Gwarancja

  • 266 Odpowiedzi
  • 104287 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #210 dnia: Grudzień 12, 2009, 11:16:42 »
Ja w środę zaniosłem tel do serwisu (CCS Cz-wa). Fakturę miałem właśnie z napisem DUPLIKAT. Przyjęli bez problemu. Oczywiście jeśli te 12 miesięcy juz minęło no to lipa.
Dzieki za odpowiedz. Jesli chodzi o te 12 miesiecy - jest to wina starej karty gwarancyjnej. Na stronie Samsunga jest napisane ze wszystkie telefony sprzedane po 2006r. maja 24 miesiace gwarancji.

*

Offline Czaplik

  • *
  • 56
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Omnia, Universal
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #211 dnia: Grudzień 28, 2009, 21:25:58 »
Właśnie wróciła moja Omnia z serwisu ... bardzo mi przeszkadzała biała plamka na wyświetlaczu ... został on wymieniony na nowy w serwisie.
Sprawdziam, nowy romik już jest ... działa poprawnie.

Oczywiście przed oddaniem, wgrałem oryginalny rom ... plusa :) tak, na wszelki wypadek.
Ale skoro Samsung uznał, plamkę za wadę fabryczną ... to nie ma się co martwić.

*

Offline neomod

  • *
  • 58
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #212 dnia: Grudzień 29, 2009, 12:05:49 »
Również odebrałem wczoraj Omnię z serwisu po wymianie warstwy dotykowej i wyświetlacza.
Zobaczymy po jakim czasie znowu pojawi się biała plama.
Ciekawe też ile wytrzyma nowa warstwa dotykowa.

*

Offline magu

  • 10
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #213 dnia: Styczeń 04, 2010, 18:07:07 »
Witam.

11.12.09r oddałem moja OMNIE do serwisu przez salon PLUS'a w którym ja kupiłem do serwisu.
Oddając go powiedziałem ze słabo reaguje na dotyk i ma 2 plamy na wyświetlaczu.
Jako że bawiłem się w zmiany ROMów to oddałem go do serwisu z SAHJ3.
Dziś (04.01.10r) dostałem ją w swoje ręce.
Szczęśliwy po dość długim oczekiwaniu ukazuje się moim oczom mój telefon w stanie z 11 grudnia :(
Dostałem go tylko z kserem faktury i karta gwarancyjna.
Jak mogę się dowiedzieć czy jednak coś zrobili? według moich odczuć jest tak samo.
Mogę powiedzieć tylko ze na stronce samsunga, ccs i limes żadnych informacji o naprawie nie było.
czy jest sens oddawania go dalej np. przez jakiś serwis samsunga na gwarancje a nie przez salon?

POZDR.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #214 dnia: Styczeń 04, 2010, 19:44:15 »
dales kopie fakturki czy oni ci poprostu zabrali oryginal i oddali kopie? lepiej sam oddaj do autoryzowanego serwisu
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline magu

  • 10
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #215 dnia: Styczeń 04, 2010, 20:35:50 »
dałem kopie bo tylko kopie posiadam.
a możesz mi powiedzieć czy jest jakiś we Wrocławiu czy trzeba wysyłać kurierem?
i jak wysyłać to do którego serwisu najlepiej teraz?


*

Offline magu

  • 10
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #217 dnia: Styczeń 04, 2010, 22:39:07 »
dzięki ;)
tylko jeden serwis samsunga w mieście <szok>!

pójdę na dniach i potem napisze co mi powiedzieli ;)
mam nadzieje ze tym razem nie będę czekać aż tyle i że mi ja naprawia :)

*

Offline milosz78

  • **
  • 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • PRE SEARCH
  • Sprzęt: mpx200,SDA T-Mobile,HTCWizard,MIOA701,i900,OmniaW
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #218 dnia: Styczeń 05, 2010, 22:59:52 »
Witam. Czy ktoś przerabiał temat wyrobionego gniazda ładowania / słuchawek. Czy takie rzeczy przechodzą w ramach gwarancji? No i jeśli nawet ;) to  jak miałby się do takiego zgłoszenia modyfikowany ROM. Bo skoro przerywa to żal ryzykować zmianę na brand-plusGSM. pozdr.

