Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 104395 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #180 dnia: Październik 20, 2009, 20:05:59 »
No to masdz chyba wiekszego farta niz ja. Ja oddalem swoj w srode w statusie naparawy na www do wczoraj bylo ze trakcie czynnosci serwisowych wczoraj byl komunikat ze w drodze do serwisu centralnego a dzisiaj go dopiero odebrali i znowu komunikat w ze w czasie czynn... teraz sprawdzam i statusu brak ale niby juz naprawili co ciekawe nie to co reklamowalem

Opis uszkodzenia: BRAK MOZLIWOSCI SKALIBROWANIA DOTYKU, SLABA JAKOSC ROZMOW (SLABA SLYSZALNOSC WLASCICIELA TELEFONU), PRZEBARWIENIE NA LCD. BATERIA TRZYMA DO 1 DNIA.   
Opis naprawy: WYMIANA ELEMENTU BLOKU ZASILANIA. TELEFON SPRAWNY, TEST WYJŚCIOWY POZYTYWNY - DOSTĘPNY W WERSJI NA ŻYCZENIE KLIENTA. PL: 151703 


Nie wiem jak oni to robia ale zobaczymy jak telefon dotrze do mnie. Chyba ze dotyk wymienili a nic nienapisali na ten temat.

Pozdr.

*

Offline Jerzyna

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i8000
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #181 dnia: Październik 20, 2009, 21:12:07 »
Dzięki Javman!
Jutro lub pojutrze oddam swoją Omnie do oddziału w Opolu (Tele RR Office).

Ps. Co zrobić z folią (również Brando Ultra Clear) aby w czasie pobytu Omni w serwisie nie zgubiła swoich właściwości... Przed ponownym naklejeniem zwilżyć wodą?

Z góry dzięki!!!
Historia:AlcatelPocket>EricssonT18s>Moto.T191>N6510>N3510i>N6100>N7650>Moto.E365>N3310>
SET610>N6310i>N3650>NecE616v>N6650>N6020>SEk700i>N6670>Moto.V3>N6230i>Moto.E1>
Samsu.D600E>SEk600i>Nn70>N6233>SEk750i>N6300>ASUSP535>SEk510i>Ne50>S-i900>S-i8000

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #182 dnia: Październik 20, 2009, 21:21:54 »
ja po odklejeniu schowalem folie do rachunku za telefon bo akurat taki mialem pod reka, i polozylem na polce  i sobie lezala  ale nie kurzylo sie na nia przynajmniej.  nic nie musisz zwilzac sama sie przyczepia do ekranu, naprawde rewelacyjna jest ta folia, staraj sie ja za krawedzie lapac a nie za plaska powierzchnie zeby palców nie odbic, ja z moja folia nic nie robilem lezala w zlozonej  kartce papieru  i zalozylem ja  i wyglada idealnie... pamietaj tylko ktora strona folia byla nalozona aby nie zalozyc  na odwrot :)
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2009, 21:25:50 wysłana przez javman »
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline YAGA

  • *
  • 82
  • Sprzęt: i900 Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #183 dnia: Październik 21, 2009, 15:45:45 »
Mam wgrany ROM BARR-a radio BIC1 chcę Omnię oddać do servisu na wymianę dotyku, jak myślicie czy powinienem wgrać orginalny rom ze strony Samsunga SAHJ3 przed oddaniem do servisu. I czy wogóle jest to możliwe przejść na SAHJ3
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2009, 15:50:00 wysłana przez YAGA »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #184 dnia: Październik 21, 2009, 16:14:23 »
tak przechodzisz bez zadnych klopotow, ja bym zmienil, szkoda  tracic gwarke przez taki blachy powod jak  ingerencja w oprogramowanie a tak to przynajmniej nie beda sie czepiali :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #185 dnia: Październik 21, 2009, 21:34:23 »
Dzisiaj po kilku telefonach do RR wreszcie wzieli sie za tel jak nalezy. Po interwencji w opisie dodatkowo dopisali wymiana szybki LCD gdyby nie to tel znowu by wrocil padaczka. Nie wiem czemu nie zabrali sie za wyswietlacz skoro napisalem ze plamka jest ale to juz mniej istotne.

