Witam.
Prosiłbym o pomoc w mojej sprawie. Posiadam telefon HTC touch pro z
simlockiem w orange. Telefon kupiłem przez internet więc nie mam umowy
z Orange lecz tylko kartę gwarancyjną podbitą przez Intra partner
Orange w Elblągu gdzie kierownikiem jest Tomasz Kriszewski. Telefon już
wcześniej był naprawiany ale nie wiem czy przez Orange czy wysyłany
prosto do serwisu. Na karcie jest wpisane "naprawa" i pieczątka
CRCCommunicAID serwis KJ75. Telefon był zakupiony 04.09.2009r i jak mi
wiadomo ma gwarancję producenta do 04.09.2011r.
W telefonie przestała działać klawiatura i został on wysłany przez
fimrę Telfax z Białegostoku do serwisu REGENERSIS (WARSAW) Sp. z o.o.
... Telefon przyszedł wraz z dokumentem na którym jest napisana data
przyjęcia 21.07.2011r i wydania z serwisu 10.08.2011r. W gwarancji jest
napisane, że mają 14 dni kalendarzowych, a więc złamali warunki
gwarancji. Telefon nie został naprawiony, a na dokumencie została
zamieszczona taka uwaga: " Autoryzowany serwis HTC potwierdza, że
uszkodzenie nie powstało z winy użytkownika. Ninniejsza ekspertyza jest
podstawą do wymiany telefonu na nowy przez sprzedawcę".
Byłem w salonie Orange w swojej miejscowości i powdzieli mi że musze z
umową jechać do salonu, w któym był kupiony telefon (400km). Umowy
nie mam więc salon prawdopodobnie mi nie wymieni telefonu. A więc do
kogo mam się zgłosić? Dlaczego serwis od razu nie wymienił mi
telefonu skoro skorzystałem z gwarancji?
Bardzo proszę o pomoc i pozdrawiam
dziś się dowiedziałęm od pani z serwisu regenersis ze oni nie wymieniaja telefonow tylko powinienem sie zglosic do orange i orange mi powinno wymienic na podstawie samej karty gwarancyjnej i paragonu. powiedzialem im ze salon w moim miescie wysyla mnie do salonu w ktorym kupilem i ze i tak bez umowy mi nie załatwią to miła pani na to, że orange ma umowe z producentem i ze albo orange albo producent powinien mi wydac nowy telefon.
no i co ja mam teraz zrobic?