PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: deepblade w Marzec 14, 2009, 10:32:39

Tytuł: Czerwona dioda - i co dalej?
Wiadomość wysłana przez: deepblade w Marzec 14, 2009, 10:32:39
Jestem od niedawna nie/szczęśliwym posiadaczem Omnii. Z dnia na dzień coś się zwaliło i teraz mam tylko czerwoną diodę przy włączaniu. Byłem już z tym w zwykłym serwisie i powiedziano mi że nie da rady tego zrobić i powinienem pójść do serwisu Samsunga jeśli mam gwarancję. Problem w tym że mam ładnie podbitą kartę gwarancyjną tylko brakuje mi dowodu zakupu. Jestem z Poznania i teraz mam pytanie co z tym zrobić? Czy przyjmą mi telefon w poznańskim Samsungu bez tego dowodu a jak nie to co można jeszcze zrobić żeby ożywić ten telefonik? Dzięki za wszelki sugestie.
Tytuł: Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
Wiadomość wysłana przez: puchaty w Marzec 14, 2009, 12:21:00
a nie mozesz isc do sklepu?salonu i poprosic o duplikat? Nie mogą robić z tego powodu problemów.
Tytuł: Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
Wiadomość wysłana przez: cotvi w Marzec 14, 2009, 12:38:57
zdobądź duplikat dowodu zakupu
masz podbitą gwarancje z datą ?
Tytuł: Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
Wiadomość wysłana przez: deepblade w Marzec 14, 2009, 12:58:53
Właśnie tutaj tkwi problem. Sprawa jest dość zawiła. Kupiłem telefon od pani która dostała go w prezencie od kolegi który kupił go w salonie Plusa na firmę i była wystawiona przy tym faktura. I teraz nie ma opcji żeby tą fakturę zdobyć, a o ile mi wiadomo raczej faktury mi nie wystawią ponownie. A gwarancja jest ładnie podbita z datą i pieczątką.
Tytuł: Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
Wiadomość wysłana przez: tomsiw w Marzec 14, 2009, 13:37:15
Powinno wystarczyć ośwadczenie sklepu, który podbił gwarancję, że telefon został zakupiony u nich.
Byłem w podobnej sytuacji (w Orange) - tam była jeszcze bardziej zawiła sprawa ale ostatecznie ktoś kto podbijał gwarancję wystawił odpowiednie oświadczenie (o zakupie) i serwis bez problemu to zaakceptował.
Najlepiej wczesniej zadzwonić do serwisu, powiedziec jak sytuacja wygląda i przygotowac ich na to, że takie oswiadczenie przywieziesz...
Dobra rada:
W sytuacjach w których nie mogę przejść przez głupotę lub złośliwość jakiejś osoby mówie magiczne zdanie: "Przeciez wystrczy odrobina dobrej woli." Zawsze pomaga :-)
Życzę powodzenia!
Tytuł: Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
Wiadomość wysłana przez: copymaker w Marzec 14, 2009, 20:13:28
Ewentualnie jeśli masz możliwość skontaktowania się z osobą (firmą) która brała omnię bezpośrednio w plusie, to poproś o kserokopię faktury zakupu
Tytuł: Odp: Czerwona dioda - i co dalej?
Wiadomość wysłana przez: deepblade w Marzec 30, 2009, 19:46:38
A więc załatwiłem sprawę w ten sposób, że znalazłem serwis który sprawi że gwarancja będzie ważna bez dowodu zakupu. Oczywiście za drobną opłatą. Teraz wystarczy poczekać na prawdopodobną wymianę płyty głównej. Walczę już z tym telefonem miesiąc i mam nadzieję że niedługo to się skończy.