Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 104382 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline gbs

  • 4
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #150 dnia: Lipiec 30, 2009, 10:30:48 »
witam
Moja przygoda z serwisem RR Serwis Radom. Telefonik dzialac dzialal ale ma jasną plame ne LCD, ( nie jest to na pewno uszkodzenie mechaniczne, to nie przebarwienie kolorowe tylko mocniej swiecacy wyswietlacz w jednym mijscu ). Plamka jest w dolnej polowce wyswiwtlacza delikatnie w lewo od srodka. Dodam ze plamka na wyswietlaczu wystepuje od 1 uruchomienia telefonu. Myslalem ze to moze samo ustapi, telefon uzytkowany byl okolo 1-2 miesiaca w warunkach biurowych nie zadnych extremanlych, telefon nosze w futerale, rysika prawie wcale nie uzywam.

Wyslalem telefon na serwis i oto co stwierdzili:

Opis uszkodzenia: PLAMA NA LCD /SLADY ZUYTKOWNIA RYSKI
Opis naprawy: .AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA.TELEFON SPRAWNY. WSZYSTKIE FUNKCJE I PARAMETRY PRAWIDŁOWE DLA DANEGO MODELU TELEFONU. TEST OK. TEST TELEFONU DOSTĘPNY W FORMIE ELEKTRONICZNEJ NA ŻYCZENIE.MOZLIWA JEDYNIE ODPLATNA WYMIANA WYSWIETLACZA.KOSZT LCD:196,46 PL


Wiec napisalem maila do tego serwisu, bo z tego co oni mi napisali ( powyzej ) to wynika ze to jest standardowy obiaw tego telefonu ( cyt. WSZYSTKIE FUNKCJE I PARAMETRY PRAWIDŁOWE DLA DANEGO MODELU TELEFONU ) co jest bzdurą oczywiscie. Stwierdzilem ze nie zostawie tej sprawy w takim punkcie, gwarancja jest po to aby z niej skorzystac.

Otrzymalem maila zwrotnege z serwisu abym przeslal do nich telefon ponownie, oni jeszcze raz rozpatrza reklamacje.

Przedwczoraj wyslalem telefon drugi raz. CZEKAM ....

Powszechnie wiadomo ze przebarwienie spowodowane jest grzejczm CPU ktorz jest pod LCD.

P.S. wiem ze temat jasnej plamy na wyswietlaczu juz jest na forum, chcialem tylko opisac samo działanie serwisu .

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpień 13, 2009, 23:39:03 »
RAPORT Z REKLAMACJI OMNII W CCS W BYDGOSZCZY:


Generalnie telefon ma dziwne szmery w głośniku podczas połączeń, coś na zasadzie "braku programu"; nawet nie wiem jak określić ten dziwny sygnał. Zareklamowałem ten fakt; telefon przyjęty choć były problemy (nie mam paragonu - kupiłem telefon na Allegro od kogoś kto kupił go w abonamencie w PLUSie - Pani powiedziała, że ona go przyjmie, jednak jak by miał być odesłany do Wawy to oni go nie naprawią i odeślą spowrotem - co zrobić żeby uniknąć ponownie takiej sutuacji?) Gorsza sprawa jest jednak taka, że telefon podobno został naprawiony - wgrano nowe oprogramowanie i przeczyszczono styki - heh tak jak ja bym nie zmieniał oprogramowania- robiłem to wielokrotnie - dzięki Ryrzy;) Skoro wgrano nowe oprogramowanie (a ja robiłem to wcześniej wielokrotnie) i przeczyszczono tylko styki (choć nie mam wiedzy technicznej wydaje mi się, że nie ma to znaczenia w przypadku tego problemu) i nadal słychać szumy co mam zrobić?

*

Offline puchaty

  • ***
  • 415
  • Płeć: Mężczyzna
  • HeTeCe GieJeden
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #152 dnia: Sierpień 16, 2009, 13:28:56 »
RAPORT Z REKLAMACJI OMNII W CCS W BYDGOSZCZY:


