Oddałem PDA ASUS686 do naprawy gwarancyjnej , bo był problem z ładowaniem ( wtyczka zasilacza nie zawsze łączyła ) , gwarancja była do maja 2010 .
Niestety dostałem informację od sprzedawcy , że serwis odmówił naprawy w ramach gwarancji , bo na płycie głównej są ślady cieczy i elektrocośtam spowodowane zalaniem ( nigdy nie wpadł mi do szklanki z coca-colą ani nie wyprałem wraz z ubraniem , nigdy nie zmókł ), itd i mogą mi naprawić odpłatnie urządzenie ( koszt naprawy równy wartości nowego ) albo odeślą uszkodzony , jeśli zapłacę za koszty transportu ....
Dlatego mam w dupie firmę ASUS i ich serwis
Sprzęt odebrany z serwisu , nie naprawili , wyrwali kaskę za transport . Po rozkręceniu urządzenia nie widać ŻADNYCH śladów , zacieków ani niczego innego po obydwu stronach na żadnej z płytek . Dodatkowo zaobserwowałem , że na zasilaczu sieciowym ( wcześniej nie używanym ) działa należycie . Elektrokorozja występuje jedynie na wtyczce ładowarki samochodowej i odrobinę " zaraziło " się gniazdko , które już doczyściłem sobie sam . Zakupiłem nową ładowarkę i hula jak talala . Wygląda na to , że powodem odmowy naprawy był fakt , że gwarancja kończy się za 3 miesiące a do urządzenia nie zajżeli nawet ....... pozdrawiam firmę ASUS i ich serwis