Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis

  • 15 Odpowiedzi
  • 6218 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« dnia: Styczeń 21, 2011, 17:01:42 »
Właśnie po miesiącu leżenia sprzętu w serwisie na 'R', zadzwoniłem tam i pytałem co się dzieje. Odesłałem tam telefon, który się nie ładował.
Pan mi powiedział, że kosztorys jest w trakcie przygotowywania i zostanie mi wysłany na maila.

Okazało się, że port USB jest oderwany od płyty głównej - koszt naprawy 1080zł.
Zastanawiam się teraz jak zawalczyć o naprawę mojego telefonu, gdyż usterka zdarzyła się podczas normalnego użytkowania telefonu. Nie ma on żadnych uszkodzeń mechanicznych, widocznie w wyniku podłączania/odłączania gniazdo się oderwało.
To, że zdarza się to rzadko, to nie wyklucza, że może się to zdarzyć podczas normalnego użytkowania - mi się zdarzyło.
A od czego jest gwarancja - jak nie od naprawienia takich przypadków.

Telefon mam z komisu, kupiony jako nowy, faktura z plusa.
Liczę na podpowiedzi i sugestie na temat tego jakie mam opcje teraz, kiedy telefon wróci z serwisu (bez naprawy oczywiście, przypominam  regenersis życzy sobie 1080 zł. Naprawa w  nieautoryzowanym serwisie to 80zł ale nie chcę tracić gwarancji)

*

Offline sp5it

  • **
  • 130
  • Płeć: Mężczyzna
  • iPAQ316 i HTC Sensation rzondzi
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 21, 2011, 17:10:18 »
Za 1080 kupisz drugiego. Coś się chłopaki z R na głowy pozamieniali z tą wyceną.
M
You can't have too many antennas...

*

Offline Qklux

  • ***
  • 254
  • Płeć: Mężczyzna
  • CS 1.6 addict
  • Sprzęt: LOOX_420 HTC_Hermes LG_Swift_L5
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 21, 2011, 17:40:57 »
Naprawa w  nieautoryzowanym serwisie to 80zł ale nie chcę tracić gwarancji
Jesli w przyszlosci ma byc tak samo, to co Ci taka gwarancja?

Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 21, 2011, 17:52:49 »
A już tłumaczę. Po to jest gwarancja zeby nie musieć placic za naprawy.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2011, 16:40:38 wysłana przez xxxPIOxxx »

*

Offline jurasa4

  • ***
  • 302
  • Sprzęt: TP2, HD2
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 22, 2011, 08:10:21 »
Wystaw tego na allegro, sprzedaj za ile kto to kupi, dołóż kasę i kup nowego.
IMHO
Za dużo uszkodzeń aby mówić o sensownych kosztach napraw nawet poza regeneratami.
Ten pójdzie za pewne na przeszczepy.

*

Offline yo

  • ****
  • 971
  • Sprzęt: fajny Leo, galaxy tab p1000
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 22, 2011, 11:50:20 »
Niezgodność towaru z umowa?
Spróbuj
end of fear
yo is here

Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 22, 2011, 12:32:02 »
Prawdopodobnie spróbuję jak telefon wróci. Na razie po odrzuceniu kosztorysu, status naprawy się nie zmienił ale data przyjęcia do serwisu zmieniła się na wczorajszą i nie ma numeru listu przewozowego. Hmm.

*

Offline maciejzabrze

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3,1 by Sardor_BM_b/HTC Lite
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 22, 2011, 18:17:31 »
Jezu znowu Regenersis!!!! Ja już opadam z sił z walką pomiędzy nimi , a EuroAgd polecam lekturę : http://booklet-3g.pl/forum/topic34-wspolpraca-z-serwisami-w-polsce.html tam są też linki do innych blog-ów. Współczuję kolego.
Strasznie czepiający facet.

Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 22, 2011, 20:34:04 »
Niestety mam podwójnego pecha bo piszę z Bookleta własnie i muszę oddać go na gwarancję (na tamtym forum jest mój topik z przekłamaniem kolorów na ekranie, chyba podświetlanie matrycy coś niedomaga).

*

Offline Cabrera

  • 41
  • Sprzęt: N9500,N8,E7;Iridium Extreme 9575;iPhone 5S 64GB
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 22, 2011, 20:58:21 »
Mam też co najmniej ch*** doświadczenia z Regenersis... Nowa Nokia N8... leży u nich już 3 tygodnie i poza zmianą terminu przyjęcia do naprawy nic się nie zmienia... Niby czekają na części... Brak słów co oni tam robią... Czekam jak żaba na deszcz na N8... Tylko czy się doczekam?
Mało kompetentni pracownicy "siedzą" na infolinii Regenersis i wciskają kit na całego... Napisałem skargę do Nokia Poland (reklamacja@nokia.com.pl) i... łaskawie automat odpisał, że odpowiedź dostanę jak najszybciej jednakże nie dłużej niż w ciągu 14 dni roboczych... Totalna olewka. Brak mi słów na by opisać to co czuję... Pozdrawiam.

