Na wstępie powiem, że pracuje również w serwisie -jednak nie w CRC
(PDA, notebooki)
Powyższych wypowiedzi wolę nie komentować, jednak opiszę swoją dalszą "walkę" z Regenersis:
Oddałem sprzęt do naprawy 23.04.09r i to jest naprawa reklamacyjna pierwszej naprawy gdzie wymieniono płytę główną. Raphael dostał strasznych luzów na sliderze i chodził niestabilnie (zwiechy, miganie obrazu na czarno, migotanie przy maksymalnym podświetleniu).
Do tej pory telefonu nie mam, powiedzcie mi czy to jest normalne, że JEDYNY serwis HTC w Polsce nie ma takich części na stanie jak płyta główna, zawiasy, obudowa?
Tym bardziej, że te części są notorycznie wymieniane!
Babki w BOKU są jak automatyczne sekretarki w kółko to samo (oczekujemy na części) -poszedłem krok dalej czyli pismo do działu reklamacji,
i co? -zero odpowiedzi. Na maile również nie raczą odpowiedzieć.
Napisałem również do HTC Europe -zainteresowali się sprawą, tylko jestem ciekaw jaki mają wpływ na CRC/Regenersiss....
Jednak pocieszyli mnie, przynajmniej ktoś mnie w tej sprawie nie olał....
Nawet nie chce mi się już liczyć jaka ilość dni roboczych minęła ale dawno 21 dzień naprawy mam za sobą
Z tego co się orientuję serwis po 14dniach roboczych powinien mnie poinformować o tym, że naprawa może się przedłużyć do 21 dni z powodu oczekiwania na części. Nic takiego oczywiście nie nastąpiło.