*

Offline YAGA

  • *
  • 82
  • Sprzęt: i900 Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #186 dnia: Październik 21, 2009, 22:06:29 »
tak przechodzisz bez zadnych klopotow, ja bym zmienil, szkoda  tracic gwarke przez taki blachy powod jak  ingerencja w oprogramowanie a tak to przynajmniej nie beda sie czepiali :)
kurde mol, nie bardzo idzie mi ta zamiana softu z BARRA na orginał SAHJ3 dostaje taki komunikat"incorrect software version. Please check the device" Pamiętam ,że kiedyś była dyskusja juz na ten temat ,chdziło chyba o jakas drobna zmianę w rejestrach żeby oszukać updatera Samsunga i żeby myslał,że ma do czynienia z prawidlowym softem, ale nie bardzo wiem o co chodzi, może ktoś ma na to radę.

*

Offline Nunek

  • 35
  • Płeć: Mężczyzna
  • XBOX 360 HARDCORE PLAYER !!!
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 8GB , Nokia E66 , Clarion Map560
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #187 dnia: Październik 22, 2009, 00:24:04 »
ehhh.. Szukac i jeszcze raz szukac ...

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=124269.0
A ile to jest trochę ? Więcej od ciut , a mniej od garści ?

*

Offline YAGA

  • *
  • 82
  • Sprzęt: i900 Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #188 dnia: Październik 22, 2009, 14:11:58 »
ehhh.. Szukac i jeszcze raz szukac ...

http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=124269.0
I moja Omnia wylądowała w servisie na kiepski dotyk.Zmieniłem w rejestrach (wg.podanego linku) nazwę z BARR v1.0 na SAHC1 i poszła aktualizacja bez problemu.
Soft SAHJ3 pobrałem ze strony Samsunga i poszło na lapku na systemie VISTA

*

Offline Jerzyna

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i8000
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #189 dnia: Październik 22, 2009, 20:52:42 »
Z uwagi na zamknięty oddział RR w Opolu zmuszony jestem wysłac telefon do Radomia kurierem na koszt RR. Powiedziano mi abym załączył opis problemu do karty gwarancyjnej.
Chwilę się zastanawiałem co tam sensownego napisać aby zrobili to na czym mi zależy.
I w końcu załączyłem opis o takiej treści (mam nadzieję, że nie wykręcą kota ogonem i zrobią co należy):
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2009, 20:55:24 wysłana przez Jerzyna »
Historia:AlcatelPocket>EricssonT18s>Moto.T191>N6510>N3510i>N6100>N7650>Moto.E365>N3310>
SET610>N6310i>N3650>NecE616v>N6650>N6020>SEk700i>N6670>Moto.V3>N6230i>Moto.E1>
Samsu.D600E>SEk600i>Nn70>N6233>SEk750i>N6300>ASUSP535>SEk510i>Ne50>S-i900>S-i8000

*

Offline xadrian

  • **
  • 128
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S4
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #190 dnia: Październik 26, 2009, 10:03:42 »
Jerzyna a czy załąńczałeś także dowód zakupu ?? Bo nie mam dowodu zakupu tylko wypełnioną karte gwarancyjna (z PLUS GSM) i nie wiem czy mi przyjmią  :-|

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #191 dnia: Październik 26, 2009, 11:14:17 »
Mnie nie przyjeli musialem szukac FV. Jak nie znajdziesz to idz gdzie kupowales i powinni wydac duplikat.

*

Offline xadrian

  • **
  • 128
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S4
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #192 dnia: Październik 26, 2009, 11:23:17 »
I tu właśnie jest problem bo telefon kupiłem poprzez Allegro, a teraz nie mam kontaktu ze sprzedającym :/ No nic mowi sie trudno :-|

*

Offline Jerzyna

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i8000
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #193 dnia: Październik 27, 2009, 08:44:47 »
Jerzyna a czy załąńczałeś także dowód zakupu ?? Bo nie mam dowodu zakupu tylko wypełnioną karte gwarancyjna (z PLUS GSM) i nie wiem czy mi przyjmią  :-|
TAK.

Wysłałem pełen komplet dokumentów. DPD wczoraj dostarczyło Omnie do RR Radom. Mam nadzieję, że dzisiaj po IMEI będę mógł zobaczyć co będą robić lub co już zrobili.