Generalnie telefon ma dziwne szmery w głośniku podczas połączeń, coś na zasadzie "braku programu"; nawet nie wiem jak określić ten dziwny sygnał. Zareklamowałem ten fakt; telefon przyjęty choć były problemy (nie mam paragonu - kupiłem telefon na Allegro od kogoś kto kupił go w abonamencie w PLUSie - Pani powiedziała, że ona go przyjmie, jednak jak by miał być odesłany do Wawy to oni go nie naprawią i odeślą spowrotem - co zrobić żeby uniknąć ponownie takiej sutuacji?) Gorsza sprawa jest jednak taka, że telefon podobno został naprawiony - wgrano nowe oprogramowanie i przeczyszczono styki - heh tak jak ja bym nie zmieniał oprogramowania- robiłem to wielokrotnie - dzięki Ryrzy;) Skoro wgrano nowe oprogramowanie (a ja robiłem to wcześniej wielokrotnie) i przeczyszczono tylko styki (choć nie mam wiedzy technicznej wydaje mi się, że nie ma to znaczenia w przypadku tego problemu) i nadal słychać szumy co mam zrobić?

spalić głośnik.
Oszczędzają na tym a w serwiasch czasem takie młoty pracują, że na walnięty digitalizer Ci wymieniają oprogramowanie więc na walnięty głośnik pewnie też to robią... eh a ja technik elektronik nawet nie mogę znaleźć roboty na wakacje przy odkręcaniu śrubek
« Ostatnia zmiana: Sierpień 16, 2009, 13:30:41 wysłana przez puchaty »
REGULAMIN !!

*

Offline MCRavel

  • *
  • 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • THE MUSIC F@CTORY
  • Sprzęt: Samsung I8000 OMNIA II (8GB)
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #153 dnia: Sierpień 18, 2009, 22:47:02 »
WiTaM

Właśnie oddałem moją Omnię do serwisu w warszawie, powód :) :
- rozjechany dotyk w prawym dolnym rogu
- grzanie się tylnej klapki podczas korzystanie z różnych programów.

Bardzo miła Pani przyjęła telefon ale był standardowy zonk :). Telefon kupiony na stronie Samsunga i oczywiście gwarancja nie podpisana i nie podbita. Oczywiście po moich bardzo krótkich wyjaśnieniach że przecież nie kupiłem telefonu na bazarze tylko od samego producenta, telefon został przyjęty, Pani nie robiła zbytnio problemów.
Oczywiście miałem awarię kompa i nie miałem jak zmienić romu :) więc telefonik poszedł z romem ryrzego (może ludzie z samsunga czegoś się nauczą od niego) zrobiłem tylko HR.

O dalszych losach mojej omni i serwisie napisze jak odbiorę telefon :)

PozDraWiaM
« Ostatnia zmiana: Sierpień 18, 2009, 22:48:52 wysłana przez MCRavel »
Samsung I8000 Omnia II (8GB)

*

Offline emcom

  • 31
[chwalę się] Omnia wróciła z serwisu z ROMem CXID2 i nową "szybką" ;)
« Odpowiedź #154 dnia: Sierpień 26, 2009, 22:23:35 »
Odebrałem dziś Omnię z serwisu gwarancyjnego. Zachorowała na rozjechaną dotykowość wyświetlacza (przy prawej krawędzi ekranu w pewnej chwili obszar rozpoznawany jakby "przesuwał" się w lewo, po czym centymetr niżej znów był na miejscu)

Mam nowy digitizer, czy jak to się fachowo nazywa (w/g dokumentu serwisowego, "szybka")
Dotyk - no nie wiedziałem że tak to może działać.... Teraz to jest po prostu poezja... chyba Samsung wniósł jakieś poprawki do tej "szybki" bo różnica jest naprawdę ogromna.
Nie mogli tak od razu zrobić ? ;)

Co ciekawe, oddawałem Omnię z ROMem SAID3, a w serwisie wgrali mi CXID2. Nawet nie wiedziałem że taki jest ;)

No i teraz jest super. Jakbym nową zabawkę dostał ;)


*

Offline MKajtek

  • 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung SGH-i900 omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 06, 2009, 19:40:35 »
omnie mam juz jakis rok czasu, kupilem ja w plusie na abonament, wczoraj po probie wgrania nowego softu uwalilem plyte glowna :/ chce sprobowac oddac ja na gwarancji, jednak karte gwarancyjna mam pusta a umowe z plusem zerwalem na podstawie zmiany regulaminu, co powinienem zrobic i gdzie sie udac aby oddac na gwarancje (posiadam potwierdzenie zakupu omni itp.)

