Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 104673 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #90 dnia: Grudzień 12, 2008, 20:13:17 »
Oddalem tel do naprawy w poniedzialek dzis mam go juz u siebie.Wymienili wyswietlacz bo mialem plamke panel dotykowy bo napisalem ze sie zacinal(moim zdaniem byla to wina softu) tylna klapke (bo trzeszczala) i rom na brhj3 brandowany na ere simlocka jednak nie zalozyli.Polecam serwis CCS naprawde wszystko szybko i sprawnie.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #91 dnia: Grudzień 16, 2008, 12:59:18 »
Oddalem tel do naprawy w poniedzialek dzis mam go juz u siebie.Wymienili wyswietlacz bo mialem plamke panel dotykowy bo napisalem ze sie zacinal(moim zdaniem byla to wina softu) tylna klapke (bo trzeszczala) i rom na brhj3 brandowany na ere simlocka jednak nie zalozyli.Polecam serwis CCS naprawde wszystko szybko i sprawnie.

Miałeś plamkę(odbarwienie) na ekranie i naprawili ci sprzęt? Tzn. ja mam odbarwienie 2 miejscach i się zastanawiam czy mi uznają. Poza tym jak wreszcie ma się sprawa z wymianą sortu i gwarancją? Jeśli zmieniłem soft i wyśle telefon na gware to mi ją anulują?

Musze wgrać oryginalny, plusowski soft?

*

Offline dypek

  • **
  • 128
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #92 dnia: Grudzień 16, 2008, 15:24:26 »
Nie wiem jak z softem ale mialem odbarwienie ekranu w jednym miejscu i mi wymienili bez problemow.Wymienili tez dotyk na nowy i teraz chodzi o wiele lepiej nie wiem czy to zasluga dotyku czy nowego romu ale jest super.

*

Offline Diabelko

  • **
  • 122
  • Płeć: Mężczyzna
  • Omnia 8GB > Mediamarkt +2GB
  • Sprzęt: Omnia SGHi900 8GB
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #93 dnia: Grudzień 17, 2008, 09:01:56 »
Witam

Jak wiadomo Samsung Polska trochę namieszał z prawami gwarancyjnymi dotyczący aktualizacji rom na teranie naszego kraju , w związku naruszeniem praw konsumenta zastosowałem forme skargi do:
Europejskiej Centrum Konsumentów > dostałem odpowiedz  :grin:
Cytuj
W zwiazku z przeslanym do Europejskiego Centrum Konsumenckiego przez
Pana e-mailem z dnia 8 grudnia 2008 roku dotyczącym aktualizowania
oprogramowania telefonu Samsung informujemy, ze sprawie zostala nadana
sygnatura podana powyzej i w celu latwiejszej identyfikacji zachecam do
poslugiwania sie nia przy kazdym kontakcie z ECK.

Z opisanego przez Pana stanu faktycznego wynika, ze polityka firmy
Samsung na terenie Polski moze naruszac interesy rowniez innych
konsumentow. W zwiazku
z tym sugerujemy Panu kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i
Konsumenta. Podstawowym zadaniem UOKiK w obszarze ochrony konsumentow
jest wystepowanie w interesie publicznym -- to znaczy podejmowanie
dzialan w celu regulowania niekorzystnych praktyk rynkowych mogących
naruszac zbiorowe interese konsumentow
<http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/zbiorowe_interesy_konsumentow/>.

tak tez uczyniłem , napisałem do Federacji konsumentów i napiszę do UOKiK  :E
pozdro
Artemis by Sector

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #94 dnia: Grudzień 17, 2008, 13:56:40 »
Witam

Jak wiadomo Samsung Polska trochę namieszał z prawami gwarancyjnymi dotyczący aktualizacji rom na teranie naszego kraju , w związku naruszeniem praw konsumenta zastosowałem forme skargi do:
Europejskiej Centrum Konsumentów > dostałem odpowiedz  :grin:
Cytuj
W zwiazku z przeslanym do Europejskiego Centrum Konsumenckiego przez
Pana e-mailem z dnia 8 grudnia 2008 roku dotyczącym aktualizowania
oprogramowania telefonu Samsung informujemy, ze sprawie zostala nadana
sygnatura podana powyzej i w celu latwiejszej identyfikacji zachecam do
poslugiwania sie nia przy kazdym kontakcie z ECK.

