Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 104607 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #120 dnia: Luty 04, 2009, 12:12:28 »
To taka jasna plama około 5mm2 widoczna głownie na jasnym tle jakieś 2 centymetry od dolnej krawędzi ekranu.

*

Offline Patrynio84

  • ***
  • 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia-->Omnia II-->HTC HD2
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #121 dnia: Luty 04, 2009, 12:52:54 »
hmm,moja karta gwarancyjna jest zupełnie pusta...telefon kupiony w media-markt..mam tylko taki papier chyba faktura z pieczatkami,dołaczonym paragonem i wpisanym w to numerem imei. I co teraz? jestem z siedlec a sklep w legnicy.


ufff własnie zadzwoniłem do tego mediamarkt w legnicy i powiedzieli ze podbic karte moge w kazdym mediamarkcie w polsce to w wawie jak jezdze co tydzien to sobie podbije:P
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2009, 12:58:07 wysłana przez Patrynio84 »

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #122 dnia: Luty 04, 2009, 15:37:02 »
exar: bo ja mam plamke taką żółtawą, w dolnym lewym i prawym górnym narożniku i się zastanawiam co to

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #123 dnia: Luty 04, 2009, 17:23:39 »
Cytuj
bo ja mam plamke taką żółtawą, w dolnym lewym i prawym górnym narożniku i się zastanawiam co to
Nie wiem co to , u mnie była tylko jedna, biała. Ja bym to zaniósł na serwis, ewidentnie się kwalifikuje.

*

Offline xadrian

  • **
  • 128
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S4
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #124 dnia: Luty 16, 2009, 11:40:23 »
Witam!
Mam takie pytanko odnosnie tej gwarancji.. Czy jak oddajecie na gwarancje to zawsze wymagaja od was dowodu zakupu czy moze byc tylko sama gwarancja podpita przez PLUSa?? I jesli wymagaja dowodu zakupu to czy musi to byc oryginał czy moge dac im kopie odbita na ksero??

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #125 dnia: Luty 16, 2009, 14:45:37 »
@xadrian - Jedni twierdza, że wymagają, drudzy że nie. Lepiej mieć dowód zakupu przy sobie. Jak oddawałem omnie do plusa to nie chcieli dowodu zakupu, tylko kartę gwarancyjną.
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2009, 14:47:21 wysłana przez barthek »

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #126 dnia: Luty 16, 2009, 16:26:23 »
Witam. Opowiem Wam bo przeszedłem już całą procedurę. Uwaliłem omnie z orange wgrywając rom. Doszło do końca i wyświetliło failed czy jakoś tam. Nie chciała się wyłączyć tylko wisiała tak długo w końcu wyjąłem baterie .... i amba. Wysłałem od razy do CCS do Wawy. Ominąłem w ten sposób żmudną i długą drogę przez operatora. Wysłałem ich kurierem za darmoche. Dołączyłem karte gwarancyjną i fakture zakupu. Można sobie śledzić co z naszym sprzętem sie dzieje na ich stronie. Nie dali rady naprawić. Wysłali zapytanie do samsunga o wymiane i po 2 tyg samsung łaskawie sie zgodził. Odesłano mi nowiutki sprzęcik. Jedno wam powiem. Nie mam zamiaru drugi raz przez to przechodzić i nie wgrywam już romu. Pozdrawiam :)

*

Offline Matczak

  • 35
  • Sprzęt: I900 OMNIA, n73
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #127 dnia: Marzec 03, 2009, 23:20:09 »
Witam, mam do was drodzy forumowicze takie pytanko , uwaliłem omnie przy flashowaniu.Oddałem ja na gwarancję no i tu jest problem bo tel oddałem do plusa  02.02.2009 następnie  do RR serwis w poznaniu , teraz leży w Radomiu w statusie naprawy cały czas jest czeka na odpowiedź a opisie naprawy że proszą o dosłanie dowodu zakupu .Gdy oddawałem do plusa pani powiedziała ze mam oddać tylko tel i kartę gwarancyjną, że kopie faktury oni posiadają i oryginału nie chciała dzisiaj już 3 marzec a telefonu jak nie było tak nie ma . Teraz nie wiem czy dzwonić do Radomia i wysłać to czy czekać aż oni się z plusem skontaktują, pozatym czy mogę się starać o nowy urządzenie jeśli np naprawa jeszcze o dwa tygodnie sie przedłuzy ??