*

Offline PPyrek

  • 11
  • Sprzęt: HTC Wizard -> Nokia E51 -> Samsung i900 OMNIA
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #219 dnia: Styczeń 07, 2010, 14:42:01 »
Jerzyna a czy załąńczałeś także dowód zakupu ?? Bo nie mam dowodu zakupu tylko wypełnioną karte gwarancyjna (z PLUS GSM) i nie wiem czy mi przyjmią  :-|

Ja w poniedziałek wysłałem kurierem Omnie do serwisu CCS na Taneczną do Warszawy z wgranym softem Plusa i samą kartą gwarancyjną bez dowodu zakupu. Dziś moja Omnia wróciła z "wymienionym modułem klawiatury dotykowej" i nie brandowanym softem( Pda SAID2, tel XXIB2).
Przyczyną wysyłki był błąd kalibracji ekranu.

Pozdrawiam

*

Offline fusse

  • **
  • 164
  • smd & bga
  • Sprzęt: htc wizard & blue angel & Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #220 dnia: Styczeń 10, 2010, 11:07:05 »
ja wczoraj swoja omnie oddalem do serwisu na gwarancje, przyczyna byla bardzo slaba reakcja na dotyk, w roznych miejscach roznie reagowal na dotyk. biala plama na lcd i glosno chodzaca wibracja :) zobaczymy co z tego wyjdzie. zalezy mi glownie na dotyku, jak nic z tym nie zrobia to wysle wtedy kurierem do serwisu. pozdrawiam.
a36>>c35>>s55>>NEC 200>>e398>>mpx200>>Wizard>>Universal>>Kaiser>>Blueangel>>Omnia

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #221 dnia: Styczeń 11, 2010, 21:56:15 »
Witam wszystkich
U mnie była podobna sytuacja, nie dało się ukończyć kalibracji (pętla), tel z 1 partii jakie tylko pojawiły się nie-brandowany.
Oddałem do "autoryzowanego" serwisu samsunga w Płocku..., wszystko ładnie, tel wysłali do wawy (do CCS) 4 stycznia br.
Dziś odebrałem, na pierwszy rzut oka "i dotyku" zmiana nie do poznania, dotyk lepiej reaguje.

Natomiast napotkałem kilka problemów,
Wysyłam pliki przez Bluetooth pokazuje ze odbiera, pyta czy zapisać "tak/nie", klikam "tak", po czym nigdzie niema pliku (......)
Następnie problem z wifi, ustawiłem by nie rozłączało wifi podczas gdy tel wygasi się, niestety jak grochem o ścianę, non top  połączenie wifi się zrywa, a co gorsza niekiedy nie mogę wybudzić omni z uśpienia, pomaga tylko SR,

Mam nadzieje ze to wina tylko i wyłącznie softu, bo jak znów wyślą fona do wawy to do dupy taki serwis...

Wgrali taki oto soft
PDA: i900SAID2/SAID1
TELEFON: i900XXIB2

a mam pytanie, jakie warunki muszą być spełnione by oddali kasę za omnie?
z chęcią bym kupił, coś nowszego, możne mniej awaryjnego.


Edit: "Literówki" :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2010, 21:59:39 wysłana przez micx »

*

Offline fusse

  • **
  • 164
  • smd & bga
  • Sprzęt: htc wizard & blue angel & Omnia
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #222 dnia: Styczeń 15, 2010, 17:01:59 »
ja wczoraj swoja omnie oddalem do serwisu na gwarancje, przyczyna byla bardzo slaba reakcja na dotyk, w roznych miejscach roznie reagowal na dotyk. biala plama na lcd i glosno chodzaca wibracja :) zobaczymy co z tego wyjdzie. zalezy mi glownie na dotyku, jak nic z tym nie zrobia to wysle wtedy kurierem do serwisu. pozdrawiam.

witam, dzis juz odebralem omnie. miala byc 2-3tygodnie w naprawie,a po 4 dniach byla juz do odbioru. wymienili dotyk i uaktualnili soft. powiem tak...roznica jest KOLOSALNA. slijcie na gwarancje i wymieniajcie dotyki !
a36>>c35>>s55>>NEC 200>>e398>>mpx200>>Wizard>>Universal>>Kaiser>>Blueangel>>Omnia

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #223 dnia: Styczeń 18, 2010, 18:27:55 »
Moja omnia ponownie była w serwisie, zgrali Fix'a by BT zapisywało w końcu pliki, lecz nie rozwiązali błędu z Wi-Fi, by się nie rozłączało po wygaszeniu ekraniku, widocznie nie potrafili ....
Moje odczucia po 2 wizytach omni w serwisie CCS, jeżeli chodzi o wymianę dotyku, rewelacja, lecz w sprawie softu, niestety wgrywają taki jaki maja od samsunga, a ost wydanie to bubel.