Z opisanego przez Pana stanu faktycznego wynika, ze polityka firmy
Samsung na terenie Polski moze naruszac interesy rowniez innych
konsumentow. W zwiazku
z tym sugerujemy Panu kontakt z Urzędem Ochrony Konkurencji i
Konsumenta. Podstawowym zadaniem UOKiK w obszarze ochrony konsumentow
jest wystepowanie w interesie publicznym -- to znaczy podejmowanie
dzialan w celu regulowania niekorzystnych praktyk rynkowych mogących
naruszac zbiorowe interese konsumentow
<http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/zbiorowe_interesy_konsumentow/>.

tak tez uczyniłem , napisałem do Federacji konsumentów i napiszę do UOKiK  :E
pozdro


Panie/Panowie walka w pojedynkę to jak walka z tesciową której się wydaje że zawsze ma rację
Jeczcze raz namawiam wszystkich do wysyłania maili i skarg do Samsunga a nawet skarg do UOKiK ,wydaje mi sie że juz wiele zostało zrobione w tym kierunku ,Samsung Polska podpisał się pod tym że jesli będziemy aktualizowali ROM z oficjalnej strony Samsunga to nie utracimy gwarancjii pozostaje jeszcze kwestia tego co się stanie jesli urządzenie "padnie"podczas tej aktualizacji,czy naprawią nam telefon za darmo czy nie.Opwiedź z globalnej witryny Samsunga była jednoznaczna i prosta oczywiscie że tak, teraz musimy jedynie wymusić tę samą  odpowiedź na naszym Samsungu,oczywiscie będą nam wciskać że postanowienia gwarancyjne są inne dla każdego kraju ale to nie prawda
Pozdrawiam
                R
« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2008, 13:59:59 wysłana przez radek007 »

*

Offline SeBoLeX

  • ****
  • 646
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia -> HTC Leo -> HTC One X -> SG Note 3
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #95 dnia: Grudzień 17, 2008, 14:19:39 »
Czy wy macie coś wpisane przez sprzedace na karacie gwarancyjnej (tej książeczce w 9 językach)? W tej umowie gwarancyjnej jest napisane, że " Numer seryjny na produkcie musi byc czytelny i zgodny  z numerem wpisanym w kartę gwarancyjną." U mnie w tej karcie nic nie jest wpisane, czy to znaczy, że moja gwarancja jest nieważna, czy wystarczy, że pójdę do sprzedawcy i poproszę o wpisanie potrzebnych danych?
Device #1: Samsung Galaxy Note 3 ; ROM: WiechoROM v5 DXUENF3 (4.4.2 - KitKat)

Device #2: Kiano Core 10.1 3G [ROOTED]

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #96 dnia: Grudzień 17, 2008, 14:29:05 »
Czy wy macie coś wpisane przez sprzedace na karacie gwarancyjnej (tej książeczce w 9 językach)? W tej umowie gwarancyjnej jest napisane, że " Numer seryjny na produkcie musi byc czytelny i zgodny  z numerem wpisanym w kartę gwarancyjną." U mnie w tej karcie nic nie jest wpisane, czy to znaczy, że moja gwarancja jest nieważna, czy wystarczy, że pójdę do sprzedawcy i poproszę o wpisanie potrzebnych danych?

Witam
W chwili obecnej twoja gwarancja jest nieważna ,nie powinno byc problemu z wpisem w kartę gwarancyjną u sprzedawcy
(Najlepiej sam wypełnij i daj do podbicia)
Pozdrawiam
                R

*

Offline SeBoLeX

  • ****
  • 646
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia -> HTC Leo -> HTC One X -> SG Note 3
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #97 dnia: Grudzień 17, 2008, 16:02:42 »
Witam
W chwili obecnej twoja gwarancja jest nieważna ,nie powinno byc problemu z wpisem w kartę gwarancyjną u sprzedawcy
(Najlepiej sam wypełnij i daj do podbicia)
Pozdrawiam
                R

Móglbys jeszcze powiedziec, w ktorym miejscu i jakie konkretnie dane mają byc wpisane? Na pewno IMEI, coś jeszcze?
Device #1: Samsung Galaxy Note 3 ; ROM: WiechoROM v5 DXUENF3 (4.4.2 - KitKat)

Device #2: Kiano Core 10.1 3G [ROOTED]

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #98 dnia: Grudzień 17, 2008, 22:07:09 »
Witam
W chwili obecnej twoja gwarancja jest nieważna ,nie powinno byc problemu z wpisem w kartę gwarancyjną u sprzedawcy
(Najlepiej sam wypełnij i daj do podbicia)
Pozdrawiam
                R

Móglbys jeszcze powiedziec, w ktorym miejscu i jakie konkretnie dane mają byc wpisane? Na pewno IMEI, coś jeszcze?