Dziś w opisie naprawy mam takie coś :
Prosimy o dosłanie dowodu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego datę sprzedaży i numer imei telefonu. W informacji zwrotnej prosimy o podanie numeru ekspertyzy technicznej. Nie dosłano dowodu zakupu - serwis zwraca telefon bez ingerencji z kosztami ekspertyzy w wysokości 19 zł brutto. Pl. rr 128892.
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2009, 09:28:16 wysłana przez Matczak »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #128 dnia: Marzec 04, 2009, 18:18:27 »
wyslij im kopie  dowodu zakupu i niestety musisz czekac... utrudniaja zycie czlowiekowi niestety...
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline Matczak

  • 35
  • Sprzęt: I900 OMNIA, n73
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #129 dnia: Marzec 05, 2009, 00:40:09 »
ok dzięki javman no a ile oni mają prawo tel na gwarancji trzymać??

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #130 dnia: Marzec 05, 2009, 08:38:07 »
oni jako serwis 2 tygodnie (14 dni roboczych)  ale czas naprawy wydluzony np. oczekiwaniem na czesci nie jest liczony, tak jest napisane w gwarancji ... niestety z nimi to zawsze są kłopoty...
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #131 dnia: Marzec 14, 2009, 18:29:33 »
witam ma ktos sprawdzony tekst po ktorym serwis w ramach gwarancji naprawi uwalony telefon ?:)
Opisze swoje uwalenie przy wgrywaniu obrazu niby sie wgralo nastopil reset i juz sie moja omnia nie podnoisla ;/
zamierzam ja na dniach wyslac i prosze o jakis sprawdzony tekst

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #132 dnia: Marzec 15, 2009, 11:26:34 »
Witam,
posiadam na wyswietlaczu folie klejona, oczywiscie sa to oryginalne akcesoria SAMSUNGa. Czy w zwiazku z tym, powinienem ja zdjac przed oddaniem telefonu do seriwsu?

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #133 dnia: Marzec 15, 2009, 11:43:38 »
jest to oryginal samsunga ? ten ktory daja na samym poczatku ? ja jak odkleisz to juz nie przykleisz, jesli to inna folia to moze odklej bo moze sie zdarzyc ze ci ja zabiorą.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline Matczak

  • 35
  • Sprzęt: I900 OMNIA, n73
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #134 dnia: Marzec 15, 2009, 20:55:50 »
Witam , no i ja telefonu jeszcze nie mam byłem w punkcie plusa , pani powiedziała że brakujące papiery tzn potwierdzajace nr imei itd. wysłane tydzień temu do rrserwis a wczoraj sprawdzam na stronie serwisu i telefon został wysłany spowrotem bez naprawy bo nie mają papierków :-| . I co teraz czekać kolejne  półtora miesiąca, bo w plusie dowiedziałem sie ze skoro oni wysłali im brakujące dokumenty to tel nie przyjmą i odeślą spowrotem do nich .Co myślicie ???  :-|

*

Offline $ROGAL$

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nexus 6p, Xiaomi RN4x
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #135 dnia: Marzec 24, 2009, 12:27:35 »
WItam niedawno dzwoniłem na inforlini samsunga i miły PAn wytłumaczyl mi ze zakupiony towar z Angli lub innego kraju z UE ma na gwarancji wyszczegolnione kraje i wcale niemusi byc na tej gwarancji POLSKI wiec w tym wypadku moze byc tak ze kupimy telefon w Angli a na gwarancji beda wszystkie kraje obok oprocz POLSKI no cos takie jaja sa UE .......ciekawe nie oczywiscie zostaje jeszcze podbita gwarancji i czasami jak trafimy na upierdliwy serwis faktura lub dowod zakupu......pozdrawiam
W "WARRANTY CARD" dolaczonej do OMNII zakupionej w Vodafone UK (z umowa abonamentowa) jest zapis po polsku:

        "...Przy skladaniu reklamacji produkt powinien zostac dostarczony do Autoryzowanego Punktu Serwisowego w kraju, w ktorym dokonano zakupu produktu.
         Jednak Autoryzowane Punkty Serwisowe w innych krajach Unii Europejskiej moga dokonac naprawy na warunkach obowiazujacych w danym kraju."

Dalej jest podany kontakt do Samsung Electronics Polska, a pozniej napisane, gdzie nalezy zglaczac naprawy i podane dane do RR Serwis w Radomiu, oraz CCS w Warszawie i dopisek "lub ich punktach regionalnych" :]

Ten pogrubiony fragment sprawia, ze zapis nie jest jednoznaczny. Ma ktos DOSWIADCZENIE z obsluga serwisowa w PL OMNII kupionej zagranica?

