PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: misialo w Listopad 16, 2009, 13:28:29
-
witam,
zanim opisze w kilku slowach moje doswiadczenie z serwisem Asusa, do ktorego wyslalem ostatnio mojego P75o chcialbym sie dowiedziec jakie byly Wasze..?
ktos z Was wysylal swoje urzadzenie do serwisu..?
jakie wrazenia..?
z gory dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam
m
-
Szczerze? Wysyłałem 5 razy z powodu 'brzęczącego' głośnika i za każdym razem był on wymieniany, razem z obudową (bo pękała) i w końcu udało mi się odebrać gotówkę za niego (tutaj ukłony w stronę jednego z pracowników Asus PL). Owszem trwało to szybko, ale ani razu nie sprawdzili czy po 'naprawie' coś się zmieniło no i nigdy nie przyjechał w gorszym stanie niż pojechał;)
-
Wysyłałem swojego ( no niech będzie - mojej dziewczyny) P565 z powodu wady fabrycznej i byłem/ jestem bardzo zadowolony. Profesjonalnie i szybko (4 dni robocze). Asusiak był słany do Koszalina bo wówczas tylko tam był serwis, nie wiem czy coś sie zmieniło przez ostatnie 4 m-ce.
Serwis na +.
-
witam ponownie,
w takim razie moj przypadek nie jest odosobniony bo musze przyznac, ze ja bylem (i jestem nadal) pod bardzo pozytywnym wrazeniem jesli chodzi o serwis Asus w Polsce. dodatkowo mam porownanie z serwisem w UK, ktory wypada zenujaco w porownaniu z PL.
krotko opisze moja historie:
mojego p75o nabylem w Polsce jednak z powodu stalego pobytu za granica zdecydowalem sie na pierwsza naprawe gwarancyjna w UK. padlo radio, niby je naprawili jednak nie dzialala sluchawka (nie slychac bylo rozmowcy)... ponowna wysylka do serwisu w UK, wymiana 'bebechow' na nowe, wszystko dzialalo ale - niestety - obudowa ucierpiala.. nie wiem czy to w transporcie (nic na to nie wskazywalo) czy w wyniku nieumiejetnego montazu... w kazdym razie obudowa byla popekana w kilku miejscach... machnalem na to reka (choc nie powinienem) bo uznalem, ze nie bede w stanie udowodnic, ze to nie ja zniszczylem obudowe tylko serwis... w kazdym razie minelo kilkanascie miesiecy, gwarancja sie skonczyla i tu zaczyna sie historia z serwisem w PL. otoz kilka tygodni temu mialem wypadek samchodowy w ktorym mocno ucierpial moj p75o.. obudowa sie rozleciala choc samo urzadzenie dzialalo... skontaktowalem sie z serwisem w PL w celu odplatnej naprawy badz zakupu samej obudowy... serwis odmowil sprzedazy obudowy ale zaproponowal naprawe... i teraz najciekawsze - nie wiem jak to mozliwe, ale moje urzadzenie pomimo uszkodzenia go z winy uzytkownika oraz zakonczonego juz okresu gwarancyjnego zakwalifikowane zostalo do "warunkowej naprawy gwarancyjnej" o.O... wyslalem urzadzenie do Koszalina, zostalo naprawione (nowa obudowa) i musze przyznac, ze jestem cholernie milo zaskoczony tym, jak zostalem potraktowany przez serwis w PL... w tym miejscu wielkie uklony w strone Pana Mariusza Liszewskiego z Asus Polska za wszelka pomoc jakiej mi udzielil...
...wszystkim Wam zycze takiego poziomu obslugi klienta z jakim ja mialem przyjemnosc sie spotkac... naprawde...
pozdrawiam
m_oblacinski
-
Witam
To dzięki p. Mariuszowi Liszewskiego udało mi się doprowadzić sprawę z zwrotem gotówki do końca. Tutaj wielki szacun dla niego. Co do serwisu, to jak napisałem wcześniej. Naprawy były szybkie, bo w granicach tygodnia i tel wracał. Miałem naklejoną folię brando na wyświetlaczu i przez te wszystkie naprawy nikogo nie kusiło, żeby ją ściągnąć. Natomiast co do napraw, to sam prowadzę serwis komputerowy i nie wyobrażam sobie, aby oddać komuś sprzęt i nie sprawdzić czy usterka została usunięta. W/g mnie powinni sprawdzić czy głośnik dalej 'charczy' przed wysłaniem go do mnie. Poza tym, reszta na plus...
-
p750 wymiana obudowy 3 dni łącznie z darmowym odebraniem i dostarczeniem przez kuriera
serwis na 5 :ok: