Problem z Activsync

  • 2 Odpowiedzi
  • 859 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Activsync
« dnia: Listopad 06, 2009, 15:13:15 »
Od 3 dni mam taki problem z activsync ze nie mogę zsynchronizować się z pocztą i całą resztą. W ustawieniach nic nie zmieniałem.
Synchronizacja nie działa ani przez kabel ani przez wifi.


Wychodzi mi taki komunikat

W programie Exchange ActiveSync wystąpił błąd tymczasowy. Jeśli ten warunek będzie nadal występował, skontaktuj się z administratorem programu Exchange.
Kod pomocy tech.: 0x8600050C

Co to oznacza ?

Pozdrawiam

*

Offline oktik

  • *
  • 50
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i900 8GB
Odp: Problem z Activsync
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2009, 21:47:11 »
Poszukaj w googlach co oznacza ten kod. raczej bym obstawiał na winę samego software na kompie a nie omnii. Spróbuj przeinstalować AS.

Odp: Problem z Activsync
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 07, 2009, 09:33:26 »
Problem usunięty. Wywaliłem połączenia z telefonu skonfigurowałem od nowa i chodzi :)