Wie ktoś jak rozwiązać problem z Wi-Fi?
A jakby ktoś chciał fixa BT, to podeśle jest on w exeku.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #224 dnia: Styczeń 19, 2010, 18:25:21 »
W CSS nie chcieli mi wymienić dotyku to zaniosłem do RR (w Częstochowie). Miły Pan powiedział, że jeśli się okaże, że simlock został zdjęty w nieautoryzowany sposób to nie wykonają naprawy. Ja tymczasem zdjąłem go w domu sposobem opisanym na forum. W CSS nie robili problemów więc nie wiem. Bedą się czepiać? Jak było w waszym przypadku?

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #225 dnia: Styczeń 20, 2010, 12:03:11 »
w moim przypadku 4 krotnie przyjmowali tel na gwarancje i nigdy o sim locka sie nie czepiali a zdjąłem tez metoda z forum, moze na czas zwrotu tel. na gwarancje zaloz sim locka
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline grafi

  • 33
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #226 dnia: Styczeń 20, 2010, 23:33:28 »
Przecież nie jest to żaden barbarzyński sposób ściągnięcia simlocka więc gwarancje powinni bez problemu rozpatrzyć... ale jeżeli masz wątpliwości posłuchaj się tego co napisał javman ... ostrożności nigdy za wiele ;)

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #227 dnia: Luty 01, 2010, 19:43:38 »
OK przyjęli i zrobili to co chciałem - wymiana digitizera. Ale ja nie o tym.

Na początku grudnia zaniosłem do CSS Omnię w celu wymiany/naprawy mikrofonu i zmiany digitizera. Co kilka dni tam przychodziłem bo tel był na miejscu naprawiany i miła Pani mówiła ciągle "proszę przyjść ... (i tu coś typu pojutrze)". Raz nawet czekałem z 5h w Częstochowie a nie mieszkam tam bo miał być popołudniu. I tak przez 3 tyg. W końcu gdy odebrałem tel to mikrofon działał ale digitizer był wciąż stary. W dodatku bok był troszkę niedokręcony czy coś bo była taka milimetrowa szczelina. Pod koniec stycznia zaniosłem do Regeneresis. Wysłali sprzęt do (chyba) Wawy, wymienili digitizer i tel był już dobrze skręcony, wszystko to w 9dni.

NIE POLECAM CSS (PRZYNJMNIEJ TEGO W CZĘSTOCHOWIE).

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #228 dnia: Marzec 29, 2010, 10:45:56 »
A mozecie polecic jakis serwis w Warszawie? Tez by sie wymiana ekranu i bt przydala, wiec bym odniosl sam. Chyba, ze moge z domu wyslac kurierem i oni mi go odesla?

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #229 dnia: Marzec 29, 2010, 11:48:26 »
po co bt zmieniac? w warszawie zanies do jakiegokolwiek autoryzowanego serwisu... wymienia ci to w ciagu jednego dnia..
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline PPyrek

  • 11
  • Sprzęt: HTC Wizard -> Nokia E51 -> Samsung i900 OMNIA
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #230 dnia: Marzec 29, 2010, 15:11:07 »
A mozecie polecic jakis serwis w Warszawie? Tez by sie wymiana ekranu i bt przydala, wiec bym odniosl sam. Chyba, ze moge z domu wyslac kurierem i oni mi go odesla?

W Warszawie polecam serwis CCS na ul. Tanecznej 18c.
Wysyłałem tam dwa Samsungi Omnie i U700. Naprawa była natychmiastowa, tzn. U700 wysłany w poniedziałek w piątek był spowrotem

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #231 dnia: Marzec 29, 2010, 18:43:13 »
Bt nie laczy sie z Parrotem. Ale to taki wymuszony powod :)

http://www.ccsonline.pl/index.php?option=com_qcontacts&view=category&catid=40&Itemid=63

Tutaj nie ma tego serwisu z Tanecznej.