*

Offline copymaker

  • *****
  • 1253
  • Płeć: Mężczyzna
  • PW to nie helpdesk :)
  • Sprzęt: HTC Desire
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 06, 2009, 20:04:07 »
skoro masz z plusa paragon/fakturę zakupu to IMO muszą ci podbić gwarancję!
SPV M3000-->Loox N560-->MDA Vario II-->HTC TyTN II-->HTC TouchDual-->TyTNII-->Touch Pro-->Samsung Omnia 8GB-->Touch HD-->G1-->SPVM5000-->SGH i780->Iphone 3G 16 GB->HTC Hero--> HTC Touch HD->Iphone 3GS->Vario IV->G2->HD2->BB9700->IP3Gs 32GB->Desire

*

Offline komoornik

  • **
  • 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Szajsung Galaxy S, Asus Eee 901, Viliv S5 3G
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #157 dnia: Październik 08, 2009, 17:56:55 »
Na stronie CCS widnieje info, że punkt obsługi klienta na ul. Tanecznej jest nieczynny do odwołania - zapraszają do APS'ów.

Czy oznacza to, że Omnii nie można podrzucić osobiście ( trzeba zamawiać kuriera ) czy serwis nie działa w ogóle?

pozdro


*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #158 dnia: Październik 11, 2009, 19:16:18 »
Witam

Wlasnie sie przymierzam do oddania tel do serwisu powod: rozjechany dotyk i jasna plama na wyswietlaczu wiadomo do czego. Mam podbita gwarancje ale za cholere nie moge znalezc faktury jest jakas szansa na to ze tel bedzie przyjety do serwisu czy raczej marne?

Pozdr

*

Offline komoornik

  • **
  • 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Szajsung Galaxy S, Asus Eee 901, Viliv S5 3G
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #159 dnia: Październik 11, 2009, 23:01:21 »
Kupiony w jakimś salonie operatora ? W sklepie ? Przez Ciebie?

pozdro

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #160 dnia: Październik 11, 2009, 23:37:03 »
Kupiony przeze mnie przez BOK plusa i przyszedl kurierem.

Pozdr.

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #161 dnia: Październik 11, 2009, 23:57:49 »
Na stronie CCS widnieje info, że punkt obsługi klienta na ul. Tanecznej jest nieczynny do odwołania - zapraszają do APS'ów.

Czy oznacza to, że Omnii nie można podrzucić osobiście ( trzeba zamawiać kuriera ) czy serwis nie działa w ogóle?

pozdro



generalnie punkt na tanecznej leci w wafla, bo mieli za dużo pieniących się klientów którzy szturmowali ten punkt przyjęć więc przyjęli taktykę rozproszenia punktów przyjęć. Od lipca mówią że za miesiąc będzie otwarty punkt.. a teraz "do odwałania"...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline komoornik

  • **
  • 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Szajsung Galaxy S, Asus Eee 901, Viliv S5 3G
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #162 dnia: Październik 12, 2009, 00:32:37 »
Kupiony przeze mnie przez BOK plusa i przyszedl kurierem.

Pozdr.

To nie widzę żandego problemu.

Wystąp o duplikat faktury i oddaj go do serwisu, albo po prostu oddaj go do salonu.

pozdro

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #163 dnia: Październik 12, 2009, 20:31:32 »
Wystąp o duplikat faktury i oddaj go do serwisu, albo po prostu oddaj go do salonu.

Eeeee zlosliwosc rzeczy martwych jak juz zadzwonilem pogadalem i zamowilem duplikat to znalazla sie umowa i faktura. Szkoda tylko ze na darmo dzisiaj pojechalem do serwisu. Nie przyjely kolki bez faktury. A serwis mam jeden w miescie i do tego badziew maxymalny. Kiedys polamali mi SE a teraz boje sie oddac moja Omnie bo mam dziwne przeczucia co do nich.

Pozdr.

*

Offline komoornik

  • **
  • 120
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Szajsung Galaxy S, Asus Eee 901, Viliv S5 3G
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #164 dnia: Październik 12, 2009, 22:53:32 »
W Polsce są dwa serwisy centralne do których i tak by pewnie trafił.

Zamów kuriera na koszt jednego z nich - wszystko można załatwić bez wychodzenia z domu :)

pozdro

*

Offline turzol

  • **
  • 149
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #165 dnia: Październik 13, 2009, 15:36:20 »
W Polsce są dwa serwisy centralne do których i tak by pewnie trafił.


Czyli jakie?
i900DXIA2 by Taril

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #166 dnia: Październik 13, 2009, 15:42:46 »
Tele RR Office i Cyfrowe Centrum Serwisowe.
Oba o kant .... potłuc...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline turzol

  • **
  • 149
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #167 dnia: Październik 13, 2009, 17:47:59 »
Tele RR Office i Cyfrowe Centrum Serwisowe.
Oba o kant .... potłuc...

