Naprawa gwarancyjna - czas naprawy

  • 3 Odpowiedzi
  • 2076 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline marcelid

  • 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 Leonek
Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
« dnia: Listopad 13, 2008, 18:01:01 »
Witam,
moja Omnia wylądowała w serwisie (zniknął aparat), oddałem ją poprzez sklep firmowy Plusa.
Niestety nie mam kart gwarancyjnej bo musiałem ja im zostawić, a już mnie przeciągają z naprawą telefonu ponad 2 tygodnie.
Może mi ktoś podpowiedzieć ile mają czasu na naprawę, co jeśli go przedłużą i czy liczą się dni kalendarzowe czy robocze ?
MArceliD

*

Offline Of

  • 39
  • Sprzęt: Omnia I / SGS II
Odp: Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 13, 2008, 18:06:52 »
Serwis ma 14 dni roboczych na naprawę.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 13, 2008, 18:18:31 »
dokladnie.. mi tak powiedziala pani ktorej oddalem telefon wraz z karta gwarancyjna i nawet dodala ze juz za tydzien moge zadzwonic i zapytac czy moge odebrac :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline Piotr1

  • *
  • 75
  • Sprzęt: PDA i-mate, i900 Omnia
Odp: Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 13, 2008, 20:43:22 »
Serwis ma 14 dni roboczych na naprawę.
serwis ma 14 dni roboczych na określenie się, czy uznaje naprawę jako gwarancyjną. Po tym terminie obligatoryjnie uznaje się naprawę jako gwarancyjną. Tak regulują czas naprawy polskie przepisy dotyczące gwarancji. I należy rozgraniczyć osobę fizyczną od klienta biznesowego, dla firm są inne przepisy. Chyba że macie polską umową gwarancyjną, gdzie jest jasno określony czas naprawy