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #136 dnia: Marzec 24, 2009, 13:30:33 »
Zapis jak najbardziej jednoznaczny z uwagi że w różnych krajach są różne ustawy i zarządzenia dotyczące obowiązków wypływających z rękojmi i gwarancji. Poza tym jak już pisałem w innym wątku Samsung i inne firmy tzw. czołowe firmy elektroniczne różnie traktują klientów w różnych krajach świata – Europa nie jest tu ewenementem. Słusznie domyślacie  się -  poziom traktowania zależy od zasobności portfela przeciętnego mieszkańca państwa w którym firma rozprowadza swój produkt. W niektórych krajach stosuje się gwarancję z odbiorem uszkodzonego produktu door to door lub door to door z możliwością użyczenia zapasowego sprzętu albo tak jak w Polsce WC to WC czyli najlepiej jakbyś ten uszkodzony telefon spuścił w klopie i nie zawracał łaskawcą z Samsunga głowy takimi sprawami jak ich wadliwy produkt. Jeżeli zaś chodzi o jednolitość prawa europejskiego to są to na razie jeszcze mrzonki – zgodzę się generalnie ma to miejsce ale nas klientów interesują rozwiązania szczegółowe a te są różne.  Reasumując tak jak w każdym kraju firma udziela gwarancji bo generalnie jest do tego zobowiązana tak szczegółami może się to różnić znacznie a jak wiemy diabeł tkwi w szczegółach. Pan z Samsunga jak zwykle p….lił jak potłuczony ponieważ takie działanie jest podstawą wniesienia  skargi do Trybunału Europejskiego na nierówne traktowanie obywatela innego państwa europejskiego. Podstawą prawa europejskiego w kontekście uprawnień obywateli jest by dawać więcej a nie ograniczać. Jeżeli więc firma wchodzi na rynek europejski nie może spod ogólnej gwarancji  wyłączyć obywatela jednego czy drugiego państwa europejskiego natomiast może mu skutecznie utrudnić życie jak to widać na załączonym obrazku w przypadku kolegi Matczaka. Istnieją dwie formy załatwienia spraw szybka prosząca i długa walcząca.

A ja koledze doradzę trzeba wziąć flachę i pogadać z kolegami z serwisu czyli załatwić sprawę po rosyjsku.

Pozdrawiam Piotr
(przepraszam za skrótowe potraktowanie tego dość obszernego tematu  ale po którymś tam zdaniu pomyślałem że nikt z Was tego nie zechce czytać)
« Ostatnia zmiana: Marzec 25, 2009, 14:49:31 wysłana przez Piotr1303 »

*

Offline $ROGAL$

  • **
  • 117
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Nexus 6p, Xiaomi RN4x
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #137 dnia: Marzec 25, 2009, 21:26:38 »
(...)
Pozdrawiam Piotr
(przepraszam za skrótowe potraktowanie tego dość obszernego tematu  ale po którymś tam zdaniu pomyślałem że nikt z Was tego nie zechce czytać)
Ja przeczytalem ;p
Ale dalej nie dostalem jednoznacznej odpowiedzi. Pisze do Samsunga, zobaczymy co powiedza.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 27, 2009, 22:24:14 »
W kwestii odpowiedzi to najważniejsze jest nie usłyszeć  kategorycznego nie. A niektórych przypadkach brak odpowiedzi to dobra odpowiedź.
Jak przyjdzie to proszę  napisać co odpowiedzieli – jak będzie niepomyślnie to się będziemy zastanawiać co dalej.
Jednocześnie pragnę poinformować kolegów, że w Polsce istnieje powołany Powiatowy Rzecznik Konsumentów, którego zadaniem jest pomoc mieszkańcom powiatu w sprawach sporów z sprzedawcami i producentami. Jeżeli zaś nie jesteście z niego zadowoleni to walcie do Starosty na skargę – bo on jest jego zwierzchnikiem i wtedy się zabierze do roboty.

