Witajcie!
Wysłałem 12.05 swoje TP2 do serwisu z usterkami:
Wymiana wyświetlacza
Pęknięcie narożnika
Trzeszcząca klawiatura sprzętowa
Dzisiaj tj 25.05 otrzymałem kosztorys: 407zł z adnotacją Uszkodzenie mechaniczne obudowy
Wysłałem zapytanie dlaczego tak jest, co obejmuje moja gwarancja i czy pęknięcie wygenerowało koszty wymiany:
zawiasów z tyłem slidera
korpusu
klawiatury
klapy tylnej
srebrnej ramki
Chcąc wkleić tutaj kody części okazało się że mój kosztorys jest nie przygotowany... a chwile przed mailem do nich czytałem go...
Co zrobić w tej sytuacji? Jakich argumentów używać??
Wszystko wgrane oryginalnie, klawiatura trzeszczała od nowości jakby zalana sokiem (lepkość klawiszy)
Telefon również został usunięty z bazy do sprawdzania statusów naprawy...
Połączone: Maj 26, 2011, 12:14:30
Odpowiedzieli!
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku gdy zgodzi się Pan nakosztorys, gwarancyjnie zostanie wymieniony wyświetlacz.
W kosztorysie znajdują się elementy obudowy, które uległy uszkodzeniu mechanicznemu.
W załączniku przesyłam zdjęcie pęknięcia oraz zarysowania.
Pęknięcie jak w każdym TP2, a zarysowania to standardowo po bokach klawiatury