PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => SGH-i900 (Omnia) => Wątek zaczęty przez: marcelid w Listopad 13, 2008, 18:01:01

Tytuł: Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
Wiadomość wysłana przez: marcelid w Listopad 13, 2008, 18:01:01
Witam,
moja Omnia wylądowała w serwisie (zniknął aparat), oddałem ją poprzez sklep firmowy Plusa.
Niestety nie mam kart gwarancyjnej bo musiałem ja im zostawić, a już mnie przeciągają z naprawą telefonu ponad 2 tygodnie.
Może mi ktoś podpowiedzieć ile mają czasu na naprawę, co jeśli go przedłużą i czy liczą się dni kalendarzowe czy robocze ?
Tytuł: Odp: Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
Wiadomość wysłana przez: Of w Listopad 13, 2008, 18:06:52
Serwis ma 14 dni roboczych na naprawę.
Tytuł: Odp: Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
Wiadomość wysłana przez: javman w Listopad 13, 2008, 18:18:31
dokladnie.. mi tak powiedziala pani ktorej oddalem telefon wraz z karta gwarancyjna i nawet dodala ze juz za tydzien moge zadzwonic i zapytac czy moge odebrac :)
Tytuł: Odp: Naprawa gwarancyjna - czas naprawy
Wiadomość wysłana przez: Piotr1 w Listopad 13, 2008, 20:43:22
Serwis ma 14 dni roboczych na naprawę.
serwis ma 14 dni roboczych na określenie się, czy uznaje naprawę jako gwarancyjną. Po tym terminie obligatoryjnie uznaje się naprawę jako gwarancyjną. Tak regulują czas naprawy polskie przepisy dotyczące gwarancji. I należy rozgraniczyć osobę fizyczną od klienta biznesowego, dla firm są inne przepisy. Chyba że macie polską umową gwarancyjną, gdzie jest jasno określony czas naprawy