P910i a PC - brak połączenia

  • 1 Odpowiedzi
  • 841 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline lmisiura

  • *
  • 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.lukaszmisiura.com
  • Sprzęt: HTC Blackstone | ROM: XT GridEVO .8 [
P910i a PC - brak połączenia
« dnia: Luty 25, 2006, 14:39:35 »
Pewnie był już ten temat, ale niestety nie mam czasu szukać po archiwum
Prosze mi pomuc.

Opis problemu:

 :arrow: Po jakimś czasie straciłem połączenie z telefonem i już nie moge go nawiązać ponownie używam USB ale mam też Bluetooth.

Ten programik do synchronizacji "Łączenie z telefonem" pisze mi, że wykrył w nieznanych telefonach SonyEricsson (Kabel) ale za nic nie mogę się z nim połączyć.

We właściwościach połączenia mam zaznaczony USB COM15 Status Podłączony

Prosze o pomoc?!?
przeinstalowanie PC Siut nic nie dało
Każda próba włączenia programu kończy się takim komunikatem

Nie zdefiniowany żadnych telefonów
Monitor podłączenia telefonu
SobtEricsson nie zidentyfikował żadnego telefonu.

Najpierw podłącz i zdefiniuj telefon.


Tylko że telefon jest podłączony przynajmniej leży na tej stacji a ona jest podłączona do kompa ?!?
MiSiU
Paczka tapet HD480x800@72
HTC HD Blackstone | WWE6.5.5 | ROM: Xannytech GRID EVO 2.8

*

Offline bret

  • *****
  • 1964
P910i a PC - brak połączenia
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 26, 2006, 03:28:50 »
Witam,
A co masz w Phone Monitor Options (Panel sterowania Windows)? Może spróbuj tam ustawić port COM15 jako "Reserved"? Może zainstalowałeś sprzęt lub aplikację które przejmują ten port.

Sprawdź w konfiguracji firewalla (o ile używasz takowego) czy nie blokuje komunikacji mRoutera.

Jeśli kombinowanie z tym nic nie da, to może powinieneś odinstalować PC Suite i następnie wyczyścić rejestr Windows jakimś programem do tego celu (Norton System Works czy coś podobnego), a dopiero potem zainstalować PC Suite ponownie? No i zwróć uwagę czy masz najnowszą dostępną wersję PC Suite.