Serwis HTC Gdańsk

  • 16 Odpowiedzi
  • 12310 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline shinseiji

  • 9
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszystko da się zrobić tylko dłużej to trwa
  • Sprzęt: HTC TyTN 2 + SanDisc 4GB
Serwis HTC Gdańsk
« dnia: Wrzesień 12, 2008, 23:26:36 »
Witam.
Czy wie ktoś może gdzie się znajduje serwis HTC w Gdańsku? Wiem że jest i nazwa zaczyna się na literę "B" ale za nic nie mogę znaleźć. Szukałem w Google.pl, trojmiasto.pl a nawet pkt.pl. Jedyne co wiem to że jest tam też serwis Siemensa. Bardzo bym był wdzięczny za tą informację.
Nie ma problemu - jest tylko więcej pracy.

*

Offline ziele

  • *****
  • 5159
  • Sprzęt: Axim x51v, Samsung Galaxy S IV, PSP Slim
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 13, 2008, 11:56:58 »
Serwis HTC to CRC w Jankach pod Warszawą. Chyba że chodzi Ci o jakiś nieautoryzowany.
Are you shpongled?

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 13, 2008, 16:47:50 »
w polsce jest tylko jeden autoryzowany serwis HTC, CRC. Poza tym pewnie sporo komisów naprawia takie urządzenia.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline RybA™

  • Ekspert Dell
  • ****
  • 920
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Chosen One
    • Moje Portfolio
  • Sprzęt: Samsung S4, Dell Axim x50v & x51v, Nexus 7" 2012
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 14, 2008, 02:48:58 »
Napisz, jakie masz uszkodzenie a może się dogadamy :)

Co do serwisu, to w Polsce autoryzację ma tylko CRC.
Ten kto walczy z potworami winien uważać by nie stać się jednym z nich
Fryderyk Nietzsche.

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2158
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 14, 2008, 04:01:03 »
si,co za htc i jaki ma defekt?
jak napisal Ryba,mozemy udzielic pierwszej pomocy i podjac sie leczenia pacjenta.
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad T480 , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic... Fiesta!

*

Offline shinseiji

  • 9
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszystko da się zrobić tylko dłużej to trwa
  • Sprzęt: HTC TyTN 2 + SanDisc 4GB
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 14, 2008, 22:09:07 »
Wiem że tylko CRC jest autoryzowane, chodzi mi o nieautoryzowany. Mam htc TyTn2 i problem tkwi w tym że mnie denerwuje rom orange co mam. Ekran potrafi się zamrozić nawet na 10-15 sekund choć zdarza się to 3-4 razy w tygodniu. Za to ok 20-30 razy dziennie takie 3-4 sekundowe zamrożenia. I chce wymienić rom na jakiś hmmm normalniejszy, stabilniejszy - tak żeby nie zamulał i nie mroził. Zamula w tym sensie że jak wciskam zieloną słuchawkę jak ktoś do mnie dzwoni to liczę do ok 5-6 i przykładam pda do ucha bo wcześniej nie ma sensu. To chyba normalne nie jest. No i problem jest taki że nie chcę utracić gwarancji a zostało mi 24 m-c. Htc mam z 10 dni dopiero. Jak ktoś może mi pomóc z gda to proszę o kontakt na gg 5276941 lub pisać na pw
Nie ma problemu - jest tylko więcej pracy.

*

Offline RybA™

  • Ekspert Dell
  • ****
  • 920
  • Płeć: Mężczyzna
  • The Chosen One
    • Moje Portfolio
  • Sprzęt: Samsung S4, Dell Axim x50v & x51v, Nexus 7" 2012
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 15, 2008, 10:15:59 »
OK, jeden z nas się z Tobą skontaktuje.
Ten kto walczy z potworami winien uważać by nie stać się jednym z nich
Fryderyk Nietzsche.

*

Offline konrad001

  • 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC DIAMOND
Odp: Serwis HTC Gdańsk nowy wątek tego tematu.
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 17, 2008, 22:38:02 »
Pozwolę sobie podpiąć sie pod wątek.Mam problem z HTC Diamant. Też niedawno nabyłem ,fiksuje mi z netem wykazuje prawidłowe połączenie z siecią tylko nic nie mogę otworzyć czasami pogodę tylko ściągnie i po zawodach.Siła sygnału z rutera Wi-FI ,ok (podpięte do rutera WI-FI dwa inne kompy i gut.).Czasami złapie ściąganie  strony i działa ale najczęściej klops.Podpiąłem inny silniejszy ruter WI-Fi i to samo.Nie wiem czy to wina sprzętu czy moja c,hciałbym sprawdzić i nie wiem gdzie  a do Janek z Gdańska daleko. Mój nr GG 3960827. HTC kupiłem tydzień temu i tyż jest na gwarancji.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2008, 00:23:54 wysłana przez konrad001 »

Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 02, 2011, 22:34:18 »
chociaż wątek jest dość stary, spróbować warto,

jak teraz jest z serwisami htc, bo wildfire i mam pewien problem z tym telefonem :)

Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 08, 2011, 23:44:50 »
Polecam Contact Service we wrzeszczu, naprawiają HTC, Iphone, BB i inne.
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2012, 08:58:24 wysłana przez conrad9210 »

*

Offline Sonny

  • ***
  • 258
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S 2
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 28, 2011, 20:11:22 »
A ja nie polecam Contact Servic we Wrzeszczu. Mieli mi naprawić wyrwane gniazdo w HTC HD2. Jak dzwoniłem i się pytałem czy zrobią w ciągu jednego dnia, to powiedzieli, że tak. Gdy przyjechałem i przywiozłem i znów się o to pytałem to też potwierdzili, że zrobią do końca dnia. Efekt był taki, że straciłem dwa cenne dni, a HTC sprawności nie odzyskał, gdyż dowiedziałem się, że jest potrzebny jeszcze jeden dzień. Wiec z kilku godzin zrobiło się ponad półtora dnia - nie polecam ludzi, którzy nie umieją oszacować czasu potrzebnego na naprawę danego sprzętu.
Może uda mi się naprawić gdzieś w Wawie, a jeśli nie, to znajdę inny serwis w 3Mieście :)
Pozdrawiam
Sonny

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 28, 2011, 20:20:20 »
nie polecam ludzi, którzy nie umieją oszacować czasu potrzebnego na naprawę danego sprzętu.

Ciekawe wnioski..... pewnie nie dopuszczasz nawet cienia szansy że "wyrwane" gniazdo USB może oznaczać ogromnego "pajączka" na płycie głównej. Ponieważ trzeba znaleźć ścieżki których zakończenia łatwo wyrwać razem z USB. Bez otwierania nie ma rzetelnej diagnozy, a podany czas był pewnie przewidziany dla standardowej wymiany powyższego elementu.

*

Offline Sonny

  • ***
  • 258
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S 2
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 28, 2011, 20:35:12 »
Informacje które mam od firmy są następujące: otworzyli telefon, serwisant ocenił szkody i dostałem pierwszą informację ze za 3 godziny będzie gotowe. Po trzech godzinach dowiedziałem się, że jeszcze 40 min. PO tym czasie dowiedziałem się ze nie wyrobią się do końca dnia i ze pewnie bedzie jutro do odbioru. Następnego dnia (czyli dzisiaj) oprócz mojego telefonu mieli jeszcze inne prace więc miedzy 10:00, a 19:00 też nie zdążyli.
Gdyby od razu powiedzieli, że zajmie im to tyle czasu to bym szukał innego miejsca i tyle... a tak pozostaje duży niesmak i moja opinia w internecie, którą będę głosił niczym słowo boże :)
Pozdrawiam
Sonny

*

Offline Antej

  • Ekspert HTC Blueangel
  • ******
  • 3005
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 28, 2011, 21:29:53 »
ok, czyli jednak świadomie olali klienta.

Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 31, 2011, 22:33:34 »
Szanowny Panie Sonny!

Przedstawię sytuację z naszego punktu widzenia.
Czas orientacyjny na wymianę gniazda w HTC HD2 przy założeniu że są wszystkie punkty lutownicze to tak jak Pan usłyszał dzień roboczy. Jeśli jednak brakuje którejś ze ścieżek to czas ten się wydłuża. Pracownik informował Pana ,że czynność zajmie serwisantowi więcej czasu niż przewidywaliśmy i skontaktujemy się jak już naprawę wykonamy. Pomimo tej informacji dzwonił Pan  w ciągu dnia kilkakrotnie z zapytaniem o postępy w naprawie wiedząc ,że to my pierwsi się odezwiemy. Najwidoczniej brakowało nie jednego,a kilku punktów i dlatego czynność tak długo trwała. Serwisant spędził przy naprawie sporo czasu ,a Pan zażądał zwrotu telefonu praktycznie przed jej ukończeniem...
Stwierdzenie : „nie polecam ludzi, którzy nie umieją oszacować czasu potrzebnego na naprawę danego sprzętu” pozostawiam bez komentarza.
Przykro mi bardzo ,że pozostał u Pana „duży niesmak” związany z wizytą w naszym serwisie oraz za stracone dni.
Uważam ,że opinia ,którą chce Pan rozpowszechniać na temat mojego zakładu jest po prostu nieszczera i nieprawdziwa...


G.Bogucki - właściciel


Połączone: Sierpień 31, 2011, 22:36:32
ok, czyli jednak świadomie olali klienta.

Nigdy nie 'OLEWAMY' Naszych klientów.


G.Bogucki
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 22:36:32 wysłana przez Contact-Service »

*

Offline Sonny

  • ***
  • 258
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S 2
Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 31, 2011, 23:34:05 »
Szanowny Panie Sonny!