*

Offline maciejzabrze

  • 36
  • Płeć: Mężczyzna
  • 3,1 by Sardor_BM_b/HTC Lite
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 22, 2011, 21:07:04 »
Odpiszą Ci po 14 dniach , że chcą od Ciebie gwarancję , dowód zakupu i raporty z naprawy to się zajmą sprawą. To są fakty - takie formułki walą klientom co piszą skargi do Nokia Care Polska. Finlandia odpisuje natomiast iż sprawą się ma zająć Nokia Polska i krew zalewa  :O

A i oby nie cofnęli Ci gwarancji , bo zalałeś swoją N8 ( to ich znane praktyki z Nokii i iPhone )
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2011, 21:10:47 wysłana przez maciejzabrze »
Strasznie czepiający facet.

*

Offline Cabrera

  • 41
  • Sprzęt: N9500,N8,E7;Iridium Extreme 9575;iPhone 5S 64GB
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 22, 2011, 22:05:44 »
Nie rozumiem... jak to zalany? Telefon miałem ledwie kilkadziesiąt godzin... Pewnie gdyby nie okres świateczno-noworoczny to ten telefon bym natychmiast oddał do naprawy... W trakcie aktualizacji oprogramowania telefon zrestartował się i zniknęła część aplikacji... W karcie przyjęcia mam napisane, że telefon był oddany nawet z folią na ekranie. Telefon był w stanie idealnym jeśli chodzi o wyświetlacz itd. Telefon został oddany do firmy Pulsar w Łodzi. Firma ta nie była w stanie wgrać softu i wysłała do Regenersis... A tam naprawa przedłuża się niby dlatego, że nie wiedzą kiedy dostaną części... Oczywiście Karta Gwarancyjna poszła razem z fonem... W ostateczności będę reklamował u sprzedawcy ten telefon z tytułu rękojmi. Czytałem na różnych forach o tych co najmniej dziwnych praktykach które są stosowane m.in. w Regenersis... Szlag mnie trafia jak o tym wszystkim pomyślę. Ale mam cały czas nadzieję, że telefon w końcu naprawią... A jeśli chodzi o konsultantów z Nokia Care to... milczenie będzie chyba najlepszym wyjściem bo inaczej to człowiek musiałby tutaj używać wiele niecenzuralnych słów by określić... Trzymajcie kciuki za to by jak najszybciej te sierściuchy z Regenersis naprawiły ten telefon... 
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2011, 22:08:13 wysłana przez Cabrera »

*

Offline MrVampire

  • ***
  • 273
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC HD2 LEO
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 22, 2011, 22:15:32 »
Mi naprawili w tydzień hd2, wymiana płyty głównej, a było to przed świętami. I wszystko ok, także nie mam zastrzeżeń do nich na szczęście.
HTC HD2 LEO

*

Offline Cabrera

  • 41
  • Sprzęt: N9500,N8,E7;Iridium Extreme 9575;iPhone 5S 64GB
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 22, 2011, 23:11:24 »
Mi naprawili w tydzień hd2, wymiana płyty głównej, a było to przed świętami. I wszystko ok, także nie mam zastrzeżeń do nich na szczęście.

Czyli jesteś szczęściarzem. Swego czasu mnie również w HTC Kaiser wymienili płytę główną (oczywiście fon był na gwarancji) i cała operacja trwała nie więcej jak tydzień... Tym razem trwa to zdecydowanie za długo... mam nadzieję, że lada dzień stan z "w trakcie obsługi serwisowej" zmieni się na... naprawiono.


PS. Może ktoś z clubowiczów ma w Regenersis jakiegoś znajomego który mógłby interweniować i za pomocą którego można byłoby szybciej dokonać naprawy? W razie czego proszę o info na PW. Dyskrecja zapewniona.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 22, 2011, 23:13:42 wysłana przez Cabrera »

*

Offline jurasa4

  • ***
  • 302
  • Sprzęt: TP2, HD2
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 23, 2011, 08:04:24 »
Oddawałem też sprzęt do naprawy na gwarancji przez euro agd, ale nie mam przykrych doświadczeń.
Złe opowieści są nagłaśniane ze zrozumiałej złości pokrzywdzonych.

xPIOx
Masz wyjątkowego pecha, dwa uszkodzenia na raz, sam nie uwierzylbym że nowy sprzęt tak się popsuł. Dlatego po opisaniu przez Ciebie tego przypadku wydaje się sensowniejsze sprzedanie feralnego sprzętu. Teraz pójdziesz na wojnę z serwisem i skończy się tylko dodatkowymi poniesionymi kosztami. Chyba że masz dobrego prawnika albo znasz dobrego rzecznika konsumenta, to po ich odpowiedzi od razu wal z grubej rury.

Sam mam doświadczenia z samochodem po reklamacji. Samochód to nie fon ale znając upór serwisów lekko nie będzie.
Niemniej kibicuję Tobie i informuj na bieżąco co dalej w Twojej sprawie.

*

Offline opp

  • **
  • 134
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko HTC
  • Sprzęt: HTC HD2 HTC Desire HTC Diamond HTC TyTn II
Odp: Wyrwany port USB/naprawa w Regenersis
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 23, 2011, 09:01:59 »
A mi wymienili cały wyświetlacz, w którym były wypalone piksele, nie wspomnę, że na wyświetlaczu były dwie spore rysy. Także jak dla mnie ok.