Wyświetlacz nie reaguje na dotyk

  • 12 Odpowiedzi
  • 3003 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wyświetlacz nie reaguje na dotyk
« dnia: Wrzesień 01, 2011, 22:12:07 »
Witam!
Dzisiaj wgrywałem parę programów na mój i780 i nagle jak zrobiłem reset telefonu, wyświetlacz kompletnie przestał reagować na dotyk. Znikąd nie spadł, leżał cały czas w jednym miejscu na biurku.

Touchpad i klawiatura działają.
Próbowałem robić hard reset - nie pomogło. Przeinstalowałem ROM i również lipa.

Przypuszczam, że coś w rejestrze się pomieszało, ale nie znam się za dobrze na telefonach i bardzo proszę o jakąś pomoc lub wskazówkę co dalej z tym fantem mam robić.
Z góry bardzo dziękuję.

Odp: Wyświetlacz nie reaguje na dotyk
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 02, 2011, 12:32:56 »
Cytat: pj1027
Przypuszczam, że coś w rejestrze się pomieszało
Nie mogło się nic pomieszać w rejestrze ;) skoro robiłeś HR, wgrywałeś ROM to rejestr powrócił to stanu prawidłowego.
Mi to wygląda na uszkodzenie digitizer-a.

Odp: Wyświetlacz nie reaguje na dotyk
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 02, 2011, 16:57:16 »
Bardzo Ci dziękuję za wskazówkę, miałeś racje. Wczoraj jak mi już padł ten dotyk to podkusiło mnie, żeby zdjąć obudowę i zajrzeć i  przerwałem go doszczętnie. :(
Mam głupie pytanie, ale  połączenie w jakiś sposób tej taśmy jest możliwe czy do wymiany?

I bardzo proszę o podanie jakiegoś linku jak można wymienić ten digitizer, bo szukałem ale nic konkretnego nie znalazłem

*

Offline wikrap1

  • *****
  • 1162
  • Płeć: Mężczyzna
    • www.mtbrowery.pl.tl
  • Sprzęt: atari portfolio/wizard /g900/Nokia e51
Odp: Wyświetlacz nie reaguje na dotyk
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 03, 2011, 09:00:05 »
Połączenie tej taśmy jest niewykonalne. To cienkie paseczki metalu między dwoma kawałkami folii. Ciekawi mnie, jak zniszczyłeś pasek, skoro ten PDA nie ma rozsuwanego ekranu itp. Jak taki statyczny element mógł się ułamać?

Odp: Wyświetlacz nie reaguje na dotyk