Przedstawię sytuację z naszego punktu widzenia.
Czas orientacyjny na wymianę gniazda w HTC HD2 przy założeniu że są wszystkie punkty lutownicze to tak jak Pan usłyszał dzień roboczy. Jeśli jednak brakuje którejś ze ścieżek to czas ten się wydłuża. Pracownik informował Pana ,że czynność zajmie serwisantowi więcej czasu niż przewidywaliśmy i skontaktujemy się jak już naprawę wykonamy.
Gdyby tak było, to nie było tego problemu, jednak było inaczej. Po 1,5h od oddania telefonu dostałem pierwszą informację, że telefon będzie gotowy za 3 godziny. W ciągu tej półtorej godziny jak się domyślam serwisant obejrzał telefon, zobaczył co w nim nie działa, co trzeba zrobić i ocenił czas potrzebny na wykonanie tej czynności, jak się okazało później, czas oszacowany był źle.
Być może faktycznie wystarczyło kilka godzin na naprawę tego telefonu, ale nie udało się, gdyż w między czasie serwisant zajmował się naprawą także innych urządzeń…
Pomimo tej informacji dzwonił Pan  w ciągu dnia kilkakrotnie z zapytaniem o postępy w naprawie wiedząc ,że to my pierwsi się odezwiemy.
Nie przypominam sobie bym dzwonił kilkakrotnie z pytaniem kiedy będzie gotowy mój telefon.
Najwidoczniej brakowało nie jednego, a kilku punktów i dlatego czynność tak długo trwała. Serwisant spędził przy naprawie sporo czasu ,a Pan zażądał zwrotu telefonu praktycznie przed jej ukończeniem...
Kiedy oddawałem telefon, kilka krotnie pytałem się czy będzie gotowy tego samego dnia, zapewniano mnie że tak, więc zdecydowałem się oddać. Nie dość, że telefonu nie naprawiono tego samego dnia, to także cały następny dzień nie wystarczył na naprawę. Więc albo serwisant nie spędził tyle czasu ile mówi, że spędził, albo mimo postępującej pracy, uszkodzenia okazały się na tyle poważne, że znacząco wydłużały czas naprawy. Jednak to też serwisant powinien zauważyć i odpowiednio wcześniej poinformować.
 
Stwierdzenie : „nie polecam ludzi, którzy nie umieją oszacować czasu potrzebnego na naprawę danego sprzętu” pozostawiam bez komentarza.
Dalej trzymam się swojej wersji, że serwisant nie był w stanie oszacować poprawnego czasu naprawy mojego telefonu, co było dla mnie kluczową informacją. Z kilku godzin, które usłyszałem na początku zrobiło się półtora dnia. Gdyby powiedziano mi, że naprawa zajmie dwa dni, sprawy by nie było, bo po prostu telefonu bym nie oddał do naprawy.
Przykro mi bardzo ,że pozostał u Pana „duży niesmak” związany z wizytą w naszym serwisie oraz za stracone dni.
Uważam ,że opinia ,którą chce Pan rozpowszechniać na temat mojego zakładu jest po prostu nieszczera i nieprawdziwa...
G.Bogucki - właściciel
Mi również jest przykro, że tak wyszło. Mogę Panu zagwarantować, iż opisana przeze mnie wyżej sytuacja tak właśnie wyglądał i z pewnością nie jest nieszczera czy nieprawdziwa. Nie mam w zwyczaju oczerniać ludzi bez powodu. Mam także doskonałą świadomość, że moja opinia Pańskiej firmy może kosztować pana utratę klientów, jednak nie mam zamiaru niczego cofać, co wcześniej napisałem. To forum jest stworzone by wyrażać swoje opinie i ja właśnie z tej możliwości korzystam. Napisałem uczciwie dlaczego nie byłem zadowolony ze sposobu w jaki mnie obsłużono, dokładnie opisując całą sytuację.

Domyślam się także, że opis sytuacji, która miała miejsce u Pana firmie zna Pan od swoich pracowników, więc istnieje możliwość, że Oni opisali to troszkę inaczej. 

Nigdy nie 'OLEWAMY' Naszych klientów.

G.Bogucki

Opinia użytkownika Antej jest wystawiona na podstawie mojego wcześniejszego postu (tak się domyślam). Kiedy przedstawiałem tą sytuację innym osobom, ich opinie były podobne. Dlatego też można wyciągnąć wniosek, iż niestety Pana pracownicy najprawdopodobniej mnie „olali”. Ja się tak w sumie poczułem, gdyż to było jak na razie jedynie miejsce, gdzie serwisant jakiegoś urządzenia nie był w stanie uczciwie powiedzieć ile czasu potrzebuje na naprawę.

Grzegorz Sonny Skrzyński
Pozdrawiam
Sonny

Odp: Serwis HTC Gdańsk
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 03, 2011, 09:20:01 »
Odpowiedziałem na post tylko dlatego aby pokazać obraz zdarzenia z drugiej strony ,czyli serwisu. Nie miałem zamiaru wdawać się z Panem w żadne dyskusje na ten temat.
Nawet przez myśl mi nie przeszło aby cofnął Pan swoje zdanie na temat naprawy,więc nie wiem skąd się wzięła taka sugestia. Wszelkie fora są też właśnie po to aby przedstawiać swoje opinie.



Pozdrawiam

Grzegorz Bogucki