EDIT.
W końcu coś ruszyło :D

Opis uszkodzenia: plama na LCD nie działa panel dotykowy rysy i otarcia
Opis naprawy:   WYMIANA WYSWIETLACZA ORAZ SZYBKI DOTYKOWEJ. PRZEPROGRAMOWANIE TELEFONU.TELEFON SPRAWNY, WŁĄCZA SIĘ I WYŁĄCZA POPRAWNIE, LOGUJE SIĘ W SIECI, NADAJE I ODBIERA POŁĄCZENIA PRAWIDŁOWO, ŁADOWANIE I POBÓR PRĄDU W NORMIE, TEST OK. PARAMETRY TELEFONU ZGODNE Z ZALECENIAMI PRODUCENTA.TEST DOSTĘPNY NA ŻYCZENIE KLIENTA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ.

« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2009, 19:23:49 wysłana przez Jerzyna »
Historia:AlcatelPocket>EricssonT18s>Moto.T191>N6510>N3510i>N6100>N7650>Moto.E365>N3310>
SET610>N6310i>N3650>NecE616v>N6650>N6020>SEk700i>N6670>Moto.V3>N6230i>Moto.E1>
Samsu.D600E>SEk600i>Nn70>N6233>SEk750i>N6300>ASUSP535>SEk510i>Ne50>S-i900>S-i8000

*

Offline syrjusz

  • **
  • 222
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #194 dnia: Listopad 03, 2009, 23:49:59 »
Jerzyna a czy załąńczałeś także dowód zakupu ?? Bo nie mam dowodu zakupu tylko wypełnioną karte gwarancyjna (z PLUS GSM) i nie wiem czy mi przyjmią  :-|
TAK.

Wysłałem pełen komplet dokumentów. DPD wczoraj dostarczyło Omnie do RR Radom. Mam nadzieję, że dzisiaj po IMEI będę mógł zobaczyć co będą robić lub co już zrobili.

EDIT.
W końcu coś ruszyło :D

Opis uszkodzenia: plama na LCD nie działa panel dotykowy rysy i otarcia
Opis naprawy:   WYMIANA WYSWIETLACZA ORAZ SZYBKI DOTYKOWEJ. PRZEPROGRAMOWANIE TELEFONU.TELEFON SPRAWNY, WŁĄCZA SIĘ I WYŁĄCZA POPRAWNIE, LOGUJE SIĘ W SIECI, NADAJE I ODBIERA POŁĄCZENIA PRAWIDŁOWO, ŁADOWANIE I POBÓR PRĄDU W NORMIE, TEST OK. PARAMETRY TELEFONU ZGODNE Z ZALECENIAMI PRODUCENTA.TEST DOSTĘPNY NA ŻYCZENIE KLIENTA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ.




Hej szybkie pytanko lepeij wyslac do RR radom czy dac w krakowie do odzialu RR?? :) Pozdro

*

Offline Jerzyna

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i8000
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #195 dnia: Listopad 04, 2009, 08:48:42 »
W moim przypadku miałem tylko jedną opcje, gdyż oddział w Opolu jest/był "chwilowo nieczynny". Wg informacji na stronie DHL mam dzisiaj dostać Omnie. Tak więc sumaryczny czas, w którym nie miałem tel. wyniesie 8 dni roboczych (bez weekendów), czyli nie jest zły. Nadmienie, że wg moich informacji Omnie są wysyłane z lokalnych oddziałów właśnie do Radomia, więc nic nie tracisz wysyłając bezpośrednio kurierem na koszt RR.

Edit.
Wysyłając kurierem załącz koniecznie opis "uszkodzenia" wraz z żądanym sposobem naprawy (wymiany LCD i digitizera!).
« Ostatnia zmiana: Listopad 04, 2009, 08:51:10 wysłana przez Jerzyna »
Historia:AlcatelPocket>EricssonT18s>Moto.T191>N6510>N3510i>N6100>N7650>Moto.E365>N3310>
SET610>N6310i>N3650>NecE616v>N6650>N6020>SEk700i>N6670>Moto.V3>N6230i>Moto.E1>
Samsu.D600E>SEk600i>Nn70>N6233>SEk750i>N6300>ASUSP535>SEk510i>Ne50>S-i900>S-i8000

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #196 dnia: Listopad 19, 2009, 00:13:08 »
Oddaje omnie do serwisu, na wymiane dotyku, i tu problem - mam jakiś zmodyfikowany soft + zdjęty sim lock.
Fabrycznie siedział tam soft orange.
Skąd mam sciągnąć rom orange?
z tąd:
http://pdaclub.pl/forum/index.php?topic=120402.0
nie link działa.
POZDRAWIAM!!!

