Czerwona dioda - i co dalej?

  • 6 Odpowiedzi
  • 2577 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline deepblade

  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia
Czerwona dioda - i co dalej?
« dnia: Marzec 14, 2009, 10:32:39 »
Jestem od niedawna nie/szczęśliwym posiadaczem Omnii. Z dnia na dzień coś się zwaliło i teraz mam tylko czerwoną diodę przy włączaniu. Byłem już z tym w zwykłym serwisie i powiedziano mi że nie da rady tego zrobić i powinienem pójść do serwisu Samsunga jeśli mam gwarancję. Problem w tym że mam ładnie podbitą kartę gwarancyjną tylko brakuje mi dowodu zakupu. Jestem z Poznania i teraz mam pytanie co z tym zrobić? Czy przyjmą mi telefon w poznańskim Samsungu bez tego dowodu a jak nie to co można jeszcze zrobić żeby ożywić ten telefonik? Dzięki za wszelki sugestie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 14, 2009, 11:11:36 wysłana przez deepblade »

*

Offline puchaty

  • ***
  • 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • HeTeCe GieJeden
Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2009, 12:21:00 »
a nie mozesz isc do sklepu?salonu i poprosic o duplikat? Nie mogą robić z tego powodu problemów.
REGULAMIN !!

*

Offline cotvi

  • **
  • 202
Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 14, 2009, 12:38:57 »
zdobądź duplikat dowodu zakupu
masz podbitą gwarancje z datą ?
Omnia 2
HTC HD
HTC TD2
Omnia SAHJ1 > DXHK3 > DXHL2 > DXIA2_QB05M > 30.01.2009 (DXIA2 updates)
HTC Tytn II

*

Offline deepblade

  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia
Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 14, 2009, 12:58:53 »
Właśnie tutaj tkwi problem. Sprawa jest dość zawiła. Kupiłem telefon od pani która dostała go w prezencie od kolegi który kupił go w salonie Plusa na firmę i była wystawiona przy tym faktura. I teraz nie ma opcji żeby tą fakturę zdobyć, a o ile mi wiadomo raczej faktury mi nie wystawią ponownie. A gwarancja jest ładnie podbita z datą i pieczątką.

*

Offline tomsiw

  • ***
  • 271
  • Płeć: Mężczyzna
    • Data Optics - Technologie Światłowodowe
  • Sprzęt: Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC
Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2009, 13:37:15 »
Powinno wystarczyć ośwadczenie sklepu, który podbił gwarancję, że telefon został zakupiony u nich.
Byłem w podobnej sytuacji (w Orange) - tam była jeszcze bardziej zawiła sprawa ale ostatecznie ktoś kto podbijał gwarancję wystawił odpowiednie oświadczenie (o zakupie) i serwis bez problemu to zaakceptował.
Najlepiej wczesniej zadzwonić do serwisu, powiedziec jak sytuacja wygląda i przygotowac ich na to, że takie oswiadczenie przywieziesz...
Dobra rada:
W sytuacjach w których nie mogę przejść przez głupotę lub złośliwość jakiejś osoby mówie magiczne zdanie: "Przeciez wystrczy odrobina dobrej woli." Zawsze pomaga :-)
Życzę powodzenia!
Samsung Galaxy Note3 LTE 32GB + 64GB microSDXC (KitKat 4.4.2)

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 14, 2009, 20:13:28 »
Ewentualnie jeśli masz możliwość skontaktowania się z osobą (firmą) która brała omnię bezpośrednio w plusie, to poproś o kserokopię faktury zakupu
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline deepblade

  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia
Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 30, 2009, 19:46:38 »
A więc załatwiłem sprawę w ten sposób, że znalazłem serwis który sprawi że gwarancja będzie ważna bez dowodu zakupu. Oczywiście za drobną opłatą. Teraz wystarczy poczekać na prawdopodobną wymianę płyty głównej. Walczę już z tym telefonem miesiąc i mam nadzieję że niedługo to się skończy.