Witam

Na pierwszej stronie(okładce) musisz mieć wypełnione wszystko(wszystko jest przetłumaczone małym druczkiem)
Twój podpis i podpis sprzedawcy i pieczątka
Pozdrawiam
                 R

*

Offline SeBoLeX

  • ****
  • 646
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia -> HTC Leo -> HTC One X -> SG Note 3
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #99 dnia: Grudzień 17, 2008, 23:02:17 »
Witam
W chwili obecnej twoja gwarancja jest nieważna ,nie powinno byc problemu z wpisem w kartę gwarancyjną u sprzedawcy
(Najlepiej sam wypełnij i daj do podbicia)
Pozdrawiam
                R

Móglbys jeszcze powiedziec, w ktorym miejscu i jakie konkretnie dane mają byc wpisane? Na pewno IMEI, coś jeszcze?

Witam

Na pierwszej stronie(okładce) musisz mieć wypełnione wszystko(wszystko jest przetłumaczone małym druczkiem)
Twój podpis i podpis sprzedawcy i pieczątka
Pozdrawiam
                 R

No rzeczywiscie, jak można byc tak ślepym :D

EDIT:
Co mam wpisac w linijce "Serial No."? To jest może ten numer na kartonie, ktory zaczyna się i kończy gwiazdką *?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 18, 2008, 16:24:05 wysłana przez SeBoLeX »
Device #1: Samsung Galaxy Note 3 ; ROM: WiechoROM v5 DXUENF3 (4.4.2 - KitKat)

Device #2: Kiano Core 10.1 3G [ROOTED]

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #100 dnia: Grudzień 18, 2008, 16:35:15 »
IMEI tam masz podac, ja mam tak wypelniona karte
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline SeBoLeX

  • ****
  • 646
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia -> HTC Leo -> HTC One X -> SG Note 3
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #101 dnia: Grudzień 18, 2008, 16:38:04 »
OK, dzięki. Nieźle, zapieczętowali ci pół kartki :D
Device #1: Samsung Galaxy Note 3 ; ROM: WiechoROM v5 DXUENF3 (4.4.2 - KitKat)

Device #2: Kiano Core 10.1 3G [ROOTED]

*

Offline radek007

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGS I9000 5.5 Dark Knight ROM
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #102 dnia: Grudzień 19, 2008, 11:31:50 »
IMEI tam masz podac, ja mam tak wypelniona karte

Witam

Nie chce sie czepiać szczegółów ale IMEI to nie numer seryjny,Numer seryjny jest pod baterią pod kodem kreskowym
S/N: To tak na wypadek gdybyście trafili na jakiegoś upierdliwca w serwisie
Pozdrawiam
                 R
« Ostatnia zmiana: Grudzień 19, 2008, 11:40:11 wysłana przez radek007 »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #103 dnia: Grudzień 19, 2008, 13:15:51 »
 pomimo ze tam jest napisane serial no. (S/N) to sprzedawcy wpisuja zawsze IMEI, nawet jeden z forumowiczow wypelniajac swoja karte wpisal ten numer spod kodu kreskowego i mu nie chcieli przyjac telefonu do serwisu...  pytali dlaczego nie ma wpisanego numeru IMEI.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #104 dnia: Grudzień 23, 2008, 20:28:07 »
Witam,
czy do karty gwarancyjnej jest potrzebny dowod zakupu?
Pozdrawiam i z gory dzieki za odp.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #105 dnia: Grudzień 23, 2008, 20:36:19 »
nie koniecznie, czasem pytaja o paragon/fakture a czasem nie.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #106 dnia: Grudzień 23, 2008, 20:44:55 »
Cytuj
Witam,
czy do karty gwarancyjnej jest potrzebny dowod zakupu?
Pozdrawiam i z gory dzieki za odp.
Cytuj
nie koniecznie, czasem pytaja o paragon/fakture a czasem nie.

zawszę gdy chcesz oddać uszkodzony sprzęt na gwarancji musisz okazać się dowodem zakupu

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #107 dnia: Grudzień 23, 2008, 20:58:59 »
z tym ze zawsze moge sie klocic, owszem gdy ja oddawalem swoj tel. na gwarancje mialem przy sobie dowod zakupu ale nie bylem poproszony o jego okazanie... nawet go nie wyjalem z portfela.
zawsze jednak warto go miec przy sobie, to nie ulega zadnej watpliwosci :) 
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #108 dnia: Grudzień 23, 2008, 21:09:15 »
javman, a czy Twój telefon przyjmowała blondynka? :P :E

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #109 dnia: Grudzień 23, 2008, 21:12:38 »
Cytuj
Witam,
czy do karty gwarancyjnej jest potrzebny dowod zakupu?
Pozdrawiam i z gory dzieki za odp.
Cytuj
nie koniecznie, czasem pytaja o paragon/fakture a czasem nie.

zawszę gdy chcesz oddać uszkodzony sprzęt na gwarancji musisz okazać się dowodem zakupu

No wlasnie nie zawsze. Tylko jak oddajesz w sklepie, w ktorym dany sprzet zakupiles. Ale sa od tego wyjatki np. w karcie gwarancyjnej SonyEricsson jest wyraznie napisane, ze karta gwarancyjna jest wazna tylko z paragonem. Pytanie, czy w karcie gwarancyjnej Omni tez jest taki zapis?