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #197 dnia: Listopad 19, 2009, 00:25:17 »
no niestety linki wygasly a mirrorów  nie mam :/ szukaj wsrod chomików bo niektorzy tam mają :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #198 dnia: Listopad 19, 2009, 00:32:10 »
hmm, a gdyby tak wgrać fabryczny, nie brandowany rom samsunga i założyć sim-locka - starczy im :)?
Pozdr.

jutro rano zadzwonie do serwisu i zadam im pytanie, czy z nie brandowanym softem, ale z sim lockiem, gwarancja jest ważna(fabrycznie rom i lock orange).
Boje się tylko że na to pytanie odpowie mi jakaś nic nie wiedząca sekretarka, ja zaniose tel, a oni mi buch gwarancje, hehe.
Dlatego pytam tu.
pozdr!
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2009, 00:37:04 wysłana przez Debek »

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #199 dnia: Listopad 19, 2009, 08:03:08 »
nie  powinno byc klopotu gdy dasz z romem oficjalnym, sam oddawalem tel w plusie  a rom sahj3 czyli bez brandingu, jak zapyta  jaka siec powiedz  orange i tyle, potem powiedz  co sie dzieje   i po sprawie.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #200 dnia: Listopad 19, 2009, 18:47:06 »
Witam
Ja mam pytanie bo cos sie spier... z ekranem mi i wydaje sie tak jakby sie przesunal on troche w dol i w prawo. Stalo sie doslownie jednego dnia rano dzialal a wieczorem juz nie i nie bylo w tym mojej winy (tak mi sie wydaje) nie spadl mi ani nie uderzalem mocno w ekran jest on jak nowy. I tu moje pytanie czy w serwisie samsunga beda robic jakies problemy przy wymianie? Pytam tu oczywiscie ludzi, ktorzy juz to wymieniali czy mieli jakies przykrosci z ekranem. Chce wiedziec co mnie czeka jak jutro go tam zaniose zeby nie wyszlo ze to z mojej winy i bede musial zabulic za wymiane :(

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #201 dnia: Listopad 28, 2009, 13:02:13 »
A ja mam taki problem, że kupiłem omnie z tydzień temu przez allegro, zdjąłem locka i wgrałem SAHJ3 (ze strony samsunga). Niestety zauważyłem, że nie działa mikrofon tzn jak nagrywam dyktafonem (Resco) to słychać tylko szum, to samo podczas rozmowy nikt mnie nie słyszy. Robiłem HR ale nic to nie dalo, tak samo różne triki ze zwiekszeniem czułości mikrofonu itd. Planuję oddać tel do CCS Częstochowa i moje pytania to:

1. czy przyjmą bez locka (standardowo na Plus choć na pieczątce nie ma loga Plusa)
2. przynieść tel z całym pudełkiem, kartą gwar. i akcesoriami?
3. dołączyć kartkę z opisem uszkodzenie? Dodatkowo napisze o slabym dotyku może zalapię się na nowy digitalizer :D
4. nie mam dowodu zakupu, bedzie to w czymś przeszkadzać? Karta gwar.wypełniona prawidłowo


*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #202 dnia: Listopad 28, 2009, 13:15:55 »
bez dowodu zakupu mozesz miec lipe, dlaczego od alegrowicza  nie wziales paragonu/faktury gdy on kupowal omnie ? sama karta gwarancyjna to za mało niestety, chyba ze fartem sie uda bez niej...

a co do simlocka to akurat to jest najmniejszy problem, na to wogole nie patrza, moze  najsamwpierw reklamuj u alegrowicza  od ktorego kupiles.
o digitizerze oczywiscie   wspomnij, nie zaszkodzi, jesli udasz sie osobiscie pani ci wydrukuje karte z opisanymi wadami ktore  jej poprostu powiesz i sprawdz czy umiescila wszystko co jej mowiles.. 

jak zanosisz  na gwarke to zazwyczaj chca tel. + karta gwarancyjna  + dowód zakupu, ale wez caly komplet  jak by cos
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2009, 13:19:16 wysłana przez javman »
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #203 dnia: Listopad 28, 2009, 13:59:55 »
bez dowodu zakupu mozesz miec lipe, dlaczego od alegrowicza  nie wziales paragonu/faktury gdy on kupowal omnie ? sama karta gwarancyjna to za mało niestety, chyba ze fartem sie uda bez niej...

 moze  najsamwpierw reklamuj u alegrowicza  od ktorego kupiles.


