PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Serwisowanie => Wątek zaczęty przez: khropek w Maj 25, 2011, 13:41:21
-
Witajcie!
Wysłałem 12.05 swoje TP2 do serwisu z usterkami:
Wymiana wyświetlacza
Pęknięcie narożnika
Trzeszcząca klawiatura sprzętowa
Dzisiaj tj 25.05 otrzymałem kosztorys: 407zł z adnotacją Uszkodzenie mechaniczne obudowy
Wysłałem zapytanie dlaczego tak jest, co obejmuje moja gwarancja i czy pęknięcie wygenerowało koszty wymiany:
zawiasów z tyłem slidera
korpusu
klawiatury
klapy tylnej
srebrnej ramki
Chcąc wkleić tutaj kody części okazało się że mój kosztorys jest nie przygotowany... a chwile przed mailem do nich czytałem go...
Co zrobić w tej sytuacji? Jakich argumentów używać??
Wszystko wgrane oryginalnie, klawiatura trzeszczała od nowości jakby zalana sokiem (lepkość klawiszy)
Telefon również został usunięty z bazy do sprawdzania statusów naprawy...
Połączone: Maj 26, 2011, 12:14:30
Odpowiedzieli!
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych.
W przypadku gdy zgodzi się Pan nakosztorys, gwarancyjnie zostanie wymieniony wyświetlacz.
W kosztorysie znajdują się elementy obudowy, które uległy uszkodzeniu mechanicznemu.
W załączniku przesyłam zdjęcie pęknięcia oraz zarysowania.
Pęknięcie jak w każdym TP2, a zarysowania to standardowo po bokach klawiatury
-
No ja z Regensisem nigdy problemów ni miałem. Kiedyś nawet jak mi się klapka porysowała to jak wrócił to powiedziałem że to inna nie moja i mi dali nową. Zawsze wymieniają mi wszystko co potrzeba i maks w 5 dni. Może coś źle zaznaczyłeś albo im się w systemie pomyliło i zaznaczyli pogwarancyjną? Poczekaj i się okaże. Możesz podpierać się tym że telefon jest na gwarancji a pęknięcie narożnika to wada fabryczna (chyba w każdym pękają) Czemu wyświetlacz do wymiany? Rozwarstwiony czy jakiś inny powód? Co do klawiaturki ki to nie wiem co im może się nie podobać. Jak ci coś powiedzą więcej to pisz poszukamy jakiś paragrafów na nich to nie problem :)
-
Oczywiście plamy na wyświetlaczu były wiodącym problemem. Potem się tylko zbierało do listy życzeń.
Wpisałem w formularzu wszystko co potrzeba, nawet numer baterii, ale zapomniałem o karcie pamięci :(
-
To o karcie zapomnij :)
Kiedyś im oddałem 8gb z telefonem oni nigdy czegoś takiego nie słyszeli :)
To może im się pomyliło zdarza się.
Oddałem Gwarancje i dowód zakupu?
-
Gwarancje jak gwarancje, miałem tylko F-VAT i zgłoszenie, naczytałem się tematów o ich naprawach i zapiera dech w piersiach.
-
No sama Fakturka to tylko potwierdzenie legalności sprzętu. Bez tej książeczki możesz zapomnieć o gwarancji. Obawiam się że masz po naprawie ;/
Kiedyś to strach bylo oddać tam w sumie nadal jest. Jak oddasz raz to coś naprawią a coś zepsują XD
-
Oryginalnie w pudełku miałem:
Quick Start Guide
CoPilot Live (reklama)
HTC Care (lista serwisów)
Smart Accessories (akcesoria)
Deklaracja ograniczonej gwarancji
Oraz 3 płytki:
Instrukcja ENG/PL
MS Outlook/WMDC
Wszędzie się mówi że dowód zakupu jest podstawą gwarancji.
-
Z tą gwarancją to różnie chyba jest.
Ja swoje TP2 zgłosiłem do naprawy przez infolinie HTC (bardzo miła pani Ania ;)), w czwartek miałem kuriera u siebie, w piątek informacje iż w ramach gwarancji mogą wymienić mi ze zgłoszonych rzeczy, obudowę pękającą przy jednej ze śrubek, klapkę baterii która też pękła obok miejsca gdzie pękała obudowa. Wymienili płytę główną jako remedium na gubiony czasem zasięg (w miejscu gdzie był full sygnał - testowane na różnych ROM'ach). Natomiast uznali iż pęknięta ramka wokół ekranu już nie jest naprawą gwarancyjną. Poprosiłem o wycenę - dostałem w poniedziałek (50zł ramka + 70zł wymiana netto) - ale odpisałem zbyt późno i niestety zdążyli mi telefon odesłać - był u mnie we wtorek.
Podczas całej operacji nikt nie zapytał mnie o rachunek, ani gwarancje - jedyne co podałem to IMEI, zresztą teraz nowe w związku z wyminą płyty głównej.
Miło szybko, przyjemnie i skutecznie prawie w 99% - więc może zamiast samodzielnie kontaktować się z Regeneris, lepiej robić to za pośrednictwem ich infolinii trzeba?
-
HTC nie daje książeczki/karty gwarancyjnej. Wysyłasz ksero faktury/paragon i wypełniony formularz ze sprzętem.
-
i jak sprawa narożnika??
bo ja wysłałem ekran i narożnik i naprawili w jeden dzień w sumie wszystko zajęło 3 dni robocze :ok:, a wysyłałem kurierem,
ale narożnika nie naprawili :mysli:
-
Oryginalnie w pudełku miałem:
(...)
Deklaracja ograniczonej gwarancji
Wszędzie się mówi że dowód zakupu jest podstawą gwarancji.
Na 52 stronie "Deklaracji ograniczonej gwarancji" jest miejsce na IMEI, datę zakupu i pieczęć sprzedawcy. Zgłaszałem Touch Pro2 do naprawy wczoraj i wzięto zarówno ową gwarancję (wypełnioną) jak i dowód sprzedaży.