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #110 dnia: Grudzień 23, 2008, 21:19:56 »
heh, w moim przypadku byla to akurat mloda ladna brunetka, i pewnie juz rutyniara z niej i nawet nie wyglupiala sie z takim pytaniem. bardzo sprawnie sie mna zaopiekowala w tej trudnej chwili gdy musialem zlozyc omnie w jej ręce :D

dowod zakupu zawsze nalezy ze soba miec, czy nas o niego poprosza to kwestia zachcianki pani przyjmujacej sprzet.

tak jest zapis o tym ze musimy miec/posiadac dowod zakupu.

 
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #111 dnia: Grudzień 23, 2008, 21:31:34 »
kiedyś oddawałem telefon w salonie plusa i blondyna przetarła nim po ladzie :P

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #112 dnia: Grudzień 23, 2008, 21:32:54 »
o zgrozo   :O :shock:

ja bym zaczal krzyczec :D
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #113 dnia: Grudzień 23, 2008, 21:39:24 »
na szczęście to nie był palmtop tylko zwykły fon :)

*

Offline mxk

  • *
  • 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: OMNIA 8GB QB05M-IA2 :) , Nokia N95, SPV C500
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 05, 2009, 21:25:44 »
tak dla informacji odnosnie naprawy gwarancyjnej uwalonej omnii napisze ze....
oddalem do autoryzowanego punktu samsunga oni wyslali do RR Serwisu do Radomia i fakt ze czekalem te 2 tyg na telefon ale w opisie usterki napisalem ze sie wieszal, wylaczal i byla kiepska jakosc rozmow-przed cegla oczywiscie :wink: (rom byl oryginalny orangutana BKHH6) to oni w opisie naprawy dali wymiane plyty glownej i aktualizacje oprogramowania. ku mojemu milemu zaskoczeniu sprawdzam wersje softu a tam PDA: i900SAHJ3, a TELEFON: i900XXHJ1 czyli nie brandowany  :D wiec od niechcenia wkladam karte play'a a nie orange i smiga! pewnie chcieli jakos zrekompensowac te 2 tyg bez telefonu  :E

*

Offline potargany

  • 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 11, 2009, 15:18:32 »
a ja mam pytanie , czy takie ubytki lakieru podlegają gwarancji ??

GŁUPICH NIE SIEJĄ - SAMI SIĘ RODZĄ..

*

Offline barthek

  • ***
  • 265
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 11, 2009, 15:25:17 »
[nie] - to są uszkodzenia wynikające z Twojej winy, więc serwis nie naprawi tego w ramach gwarancji.
telefon w kieszeni bez etui?

*

Offline potargany

  • 32
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i900
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 11, 2009, 17:10:04 »
dokładnie w kieszeni  :E ale spoko to tylko telefon
GŁUPICH NIE SIEJĄ - SAMI SIĘ RODZĄ..

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 31, 2009, 15:27:56 »
Witam,

Wczoraj odebrałem moja omnie z serwisu (CSS) i o zgrozo, wróciła strasznie porysowana! Nie wiem co o tym myśleć, oczywiście sprzęcik wrócił odrazu na serwis i zobaczymy co będzie. Żeby być sprawiedliwym to dodam ze zgłoszone usterki, czyli plama na wyświetlaczu(ta jasna niby od grzejącego się procesora) i popiskujący głośnik, zostały naprawione. Przy okazji wymiany ekranu na nowy dostałem tez egzemplarz bez wypalonego piksela jak to miało miejsce w moim dotychczasowym. Dodam tez ze miałem zmieniony rom na najnowszy plusa cxhl2 bodajże, wiec po dacie zakupu można było się domyśleć ze był zmieniany ale nie było tego żadnych konsekwencji, a cala operacja trwala 4 dni od zaniesienia do salonu do odbioru w tym samym salonie a wiec błyskawicznie. To tyle mojego sprawozdania z reklamowania omni.

Pozdrawiam

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #119 dnia: Luty 03, 2009, 17:27:37 »
exar: jak wyglada dokladnie ta plama od grzejącego się procesora i gdzie sie znajduje na wyswietlaczu?