WItam niedawno dzwoniłem na inforlini samsunga i miły PAn wytłumaczyl mi ze zakupiony towar z Angli lub innego kraju z UE ma na gwarancji wyszczegolnione kraje i wcale niemusi byc na tej gwarancji POLSKI wiec w tym wypadku moze byc tak ze kupimy telefon w Angli a na gwarancji beda wszystkie kraje obok oprocz POLSKI no cos takie jaja sa UE .......ciekawe nie oczywiscie zostaje jeszcze podbita gwarancji i czasami jak trafimy na upierdliwy serwis faktura lub dowod zakupu......pozdrawiam
W "WARRANTY CARD" dolaczonej do OMNII zakupionej w Vodafone UK (z umowa abonamentowa) jest zapis po polsku:
"...Przy skladaniu reklamacji produkt powinien zostac dostarczony do Autoryzowanego Punktu Serwisowego w kraju, w ktorym dokonano zakupu produktu.
Jednak Autoryzowane Punkty Serwisowe w innych krajach Unii Europejskiej moga dokonac naprawy
na warunkach obowiazujacych w danym kraju."
Dalej jest podany kontakt do Samsung Electronics Polska, a pozniej napisane, gdzie nalezy zglaczac naprawy i podane dane do RR Serwis w Radomiu, oraz CCS w Warszawie i dopisek "lub ich punktach regionalnych"
![wredny :]](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/squaresmile.png)
Ten pogrubiony fragment sprawia, ze zapis nie jest jednoznaczny. Ma ktos DOSWIADCZENIE z obsluga serwisowa w PL OMNII kupionej zagranica?