Pozdrawiam Piotr

*

Offline Matczak

  • 35
  • Sprzęt: I900 OMNIA, n73
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #139 dnia: Kwiecień 10, 2009, 22:18:48 »
Witam serdecznie, wkońcu odzyskałem telefon , wymienili płytę główną , brak śmieci plusa, brak simloka i wgrany shj3 :)

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwiec 07, 2009, 10:31:01 »
Witam wszystkich. 
Czy oddając telefon do CCS w celu wymiany obudowy i uszkodzonego dotyku (naprawa płatna) muszę również zalączyć kartę gwarancyjna itp.
Jak długo może potrwać taki zabieg i czy mogą się doczepić , że mam wgrane oryg. oprogramowanie Samsunga (w telefonie było oprogramowanie Plusa)?
Pozdrawiam

*

Offline koart

  • ****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwiec 07, 2009, 17:02:00 »
Witam wszystkich. 
Czy oddając telefon do CCS w celu wymiany obudowy i uszkodzonego dotyku (naprawa płatna) muszę również zalączyć kartę gwarancyjna itp.
Jak długo może potrwać taki zabieg i czy mogą się doczepić , że mam wgrane oryg. oprogramowanie Samsunga (w telefonie było oprogramowanie Plusa)?
Pozdrawiam

placisz za to wiec niby do czego maja sie czepiac :)
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 07, 2009, 19:30:24 »
W sumie racja  :ok: Dzieki

*

Offline rogas

  • **
  • 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Era g1 ; Mio p550m
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 22, 2009, 10:17:36 »
Witam. Mam okazje kupić tanio Samsunga Omnie. Telefon ten posiada gwarancję i był kupowany w plusie, jednak nie ma dowodu zakupu. Czy w takim przypadku zostanie uznana gwarancja?

*

Offline axis

  • **
  • 200
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwiec 22, 2009, 15:25:08 »
witam
najlepiej przejdź sie do salonu plusa lub sklepu ewentualnie przedzwon do biura obsługi
gdzie otrzymasz informacje interesujace ciebie lecz z tego co wiem salon nie jest serwisem
a serwis będzie raczej wymagał dowodu zakupu np. w sytuacji gdyby doszło do wymiany PDA
lub zwrotu gotówki ze względu na niemożliwość naprawy
pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2009, 15:27:56 wysłana przez axis »

*

Offline EnzoParis

  • *
  • 50
  • Sprzęt: HTC HD2 8GB
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwiec 22, 2009, 19:06:34 »
Witam, czy takie dziwne przebłyski na wyświetlaczu ( taka jasniejsza plamka wielkości 5x5mm) kwalifikują sie na wymiane w ramach gwarancji??

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwiec 22, 2009, 23:35:34 »
Witam, czy takie dziwne przebłyski na wyświetlaczu ( taka jasniejsza plamka wielkości 5x5mm) kwalifikują sie na wymiane w ramach gwarancji??
Oczywiscie ze tak powiem wiecej po naprawie znow to sie zrobi po ok miesiacu wiec potem mozna znow oddac i tak do skutka az dadza nowy.

*

Offline Mateunio

  • ***
  • 429
  • Płeć: Mężczyzna
  • BMW E34 Driver
  • Sprzęt: SGS III 20GB
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #147 dnia: Lipiec 19, 2009, 19:20:41 »
Witam!
Mam Omnie z drugiej reki, i pewnien problem. Kupilem ją bez dowodu zakupu, mam caly komplet akcesorii i pudelko. Wiem ze jeszcze posiada gwarancje tylko potrzebuje daty zakupu. Czy jest mozliwosc dojscia po Imei-u np? Kupiona byla w Plusie. tylko ze na drugim koncu polski.
Tylny naped jest jak sex. Po co jechac na recznym, jak mozna dac w piz*e

*

Offline axis

  • **
  • 200
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #148 dnia: Lipiec 19, 2009, 19:50:08 »
Cóż udaj sie do salonu plusa i dowiesz sie najlepiej

*

Offline Jerzyna

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i8000
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #149 dnia: Lipiec 28, 2009, 22:23:11 »
Witam,
Czy ktoś się orientuje jak wygląda naprawa Omni w serwisie w Opolu?
Zastanawiam się nad oddaniem sprzętu do serwisu na naprawę gwarancyjną wyświetlacza (standardowe przebarwienie od procka) i mam nadzieję, że po wymianie poprawi się dotyk (Omnia kupiona 10/11.2008 w Orange).
Ewentualnie proszę o informację, gdzie najlepiej odesłać telefon do naprawy (tak aby był najszybciej naprawiony) ?
Historia:AlcatelPocket>EricssonT18s>Moto.T191>N6510>N3510i>N6100>N7650>Moto.E365>N3310>
SET610>N6310i>N3650>NecE616v>N6650>N6020>SEk700i>N6670>Moto.V3>N6230i>Moto.E1>
Samsu.D600E>SEk600i>Nn70>N6233>SEk750i>N6300>ASUSP535>SEk510i>Ne50>S-i900>S-i8000