*

Offline PPyrek

  • 11
  • Sprzęt: HTC Wizard -> Nokia E51 -> Samsung i900 OMNIA

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #233 dnia: Marzec 30, 2010, 16:18:08 »
O dzieki. Wysle telefon ;)

Ale z tego co widze, tutaj jest opis dla wyslania telefonow od sprzedawcy, a nie osoby prywatnej. Takze bede musial sie udac do punktu sprzedazy i im oddac telefon?
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2010, 16:58:40 wysłana przez CieCHu75 »

*

Offline PPyrek

  • 11
  • Sprzęt: HTC Wizard -> Nokia E51 -> Samsung i900 OMNIA
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #234 dnia: Marzec 30, 2010, 23:09:19 »
Ja wysyłałem jako osoba prywatna i nikt nie miał zastrzeżeń. Więc nie powinno być problemów jeśli sam wyślesz.

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #235 dnia: Kwiecień 08, 2010, 02:40:26 »
Krotko i na temat: Uwaliłem dzisiaj w nocy omnie, wgrałem rom od ryrzego, tutaj na forum był, ale... Nagle wystapił jakiś bląd, nie pamietam juz jaki, nie mniej jednak nic... 40 minut się już wgrywa i daje nic... Wyciagnalem kabel, bata wyciagnieta, hard reset (zielona + czerwona + zasilanie), znowu... Nic, nic, nic, romy z radiem "idą" dalej, bez radia nie idą w ogole. Dochodzi do writing image i tyle... Gdy ją wlacze to jest ciagle to tło z napisem Samsung Omnia. Czytałem, że na gwarze to zrobią mi bezpłatnie. Czy to prawda? Powiem, że zrobilem pełne zerowanie, chce wlaczyc rano omnie i... dupa. Przy okazji wymienili by ekran, bo jest plamka.

*

Offline javman

  • *****
  • 1471
  • Płeć: Mężczyzna
    • Motorola MB511 Flipout
  • Sprzęt: Motorola MB511 Flipout
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #236 dnia: Kwiecień 08, 2010, 18:43:20 »
tak, powinni bez gadania naprawic
_/ . /\ . \/ . /\/\ . /\ . /\/™

*

Offline b7rabbitdj

  • ****
  • 846
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Z ultra, Hazel, Smart, E61i, Q1, M300
Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #237 dnia: Kwiecień 08, 2010, 19:29:47 »
Mam nadzieję... Jutro jadę do plusa z nią (bo była brana z plusa), raport przekaże Wam.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #238 dnia: Kwiecień 10, 2010, 12:44:50 »
Oddalem Omnie na gwarancje. Przyjmujaca Pani bardzo niesympatyczna, stwarzala wrazenie jakby musiala siedziec w tej pracy za kare a ja jej przeszkadzam. Jeszcze jeczala cos ze na karcie gwarancyjnej byla wpisana data ósmego a faktura VAT wystawiona dzien pozniej.

Odp: Gwarancja
« Odpowiedź #239 dnia: Kwiecień 12, 2010, 22:07:59 »
Serdecznie witam,

Muszę kolejny raz wysłać moją Omnie na gwarancję, rok temu była i znów powtórzył się jej problem: pojawiła się na ekranie niebieska plamka, którą widać szczególnie na białym tle. Czy to znana przypadłość Omni? Zdarzyło  się to komuś? Pytam bo od dawna nie siedzę w temacie.

Kolejna sprawa to zepsute słuchawki. Padł chyba kabel z wtyczką 3.5 mm bo słuchawki same w sobie działają, ale po podłączeniu do przejściówki słychać tylko zniekształcony dźwięk. Miał to już ktoś? Trzeba wysyłać całe słuchawki czy wystarczy tylko przejściówka?

Ostatnie pytanie, chciałbym żeby mi w serwisie zainstalowali najnowszy ROM oraz przeprowadzili aktualizację z WinMo 6.1 do 6.5,
robią takie rzeczy na serwisie?

Mam szansę do bezpłatną usługę?

P.S
Czy ktoś starał się o wymianę warstwy dotykowej w Omni? Moja jest już mocno porysowana (nie używałem folii  :-?), za darmo nie wymienią raczej, prawda? Jaki byłby tego koszt mw.?