Dlatego ja wstrzymałem się z wysyłką Omnii do ww. serwisów ze względu na skrajnie różne opinie...
Mimo to dalej nie wiem gdzie mogę bez obaw wysłać telefon, gwarancja kończy mi się za ok miesiąc czasu więc nie warto zwlekać...
Jaki zatem serwis wykona mi w ramach gwarancji wymianę digitizera ? Ktoś mógłby mi polecić?
i900DXIA2 by Taril

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #168 dnia: Październik 13, 2009, 22:50:11 »
ja powiem tak, pomimo ze w tych serwisach pracują niechluje i zdarza sie osłom zarysowac lub popsuć telefon, jesteśmy na  nich skazani i jak spartaczą robotę zawsze możemy sie z nimi awanturować o swoje, oni tam maja kilkaset telefonów na tydzien pewnie wiec tez nie wymagajmy cudów, sam osobiscie oddam tel. na wymiane doigitizera do autoryzowanego serwisu moze nawet juz jutro (wczoraj ostatni egzamin napisalem i omnia ma chwilowe wakacje) i co ten serwis zrobi z omnią mnie nie interesuje, zawsze moge odmówic przyjecia sprzetu jesli bedzie lipnie zrobiony na  tzw. odpier..ol sie :)

wiec nie ma co sie obawiac o telefon oddajac go do tych serwisow,  ich obowiazkiem jest go naprawic i oddac w stanie nie gorszym jak otrzymali... a nie isc tylk odlatego ze naczytales sie opini zlych to troche bez sensu bo gwara ci minie  i sam bedziesz musial zabulic za digitizer i wymiane chyba ze sam se zmienisz :)
Napisane: Październik 13, 2009, 18:09:45
no, sahj3 oryginalne wgrane, jutro zanosze, oczywiscie zloze reklamacje na bialą plame u dolu ekranu i topornie reagujacy dotyk, po zdjeciu folii brando ultra clear palec sie klei do szybki i nie ma mowy o wygodnym obslugiwaniu omni, folia duzo dawała...
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #169 dnia: Październik 13, 2009, 23:02:13 »
Dlatego ja wstrzymałem się z wysyłką Omnii do ww. serwisów ze względu na skrajnie różne opinie...
Mimo to dalej nie wiem gdzie mogę bez obaw wysłać telefon, gwarancja kończy mi się za ok miesiąc czasu więc nie warto zwlekać...
Jaki zatem serwis wykona mi w ramach gwarancji wymianę digitizera ? Ktoś mógłby mi polecić?

Jeszcze Regersis jest. Choć nie wiem czy _już_ przyjmują samsungi... bo na stronie głównej widać logo samsunga.
Ale to będzie decyzja typu z deszczu pod rynne...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #170 dnia: Październik 14, 2009, 15:49:48 »
no i omnia  poszla  na serwis, opis usterki to oczywiscie biala plama na jasnym oraz ciezko reagujacy dotyk... ogolnie licze tylko na zmiane diigitizera bo to o nia  mi najbardziej chodzi :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #171 dnia: Październik 15, 2009, 19:32:17 »
Ja wczoraj oddalem swoja omnie do serwisu. Rozjechal sie dotyk i nie mozna skalibrowac to glowna przyczyna. Dodatkowo plama na wyswietlaczu oraz kiepskiej jakosci rozmowy i krotko trzymajaca bateria. Przed oddaniem wgralem rom cxhl2 plusa i mam nadzieje ze sie nie czepia tego i ze tel szybko wroci do mnie. W serwisie pan powiedzial ze maja max 14 dni kalendarzowych i ze powinno byc krocej. Narazie czekam.

Pozdr.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #172 dnia: Październik 16, 2009, 10:14:36 »
wow: opis naprawy..
Cytuj
WYMIANA LCD,SZYBKI.AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA.STROJENIE. TELEFON SPRAWNY, LOGUJE SIĘ W SIECI, NADAJE I ODBIERA POŁĄCZENIA PRAWIDŁOWO, WSZYSTKIE FUNKCJE DZIAŁAJĄ POPRAWNIE, TEST RADIOKOMUNIKACYJNY OK. WYNIKI TESTU DOSTĘPNE NA ŻYCZENIE W FORMIE ELEKTRONICZNEJ. 
teraz tylko czekać aż odeślą i zobacze co  zdziałali :)
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #173 dnia: Październik 16, 2009, 22:32:54 »
javman jak dlugo Ci trzymali omnie w serwisie?

