MANILA 2d i FlahLite 3.1 ROM plus TouchFLO 2D DOWNLOAD,video i opinie

  • 327 Odpowiedzi
  • 92018 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: MANILA 2d i FlahLite 3.1 ROM plus TouchFLO 2D DOWNLOAD,video i opinie
« Odpowiedź #180 dnia: Listopad 26, 2008, 22:15:38 »
U mnie pomogło wgranie thema dostosowanego w 100% do omni .Z tego co zauważylem nie wszystkie są  poprawnie przygotowane ,stąd problem .Tez znalazlem kilka ciekawych tematów ,które nie posiadają takiej przypadłości .pewnie można to jakos samemu poprawić ,trzeba  użyć programu do edycji tematów ,ale w tej sprawie sie nie wypowiadam ,ponieważ nie mam doświadczenia i czasu na takie zabawy.

*

Offline Shrek.pl

  • **
  • 196
  • Płeć: Mężczyzna
    • SHREK.pl
  • Sprzęt: TT720, iPhone
Odp: MANILA 2d i FlahLite 3.1 ROM plus TouchFLO 2D DOWNLOAD,video i opinie
« Odpowiedź #181 dnia: Listopad 27, 2008, 13:59:03 »
Uważajcie na to najnowsze wydanie ROMu z Minlla 04, miałem przed chwilą
wywalenie Manilli, jakby nie istaniała w systemie, wyłączyła się poprostu
i jedyne co pomogło, to HR. Potem mozolne ustawienie wszystkiego od nowa.

Tydzień wszystko działało wysmienicie, a dzisiaj przy wygaszonej dostałem
sesemesa i jak się wybudziła, to już bez nakładki, goły WM. To tak informacyjnie.
TT Go720 + WE & CE 8.50 <<>> iPhone 3Gs 16GB + TT 1.4.1 W&CE8.50

Odp: MANILA 2d i FlahLite 3.1 ROM plus TouchFLO 2D DOWNLOAD,video i opinie
« Odpowiedź #182 dnia: Listopad 29, 2008, 17:38:12 »
nie wiem czy u kogos nastapila podobna zmiana ,ale u mnie po wgraniu romu z MANILA 2D, telefon  ZNACZNIE lepiej lapie zasieg. naprawde  roznica jest powazna. nie wiem czy nie nalezalo by tego obwiescic ,  zakladajac nowy temat , bo nie wszyscy tu zagladaja , a wielu osobom by pomoglo.

*

Offline Delfinnn

  • *
  • 84
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: MANILA 2d i FlahLite 3.1 ROM plus TouchFLO 2D DOWNLOAD,video i opinie
« Odpowiedź #183 dnia: Listopad 29, 2008, 18:48:35 »