to tak jakbyś mścił się na własnym ciele, za głupotę innych"
"I spojrzał Pan na pracę naszą, i był zadowolony... a zapytawszy o zarobki,usiadł i zapłakał"

Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 08, 2012, 21:29:28 »
Witam, dzięki za odpowiedź ... idę jutro do rzecznika ... napiszę co ustaliliśmy ...pozdrawiam

*

Offline j3ryw

  • 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • chomik jajcus3
  • Sprzęt: Mio P550m, Samsung I550
Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2012, 23:49:27 »
To jest normalne podejście Euro RTV AGD do spraw reklamacji towarów zakupionych u nich, w lutym przed samym zamknięciem sklepu zakupiłem u nich telefon komórkowy, nie było już czasu go sprawdzić w sklepie, po powrocie do domu włożeniu do telefonu karty sim okazało się, że z telefonu nie da się wykonać połączeń, telefon nie widzi sieci, po sprawdzeniu nr IMEI w pamięci telefonu okazało się że składa się z samych liter i jest różny od wydrukowanego na pudełku i pod baterią, na drugi dzień udałem się do sklepu i zażądałem wymiany telefonu na nowy ze względu na niezgodność towaru z umową, powiedziano mi że nie mogą wymienić na nowy bez ekspertyzy serwisu i odesłali telefon do serwisu, po prawie dwóch tygodniach dostałem informację ze sklepu, że telefon może być naprawiony na gwarancji, albo mogę otrzymać niesprawny taki jaki im przyniosłem, nie było mowy od odstąpienia od umowy, ani o wymianie na sprawny. Skończyło się na wymianie płyty głównej w komórce. Nie chciałem się z nimi sądzić.
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2012, 23:59:56 wysłana przez j3ryw »
Mio P550m:WWE-WM6.5-CE-OS-5.2.28005-Build-28005.5.3.0, Mobile Vista 6.50 SeaDragon

Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 25, 2012, 17:16:13 »
SERWIS ASUS POLSKA - poczytaj uważnie zanim wyślesz im cokolwiek !!

Niestety podczas naprawy w serwisie NIE UDAŁO IM SIĘ (żal) - oto propozycja wielkiego Asusa ustami filii serwisu - jakie to polskie !!

Witam Ponownie Panie Grzegorzu

>
> Po dokładnym prześledzeniu całego procesu naprawy sprzętu począwszy od momentu rozpakowania i przyjęcia do naprawy kończąc na procesie spakowania i wysyłki  nie jesteśmy w stanie potwierdzić iż uszkodzenie powstało w naszym autoryzowanym serwisie podczas naprawy gwarancyjnej sprzętu.

> Uczestniczenie pośrednika w reklamacji, w postaci sklepu, także znacząco utrudnia ocenę czy uszkodzenie powstało w serwisie czy poza nim.

> Jednakże w trosce o dobre relacje z naszymi klientami w imieniu firmy ASUS mogę Panu zaproponować nieodpłatną wymianę uszkodzonej obudowy na element fabrycznie  nowy.

> Bardzo ważne aby to bezpośrednio PAN reklamował urządzenie bez pośrednictwa sprzedawcy lub jakiegokolwiek innego podmiotu

> Abyśmy mogli wykonać tą nieodpłatną naprawę proszę

> 1.       Odebrać sprzęt od sprzedawcy ( jeżeli jeszcze Pan tego nie zrobił )

> 2.       Zgłosić sprzęt do naprawy wypełniając formularz na stronie www.asus-polska.pl/serwis  jako opis usterki wpisać : "Uszkodzony cover - sprawę prowadzi xxxx xxxxxx ASUS"

> 3.       Po otrzymaniu nr RMA zaczynającego się CZB  koniecznie proszę mi go przesłać, najdalej w dniu odebrania sprzętu przez kuriera, abym mógł monitorować  na bieżąco cały proces naprawy

> Jak pisałem wcześniej mimo braku winy naszego serwisu, takie rozwiązanie w trosce o dobre relacje z naszymi użytkownikami mogę zaproponować w imieniu firmy  ASUS.

> Proszę o informacje zwrotną czy zechce Pan z niej skorzystać.


> Z poważaniem / Yours sincerely / Met vriendelijke groet /
>

> xxxxx xxxxxx

> Technical Support Engineer

>   ASUS Polska Sp.z o.o

>   Ul. Postępu 6

Postęp to oni mają w ...

ZDECYDOWANIE POLECAM - WRAŻENIA Z KORESPONDENCJI RÓWNE SPORTOM ZESPOŁOWYM !!
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2013, 19:08:40 wysłana przez OleYek »

*

Offline Jamirq

  • ****
  • 640
    • http://www.jamirq.com
  • Sprzęt: bylo minelo
Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 28, 2012, 10:36:45 »
To chyba ta ul Po(d)stępu w Warszawie robi z każdego serwisu bande wariatów

*

Offline BigStar

  • **
  • 118
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Wizzard, Raphael, Leo, Desire S,TF 101,NOŁTĘ 3
Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 28, 2012, 15:47:19 »
udałeś się do rzecznika?, zapewne nie... więc co się dziwisz... odpowiedź, na cokolwiek... tylko pisemna, email nie ma znaczenia, niech ci to wyślą pocztą. Co do pewności uszkodzenia, to jest bardziej śmieszne niż walki Najmana z matą. Udaj się do rzecznika, bo zastanie cię jesień, a później zima! Sam nic nie załatwisz, bo this is POLAND!
i już coś wymyśliłem :)

"Nie denerwuj się... to tak jakbyś mścił się na własnym ciele, za głupotę innych"
"I spojrzał Pan na pracę naszą, i był zadowolony... a zapytawszy o zarobki,usiadł i zapłakał"

Odp: DROGA PRZEZ MĘKĘ - reklamacja Asus Prime w EURO RTV AGD
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 07, 2012, 07:44:57 »
skoro zakupiłeś w euro rtv agd to po co się podpierałeś gwarancją? trzeba było zrobić zwrot na podstawie niezgodności towaru z umową i nie byłoby tej zabawy.