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #174 dnia: Październik 16, 2009, 22:47:23 »
oddalem 14, wtedy tez wyslali a dzis juz odeslali.. 2 dni :) jesli nie jutro to odbiore w poniedzialek.
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline koart

  • ****
  • 764
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: i8000, i9100
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #175 dnia: Październik 16, 2009, 23:23:21 »
opis i czas, wszystko wyglada pieknie, oby rownie pieknie bylo przy odbiorze
i8000 - WM 6.1
i9100 - Exynos 3.4 na KG2

*

Offline x-niva

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FS N560 SGH-I900-SAHJ1
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #176 dnia: Październik 17, 2009, 15:32:36 »
oddalem 14, wtedy tez wyslali a dzis juz odeslali.. 2 dni :) jesli nie jutro to odbiore w poniedzialek.

No moja tez do serwisu trafila 14 ale po poludniu wiec w przyszlym tyg mam nadzieje ze juz bedzie.

Pozdr.

*

Offline turzol

  • **
  • 149
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #177 dnia: Październik 19, 2009, 14:05:37 »
Tele RR Office i Cyfrowe Centrum Serwisowe.
Oba o kant .... potłuc...

Co do RR Serwis, pewna historia znaleziona na wykopie

http://pokazywarka.pl/8exswg/

Dam sobie jednak spokój z nimi
i900DXIA2 by Taril

*

Offline Jerzyna

  • *
  • 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung i8000
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #178 dnia: Październik 19, 2009, 14:42:41 »
do javman:
Do którego serwisu oddałeś swoją Omnie?
Bo ja też się już prawie przekonałem do naprawy gwarancyjnej (jasna plama oraz rozjechany dotyk przy prawej krawędzi oraz ociężała reakcja na dotyk w części centralnej). Telefon mam z Orange, dlatego wgram oryginał BKHH6.

Edit:
Czy Tele RR Office naprawia telefony w swoich oddziałach, czy jakieś powazniejsze sprawy wysyłane są do centrali??? Może macie jakieś informacje na ten temat.
pytanie 2: Ile trwa naprawa w oddziałach Tele RR Office?
« Ostatnia zmiana: Październik 19, 2009, 16:41:03 wysłana przez Jerzyna »
Historia:AlcatelPocket>EricssonT18s>Moto.T191>N6510>N3510i>N6100>N7650>Moto.E365>N3310>
SET610>N6310i>N3650>NecE616v>N6650>N6020>SEk700i>N6670>Moto.V3>N6230i>Moto.E1>
Samsu.D600E>SEk600i>Nn70>N6233>SEk750i>N6300>ASUSP535>SEk510i>Ne50>S-i900>S-i8000

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #179 dnia: Październik 20, 2009, 17:25:49 »
oddalem do rr serwisu na ulicy balickiej 56 w krakowie, naprawa trwala 2 dni z czego 2 nastepne to weekend, wczoraj juz odebralem :)
rewelacja, z nowym dotykiem znowu lubie  dotykać moją omnię :D
telefon odsylaja chyba do warszawy, przynajmniej ten oddzial bo tak mam na karcie naprawy... zadnych nowych rys nie zauwazylem, na ekranie byla folia ochronna ktorą po powrocie do domu zastapilem moją brando ultra clear i jest gitarka, spisali sie bardzo dobrze. lcd takze zmienione nie ma bialej plamy na jasnym :)

nie ma sie co zastanawiac tylko oddawac, mysle ze ten zabieg maja  juz obcykany i robia to szybko i sprawnie :)

aha jesli masz folie na ekranie to sciagnij ja bo byly przypadki ze  oni sobie ja zabierali :)...

a co do historii przytoczonej przez turzola, takze mialem omnie w serwisie 4 razy, tylko raz wrocila z dwiema ryskami na tylnej klapce,  3 razy zmieniali plyte glowna a teraz lcd  i dotyk, ogolnie nie moge narzekac na ten serwis, omnia byla pierwsza rzecza ktora tak naprawde reklamowalem  bo zawsze myslalem ze cos takiego jak prawa gwarancyjne to bajka a tu powiem ze mile zaskoczony jestem, nie pytaja o nic tylko naprawiaja.. :) oby z coraz lepszymi skutkami i z coraz wyzsza jakoscia uslug :)
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2009, 17:40:15 wysłana przez javman »
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™