Facet twierdzi, że zanim wysłał to wszystko sprawdził i było OK. Czy zmiana softu przeze mnie mogła spowodować nie działanie mikrofonu? Czy radio ROM ma cos z tym wspólnego? (wgrywalem ze strony samsunga to chyba bez radia)

edit: gdy w mikrofon się dmucha podczas nagrywania to szum jest głośniejszy czyli cos tam jednak działa
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2009, 15:27:16 wysłana przez ironfan »

*

Offline fusse

  • **
  • 164
  • smd & bga
  • Sprzęt: htc wizard & blue angel & Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #204 dnia: Listopad 29, 2009, 01:19:24 »
to akurat standardowa spiewka, ze jak wysylal to bylo ok. niestety nic na to nie mozesz poradzic. jak nie masz dowodu zakupu to tez lipa. dzis osobiscie sie tego dowiadywalem w as samsugna.  lepiej samemu poszukaj na allegro nowy mikrofon.
a36>>c35>>s55>>NEC 200>>e398>>mpx200>>Wizard>>Universal>>Kaiser>>Blueangel>>Omnia

*

Offline Of

  • 39
  • Sprzęt: Omnia I / SGS II
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #205 dnia: Grudzień 04, 2009, 14:23:28 »
Ponadto o konieczności dołączenia dowodu zakupu mówi zapis w karcie gwarancyjnej telefonu. Proponuję też zwrócić się do tego allegrowicza o dosłanie gwarancji.

*

Offline kamil9530

  • 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S I9000
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #206 dnia: Grudzień 04, 2009, 17:57:17 »
Witam.Jak wyżej, oddałem Omnie na gwarancji z simlockiem na Orange z wgranym romem SAHJ3.Omnie odebrałem wczoraj z wymienionym ekranem dotykowym co zaznaczono w protokóle naprawy.Ku mojemu zdziwieniu przy pierwszym uruchomieniu moim oczom ukazało się logo
Orange.Ekran skalibrowałem za pierwszym razem rysikiem od Kaisera pomimo, że miałem przygotowany podręczny zestaw narzędzi ostrych o różnych profilach.Ekran działa super jest bardzo czuły.Zastanawiam się nad powodem wgrania romu brandowanego.

*

Offline oktik

  • *
  • 50
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i900 8GB
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #207 dnia: Grudzień 04, 2009, 22:36:50 »
Czytając poprzednie posty widać, że nie jesteś jedyny. Wgrywanie usilnie romów brandowanych pewnie jest wymuszone przez operatorów sieci aby umacniać jakże silną markę.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #208 dnia: Grudzień 11, 2009, 15:55:19 »
Witam.
Mam takie pytanie. Kupilem Omnie przez Allegro. Dostalem stara karte gwarancyjna (na ktorej jest jeszcze napisane ze tel. ma 12 miesiecy gwarancji) i do tego fakture zakupu. Faktura jest kopia co jest zanaczone na dokumencie. Czy jest to problem gdybym chcial zaniesc telefon do serwisu? Pytam bo na k. gwaran. jest napisane ze trzeba przedstawic oryginal dowodu zakupu.

Pozdrawiam.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #209 dnia: Grudzień 11, 2009, 20:04:01 »
Witam.
Mam takie pytanie. Kupilem Omnie przez Allegro. Dostalem stara karte gwarancyjna (na ktorej jest jeszcze napisane ze tel. ma 12 miesiecy gwarancji) i do tego fakture zakupu. Faktura jest kopia co jest zanaczone na dokumencie. Czy jest to problem gdybym chcial zaniesc telefon do serwisu? Pytam bo na k. gwaran. jest napisane ze trzeba przedstawic oryginal dowodu zakupu.

Pozdrawiam.
Ja w środę zaniosłem tel do serwisu (CCS Cz-wa). Fakturę miałem właśnie z napisem DUPLIKAT. Przyjęli bez problemu. Oczywiście jeśli te 12 miesięcy juz minęło no to lipa.