Witam,
Wczoraj odebrałem moja omnie z serwisu (CSS) i o zgrozo, wróciła strasznie porysowana! Nie wiem co o tym myśleć, oczywiście sprzęcik wrócił odrazu na serwis i zobaczymy co będzie. Żeby być sprawiedliwym to dodam ze zgłoszone usterki, czyli plama na wyświetlaczu(ta jasna niby od grzejącego się procesora) i popiskujący głośnik, zostały naprawione. Przy okazji wymiany ekranu na nowy dostałem tez egzemplarz bez wypalonego piksela jak to miało miejsce w moim dotychczasowym. Dodam tez ze miałem zmieniony rom na najnowszy plusa cxhl2 bodajże, wiec po dacie zakupu można było się domyśleć ze był zmieniany ale nie było tego żadnych konsekwencji, a cala operacja trwala 4 dni od zaniesienia do salonu do odbioru w tym samym salonie a wiec błyskawicznie. To tyle mojego sprawozdania z reklamowania omni.
Pozdrawiam