witam ponownie,
w takim razie moj przypadek nie jest odosobniony bo musze przyznac, ze ja bylem (i jestem nadal) pod bardzo pozytywnym wrazeniem jesli chodzi o serwis Asus w Polsce. dodatkowo mam porownanie z serwisem w UK, ktory wypada zenujaco w porownaniu z PL.
krotko opisze moja historie:
mojego p75o nabylem w Polsce jednak z powodu stalego pobytu za granica zdecydowalem sie na pierwsza naprawe gwarancyjna w UK. padlo radio, niby je naprawili jednak nie dzialala sluchawka (nie slychac bylo rozmowcy)... ponowna wysylka do serwisu w UK, wymiana 'bebechow' na nowe, wszystko dzialalo ale - niestety - obudowa ucierpiala.. nie wiem czy to w transporcie (nic na to nie wskazywalo) czy w wyniku nieumiejetnego montazu... w kazdym razie obudowa byla popekana w kilku miejscach... machnalem na to reka (choc nie powinienem) bo uznalem, ze nie bede w stanie udowodnic, ze to nie ja zniszczylem obudowe tylko serwis... w kazdym razie minelo kilkanascie miesiecy, gwarancja sie skonczyla i tu zaczyna sie historia z serwisem w PL. otoz kilka tygodni temu mialem wypadek samchodowy w ktorym mocno ucierpial moj p75o.. obudowa sie rozleciala choc samo urzadzenie dzialalo... skontaktowalem sie z serwisem w PL w celu odplatnej naprawy badz zakupu samej obudowy... serwis odmowil sprzedazy obudowy ale zaproponowal naprawe... i teraz najciekawsze - nie wiem jak to mozliwe, ale moje urzadzenie pomimo uszkodzenia go z winy uzytkownika oraz zakonczonego juz okresu gwarancyjnego zakwalifikowane zostalo do "warunkowej naprawy gwarancyjnej" o.O... wyslalem urzadzenie do Koszalina, zostalo naprawione (nowa obudowa) i musze przyznac, ze jestem cholernie milo zaskoczony tym, jak zostalem potraktowany przez serwis w PL... w tym miejscu wielkie uklony w strone Pana Mariusza Liszewskiego z Asus Polska za wszelka pomoc jakiej mi udzielil...
...wszystkim Wam zycze takiego poziomu obslugi klienta z jakim ja mialem przyjemnosc sie spotkac... naprawde...
pozdrawiam
m_oblacinski