PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: Alister w Listopad 06, 2009, 15:13:15

Tytuł: Problem z Activsync
Wiadomość wysłana przez: Alister w Listopad 06, 2009, 15:13:15
Od 3 dni mam taki problem z activsync ze nie mogę zsynchronizować się z pocztą i całą resztą. W ustawieniach nic nie zmieniałem.
Synchronizacja nie działa ani przez kabel ani przez wifi.


Wychodzi mi taki komunikat

W programie Exchange ActiveSync wystąpił błąd tymczasowy. Jeśli ten warunek będzie nadal występował, skontaktuj się z administratorem programu Exchange.
Kod pomocy tech.: 0x8600050C

Co to oznacza ?

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Problem z Activsync
Wiadomość wysłana przez: oktik w Listopad 06, 2009, 21:47:11
Poszukaj w googlach co oznacza ten kod. raczej bym obstawiał na winę samego software na kompie a nie omnii. Spróbuj przeinstalować AS.
Tytuł: Odp: Problem z Activsync
Wiadomość wysłana przez: Alister w Listopad 07, 2009, 09:33:26
Problem usunięty. Wywaliłem połączenia z telefonu skonfigurowałem od nowa i chodzi :)